Nirvana:
In urma cu 7 ani...-Nu pot sa cred ca ai făcut asta!spun incontinuu si oftează zgomotos.
-Calmeaza-te Ivana. Mai baga o tigara,fa ceva,doar taci din gura aia pentru o afurisita de secunda!imi cere si isi trece nervos o mana prin par in timp ce conduce inapoi spre casa.
-Sa ma calmez!rabufnesc. Esti nebun??? Ai omorât un om!!!
-Pentru ca tu ești o nebuna!tuna si imi tranteste o privire atat de urata ca imi paralizează toate funcțiile in corp.
-Eu sunt nebuna?intreb oripilata cand imi revin în simturi.
-Daca te-a apucat gelozia,Ivana...ce sa iti fac? Ti-am aratat ca nu e de joaca cu mine,imi zice si scoate o tigara cu dintii din pachet,apoi si-o aprinde.
Incep sa tremur de nervi și imi vine sa-i dau una direct în plina fata.
„Ticalosul! Dacă eu sunt geloasa,el e țăcănit rau de tot!”
-Ai omorât un om fir-ar sa fie!zbier la el.
-Nu e primul si nici ultimul,Nirvana,mi-o tranteste fara nici o urma de caldura in voce.
-Vai de mine!exclam si incep sa-mi masez tâmplele fiindca am senzația ca in curând o sa-mi explodeze capul. Tu imi spui fara nici o problema ca omori pe oricine iti tuna tie si mai vrei sa intri în politica?
Chicoteste sinistru.
-Nirvana...de aia intru in politica,zice si imi țintesc ochii pe chipul lui.
Il cercetez rapid și prin miile de ganduri ce mi se invart prin cap imi dau seama ce vrea sa spună.
-Tu conduci mafia!icnesc surprinsa.
Ranjeste,apoi isi muta ochii pe drum și o liniște se lasa peste amandoi.
„Am zis eu ca e necuratul si am avut dreptate! Fir-ar sa fie în ce m-am băgat?”
Cu întrebările fără răspuns in cap,prind pachetul lui de țigări intre degete si scot una,dupa o aprind si trag cu putere.
-Chiar esti dracu...soptesc cu psihicul la pământ. Si ai sa-mi distrugi viata,continui,iar un ras sec se deprinde de pe buzele lui.
-Tu esti cea care mi-a distru-o din prima clipa in care ne-am întâlnit printesa,ma acuza in timp ce trag un alt fum in piept. Nu stiu ce naiba mi-ai facut,dar mi-ai luat mințile! Chiar crezi ca imi ardea mie de iubire pe atunci? Abia imi bagasem mama in pamant! Crezi ca imi stătea mintea la iubit,Nirvana?intreaba,dar nu răspund. Aveam altele pe cap,la fel cum am si acum,dar cu toate astea am putut sa ma împart intre tine,facultate si lumea ilegala pe care o conduc.
Clatin din cap imediat ce il aud si inspira adanc.
-Nu am putut sa ma stăpânesc,Ivana. Am fost prea atras de tine.
Lacrimile imi înțeapă ochii din cauza tonului profund pe care il folosește si bufnesc in plans. Incep sa-mi plang amarul,fiindca de cand a apărut el in viata mea m-am dus rau de tot la vale si cu toate astea inca continui sa il vreau.
„Ce e in neregula cu mine??”
-Ai sa sfârșești langa mine,Nirvana. Acum nu te mai scapa nimeni din mana mea,mi-o tranteste si simt sangele cum mi se scurge din obraji.
„Daca o sa fac ceva și nu o sa-i convină,cu siguranță necuratul asta o sa ma omoare. Fiindca il obsedez la fel de tare precum ma obsedează el pe mine. Suntem toxici amandoi si cu toate astea ne place sa ne scaldam in aceasta toxicitate.”
Stomacul incepe sa mi se revolte numai cand ma gândesc ca singura m-am băgat în aceasta situație și oricât as incerca sa găsesc vreo scapare,nu imi vine nici o idee in minte.
„Cum am sa mai scap de el acum? Ce ma fac?? Iar faptul ca mai sunt și insarcinata ma incurca foarte mult. Fiindca stiu ca de azi înainte o sa imi sufle non stop in ceafa.”
*
Inspir brusc cand opreste motorul in fata casei si ma dau cu greu jos din masina. Vine imediat in stanga mea si ma ia în brate.
-Lasa-ma dracu jos!scrasnesc din dinți și imi tranteste o privire urata.
Ma avertizează din ochi sa nu-mi ies din minti,iar lucrul asta ma sperie,dar ma si înfurie.
„Asta am sa fac de azi înainte? Am sa stau sa primesc ordine? Am sa stau la cheremul lui?”
-Lasa-ma dracu jos!urlu la el pe un ton acid.
-Potoleste-te,imi cere maraind.
Ne infruntam din priviri pentru cateva clipe,apoi incep sa ma zbat in bratele lui.
-Lasa-ma jos! Pot sa merg și singura!
-Chiar poți?intreaba stapungandu-ma cu ochii lui demonici. Esti atat de palida la fata Nirvana,incat imi e frica sa nu imi leșini aici si acum in brate.
