Nirvana:
In vreme ce el ma mangaie pe obraz,corpul meu incepe sa ia foc si ma minunez de vâltoarea ce imi cuprinde interiorul.
Nu inteleg ce se întâmplă cu mine si de ce prezenta lui ma da complet peste cap,dar pot sa zic ca sunt atrasa de aura lui intunecata si periculoasa. Cred ca sunt stricata,fiindca imi doresc sa gust din ea. Constientizez cat e de grava situația,insa nu ma pot abține sa nu ma las prada umbrelor ce vin din partea lui si pe care le simt pe pielea mea.
Intr-un moment de nebunia ma ridic pe vârfuri si aprinsa de dorinta ce imi incendiaza trupul,imi lipesc buzele de ale lui. O iau razna cand le simt moliciunea si imi strecor limba printre ele,apoi mi-o împletesc cu a lui,iar gustul său dulce ce aduce foarte mult cu cel al vinului rosu imi inunda gura si imi amețește imediat simțurile.
-Nirvana...vibrează vocea lui joasa,iar undele intunecate ma duc imediat cu gandul la dracul ce mi-a dat lumea peste cap.
De ciuda imi vine sa-mi smulg parul,fiindca nu mi-l pot scoate din minte,din inima și din sistem. Imi vine sa urlu de nervi,pentru ca,deși au trecut 3 ani,n-am putut sa ma vindec de el si nici sa simt vreo alta atingere pe piele. Chiar daca nu a fost in apropierea mea in tot acest timp,e parte din mine si niciodata cred ca nu o sa ma lase se respir în voie.
Simt din nou cum ma sufoc din cauza lui si imi vine efectiv sa plâng din cauza amarului ce-mi curge prin vene datorita lui. Imi vine sa plâng pentru toata puterea ce o are asupra mea chiar si atunci cand nu e fizic langa mine.
Ochii incep sa mi se tulbure si ma uit cu disperare la brunetul din fata mea in timp ce el continua sa ma arda cu atingerea lui si prin cap imi trece o idee nebuna.
„Daca o nesabuita m-a adus pe fundul Iadului,de ce n-as mai face una? Daca nesabuita de data asta o sa ma scoată cat de cat la lumina? Iar dacă nu o s-o facă ce naiba mai am de pierdut? Mai jos de cat sunt acum,oricum nu pot ajunge.”
-Ajuta-ma sa uit,ii cer cu lacrimi în ochi,pentru ca ajung sa cred cu tot sufletul in dorinta mea nebuna.
Cred ca asta e sansa mea de a reusi sa rup cercul vicios in care ma invart de ani de zile.
Fără sa spună un cuvânt se apleaca si imi saruta usor buzele,iar un fior fierbinte incepe sa-mi strabata trupul.
Imi cuprinde ceafa intr-o palma,iar cealaltă mana si-o trece ușor in jurul taliei mele. Imi inclina capul intr-o parte,iar eu imi infasor bratele in jurul gatului sau. Adanceste sarutul si ma lipește mai tare de pieptul lui,în timp ce mintea mi se golește de orice gând,iar oboseala atat psihica,cat si fizica,dispare datorita lui. Ma las in voia sa,iar cand ma salta in brate ii inconjor imediat talia cu picioarele.
Din cativa pasi ajunge in dreptul patului si gem cand ma intinde pe saltea. Ii simt buzele cum se curbeaza peste ale mele,iar ochii lui diferiți incep sa scanteieze.
Ma arcuiesc de spate cand degetele sale incep sa-mi mangaie incet coapsele,iar cand rupe sarutul,imi dau capul pe spate si buzele lui coboara pe gatul meu.
-Am sa sterg fiecare urma de pe trupul tău,murmura si ma infior toata. Am sa iti subjug demonii ca sa poți fii fericita,continua,iar gura ii cobora spre pieptul meu. Am sa-ti fac intunericul sa ti se supuna ca sa nu mai fii sclava lui,zice si lacrimile imi inunda instant ochii.