Ma înmoi cand tonul i se schimba spre final si devine deopotriva moale și îngrijorat.
„Ma face cu capul dracul asta! Chiar cred ca o sa-mi pierd afurisitele de minti din cauza lui! Fiindca,desi am văzut din ce lume vine si de ce e in stare sa facă,eu tot il vreau. Din cateva vorbe reuseste sa ma dea peste cap si sa ma facă sa-i trec cu vederea orice catastrofa e in stare sa facă. Degeaba zic acum ca il urăsc,fiindca nu durează mult și din nou ajung sa tânjesc dupa el. Ma innebuneste! Efectiv imi face creierii praf fara sa se străduiască prea mult. E destul sa imi trântească o privire duioasa,cateva cuvinte spuse pe un ton bland si cateva atingeri menite sa imi trezească trupul la viata,iar eu cad la picioarele lui.”
Clatin din cap fiindca realizez cat sunt de defecta si oftez zgomotos cand intram in casa si aud vocea mamei de la etaj.
-Pe unde umblați???
-Fir-ar! Numai chef de ea nu am acum!bomban in barba.
Intorc privirea cand o aud cum coboara in viteza scările semn ca a auzit masina cand am intrat în curte de e in picioare la ora asta,iar cand intra in câmpul meu vizual,ii vad ochii iscoditori cum se țintesc pe noi.
-Pe unde tot umblați voi doi?
-Pe la petreceri,raspund enervata.
-Da?intreaba cu o voce glaciara.
-De fapt,Esfir,avem o problema,intervine Darko in discuție și ma uit la el cu o sprânceană ridicată.
-Ce naiba a mai făcut copila asta?se rasteste mama si imediat o usa se deschide cu putere la primul etaj.
-Da toata ziua trebuie sa aud cum va certați?tuna vocea tatei si incep sa tremur de nervi,fiindca nu asa trebuia sa se încheie seara asta ce si asa a fost data dracu.
Trebuia sa intram pe furiș in casa si sa ne bagam in pat fara sa atragem atentia asupra noastră,dar acum iar o sa luam parte amandoi la o ditamai lecția de moralitate.
„Perfect si nu alta!”
-De ce va certați?vrea tata sa stie cand se opreste pe aceeași treapta pe care a facut-o si mama.
-Fiindca avem o problema!ii răspunde sarcastica.
-Ce problema?intreaba tata oftand.
-Nirvana se droghează si vreau sa o duc la un centru,spune Darko si imi cade fata.
Efectiv ma uit la el ca la mașini străine.
„Nu a zis asta nu-i asa??? Sa-mi zică cineva ca mintea mea a luat-o de tot razna si el nu a zic asa ceva!!!”
-Poftim???urla mama si realizez imediat ca dracul chiar a spus ca ma droghez.
-Nu te agita,Esfir. La centru unde vreau sa o duc sunt doctori foarte buni si nimeni nu o sa afle nimic. Ăia o s-o faca sa renunte la toate draciile pe care le baga în ea.
-De cand naiba te droghezi?intreaba mama stupefiata.
„Fir-ar sa fie!!! Nu pot sa cred ca dracu mi-a facut asa ceva!!!”
Imi mut privirea de pe el,pe ai mei si ma cutremur cand vad privirea furioasa a tatei,apoi respiratia mi se taie cand mama incepe sa ma jignească si sa ma condamne mai ceva decât ar face-o forțele divine. Judecata ei se simte precum niște sageti veninoase aruncate în mine,fiindca scuipa fiecare cuvânt in parte.
-Esfir! Ajunge!tuna vocea lui Darko cand ea nu mai inceteaza cu vorbele urate. Am sa rezolv problema. Am venit doar sa va zic ce am de gând sa fac.
Din nou ma uit la el ca trasnita,dar el nu ma priveste absolut deloc. Ochii lui negrii sunt țintiti pe ai mei si se vede în ei ca nu accepta vreun comentariu.
-Prea bine,zice tata cu o voce mai înghețată decât Siberia. Du-o unde știi. Vreau sa iasa om de acolo. M-am saturat sa ii tot trec cu vederea prostiile. De data asta acțiunile ei mi-au pus capac!
Darko incuviinteaza pe tacute,apoi se întoarce pe calcaie si iese din casa.
-Esti nebun???urlu imediat ce usa se închide în spatele nostru.
-Taci!maraie la mine. Era singura soluție ca ei sa te scape din ochi si sa nu vadă ca de la o zi la alta o sa-ti crească burta.
Pentru cateva secunde totul in mine se opreste. Pana și inima.
„M-a băgat în cacat,doar ca să ascundă un altul?? Unul ce il implica și pe el?? Asta e soluția lui salvatoare? Nu putea la dracu sa inventeze ceva? A trebuit sa le spună ca ma droghez??”
CITEȘTI
Foc pe suflet 🔞 Vol 14
FantasyVolumul 14 | Seria Chronis| 1# - 16/08/23 - Zei Intuneric si umbre. Doua cuvinte ce se imbina perfect cu cele doua jumătati de suflet. Dar in timp ce Zagreus stăpânește o parte din lumea de jos,Nirvana ajunge in ea mai mult din cauza tentatiilor. In...