Nu știu cum si-a dat seama despre ce se întâmplă cu mine,dar promisiunile lui ma fac sa ma simt mai bine. Reusesc sa ma descatuseze. Si poate mâine am sa fiu din nou inchisa in Iadul in care m-am obișnuit sa trăiesc,dar astăzi,vreau sa ma dezlantui. Astazi vreau sa uit de tot. Aici si acum vreau sa trăiesc clipa si imi dau voie sa trăiesc prima mea aventura de-o noapte.
Nu ma gândesc la ziua de mâine si nici la dracu ce m-a nenorocit. Vreau pentru cateva ore sa-mi dau voie sa respir. Sa trăiesc si sa gust din fericire.
Pentru puțin timp vreau sa il las sa ma ridice de pe fundul Iadului si vreau sa gust din tot ce are sa-mi ofere.
-Daa...soptesc incantata cand imi trage de sutienul plin cu pene si imi eliberează sanii.
Imi țintesc privirea pe chipul lui,iar ochii sa-i vibrează cu putere cand priveste in ai mei. Geme imediat ce imi prinde sanii in palme si incepe sa-i maseze,apoi isi trece limba de pe un sfârc pe celalalt si placerea se aprinde in mine.
Incep sa tremur de nerăbdare,iar degetele mele ajung intr-o clipa printre șuvițele lui brunete. Ridica usor capul si isi apropie fața de a mea. Buzele lui incep sa le atingă incet pe ale mele,iar trupul meu vibrează usor sub el.
„Fir-ar! E prima daca cand sunt complet lucida intr-o partida de sex,iar trăirile ce le simt sunt copleșitoare.”
Mainile lui continua sa colinde pe trupul meu si incet,incet ma scapa de costumul de gaina impaiata. In timpul asta ma musca usor de buza de jos,eu surad,iar ochii din noi ii sclipesc precum doua bijuterii rare.
E frumos și desi trupul ii e zvelt,tot ii simt liniile dure si mușchii bine definiti cum apasa pe corpul meu.
Incep sa respir din ce in ce mai greu cu fiecare atingere de-a lui,iar privirea mi se incetioseaza putin din cauza vacarmului ce se dezlănțuie in mine.
Manata de dorinta incep sa ii deschei nasturii de la cămașa si se ridica in genunchi cand ii dau la iveala pieptul puternic și mușchii abdominali. Imi ling buzele cand ii vad pielea maslinie,iar el cu miscari lente incepe sa se dezbrace,lasandu-ma sa-l privesc in voie.
Revin cu privirea pe chipul lui dupa ce rămâne gol si in vreme ce ma minunez de frumusețea sa,il vad cum zambeste,iar lucrul asta imi da mai mare încredere în mine.
Se apleaca asupra mea si inima mi-o ia razna in piept. Incep sa respir sacadat cand isi lipeste buzele din nou de ale mele,iar atingerile lui fierbinți reusesc intr-o clipa sa-mi dea sangele in clocot.
Cuprinsa de frenezie,imi bag unghiile in spatele lui si ii inghit un geamăt gutural.
-Nirvana...am sa te fac sa uiți de monstrul ce ti-a intinat sufletul,șoptește peste buzele mele,iar mintea mea suferă pentru cateva clipe un scurtcircuit.
Nu am crezut vreodată ca o sa existe un alt bărbat ce sa reușească sa ma dea peste cap din doar câteva cuvinte,dar el reușește si o face intr-un mod nemaiîntâlnit de mine pana acum. Siguranta ca o sa reușească imposibilul ma nimicește si ii savurez promisiunea cu toate ca știu prea bine ca mâine n-am sa mai cred în ea atunci cand am sa ma trezesc la realitate si am sa fiu din nou in Iad. Fiindca eu chiar cred ca e imposibil ca el sa îmi vindece rănile. E imposibil ca un bărbat ca el sa isi dorească o papusa stricata. E imposibil ca un om intreg la cap sa vrea sa se lege cu o nebuna de-alde mine.
„E imposibil...stiu...dar in clipa de fata vreau sa cred ca tot ce zice chiar se poate adeveri. Ca imposibilul poate fi preschimbat in posibil.”
-Ai încredere în mine,Nirvana?intreaba privindu-ma adanc in ochi.
„In ceea ce privește faptul ca nu o sa-mi faca rau,da. Am încredere în el. Despre restul nu cred o boaba,dar vreau sa ma las imbatata de iluzia,cum ar fi dacă ar reuși sa ma scoată la liman?”
-Da,raspund sigura pe mine. Am încredere în tine.
Geme si mainile lui incep sa-mi frământe formele,de parca ar vrea sa se asigure ca doar amprenta sa imi acopera fiecare centimetru de piele.
-Ah!suspin cand isi apasa gura pe a mea si incepe sa ma sarute cu o posesivitate,cu o forță si cu o putere nemaiîntâlnita pana acum.
„E ceva cu el...ceva ce mintea mea nu poate sa perceapă,dar care imi trimite clar niște avertismente.”
In timp ce mainile lui imi marcheaza trupul,gura sa coboara si incepe sa-mi lase urme fierbinți peste tot pe piele. Imi dau capul pe spate si nu ma mai gândesc la absolut nimic,doar simt si ma las învăluită de placere.
Ma bucur de atingerile lui si de buzele fierbinți,iar in clipa asta as vrea ca timpul sa se oprească in loc. As vrea sa pot crea o noua bula,in care sa fim doar noi doi și sa ma pot bucura la nesfârșit de el.
Simt o parte din mine cum se cutremura si cred ca e vorba despre sufletul meu. Respiratia mi se opreste cand pieptul incepe sa-mi vibreze cu putere și lacrimile imi inunda ochii.
„E prea bun. Prea bland. Prea...nici nu știu cum sa spun. E prima data cand ma întâlnesc cu asa ceva. E foarte diferit despre ceea ce aveam eu impresia ca inseamna un bărbat și o partida de sex. E prea grijuliu si nu inteleg de ce naiba vrea sa fie grijuliu si atent cu mine???”
-Zwi mou(viata mea)...agapi mou(iubita mea)...mikroula mou(micuta mea)...sopteste niște cuvinte pe care nu le înțeleg in timp ce imi saruta indelung fiecare milimetru de piele.
Oftez cand ajunge cu buzele intre coapsele mele si sufla aer cald peste labiile ude.
-Nirvana...ramai cu mine,imi cere. Vreau sa te gândești doar la mine,la atingerile mele,la buzele mele presate pe trupul tău.
Prind așternuturile in pumni cand il aud si ma agat de ele ca de o ancoră ce ma tine conectata la realitate.
-Uita-te la mine,agapi mou.
Ridic capul deși nu-i înțeleg toate cuvintele,iar ochii lui se pironesc in ai mei. Isi trece limba apasat printre labiile mele si suspin de placere.
Zambeste,apoi repeta mișcarea,iar de data asta incep sa tremur din toate incheieturile.
-Am sa te ajut sa uiți de toate,zwi mou...sopteste pe un ton profund. Am sa te vindec,mikroula mou...continua si isi trece inca o data limba printre labiile mele,apoi imi cuprinde clitorisul intre buze si incepe sa-l suga cu pofta.
Lacrimile imi curg pe obraji fiindca mi se pare ireal ca un străin sa fie atat de bun,de cald și de grijuliu cu mine. E imposibil si cu toate asta,o stare de liniște ma cuprinde si orice zgomot se estompează in jurul meu o data cu pierderea mea mai mult in placere.
Sentimentul pe care ma face sa-l simt e unul cu care nu m-am mai întâlnit niciodată pana acum. Plus ca prezenta brunetului ma vrăjește,iar delicatețea cu care își plimba mainile pe mine si tandrețea in care ma scalda ochii lui stârnește inauntrul meu trăiri dintre cele mai puternice și pe care n-am crezut vreodată ca sunt capabila le simt.
Inghit cu greu în vreme ce inima mai are foarte puțin și o sa-mi sparga pieptul,iar in tot acest timp,ochii mei nu se dezlipesc nici macar o clipa de ai lui.
Extazul ma cuprinde la foarte puțin timp după ce ma linge si ma suge cu o pofta nebuna,iar cand spasmele imi parasesc trupul,se urca peste mine si se sprijină pe palme.
Imi trec bratele in jurul gatului sau si imi ridic puțin capul de pe perna,apoi il sarut cu ardoare si din nou simt cum ma aprind cand limbile ni se întâlnesc.
-Prezervativ,ii zic imediat ce simt cum isi freacă penisul tare printre labiile mele si oftează.
Rupe sarutul si se întinde dupa pantalonii lui. Pocnește o data din degete inainte sa isi scoata portofelul din buzunar și ridic usor dintr-o spranceana.
„Nu inteleg de ce a pocnit din degete,dar ce naiba mai contează? Tot ce contează este faptul ca-l vreau cat mai repede in mine.”
Il vad cum scoate un prezervativ,apoi arunca portofelul pe una dintre noptiere si rupe ambalajul prezervativului cu dinții,dupa il rulează si se întinde peste mine.
Incep sa vibrez cand isi poziționează penisul la intrarea in mine si ii îmbrățișez umerii în momentul în care isi impinge soldurile in fata si ma pătrunde.
Muschii mi se intind si gem prelung cand il simt cum ma umple.
-Agapi mou...sopteste parca putin emotionat.
Ma arcuiesc de spate cand intra pana la capat,iar el imi linge incet linia pulsului ce mi-a luat-o razna.
Geme gutural cand se retrage si ma pătrunde din nou,iar cu fiecare miscare lenta de a lui,eu incep sa ma simt din ce in ce mai vie. De parca mișcările lui sunt menite sa ma trezească din propria mea cenusa.
Il privesc in ochi imediat ce isi baga o palma sub capul meu si suspin cand incepe sa ma sarute. Lacrimile incep sa-mi intepe ochii,pentru ca am impresia ca ma saruta cu dragoste. O dragoste ce mi-a fost străină pana acum.
„Dar cum naiba e posibil asa ceva?”
Nu pot sa-mi găsesc acum răspuns la intrebare,fiindca incepe sa-si unduiasca soldurile,iar vaginul mi se cutremura. Gem extaziata si repeta mișcarea pana cand plăcerea arzătoare imi inunda din nou venele.
Isi apasa trupul peste al meu si incepe sa ma sarute cu o asemenea intensitate,incat simt ca ma dezintegrez sub el.
Tandretea in care simt ca ma scalda,ma copleșește,ma sperie și ma atrage deopotriva,iar adorația cu care ma priveste efectiv ma nauceste. Nu inteleg nimic din ce se întâmplă intre noi,dar pot sa zic ca se simte atat de bine,incat am impresia ca ating Raiul cu mana.
E ca o mană cereasca tot ceea ce ma face sa traiesc,iar dulceata ce imi inunda pieptul datorita lui,imi da impresia ca reușește sa-mi cicatrizare rănile ce pana nu de mult erau deschise și sângerau.
-Psychi mou...spune incet bărbatul ce pot sa zic ca a reușit sa-mi dea sistemul peste cap.
A reușit sa ma facă sa uit de toate,exact asa cum a promis,dar pe deasupra simt cum ia o parte din mine chiar în momentul asta,când incep sa tremur incontrolabil si ma abandonez cu totul plăcerii.
Ma musca incet de buza de jos,in timp ce ma pătrunde cu putere și imediat il simt cum zvacneste inauntrul meu. Cand imi eliberează buza,imi bag nasul în scobitura gatului sau si ii inspir cu nesaț parfumul pielii. Miroase a putere și a pericol cu carul,dar e un altfel de pericol. Unul ce nu ma face sa intru atat de tare in alerta.
-Se agapo psychi mou,imi șoptește la ureche și desi nu am habar ce spune,ma infior din cap pana în picioare.
Rămânem îmbrățișați pana cand respiratiile ni se domolesc,apoi iese incet din mine si se întinde pe o parte. Ma trage la pieptul lui,iar bratele sale se strang intr-o îmbrățișare de fier în jurul meu. De parca ar vrea ca nimeni sa nu mai ajungă vreodată la mine. De parca ar vrea ca nimeni sa nu ma mai raneasca și ma las învăluită de siguranța ce mi-o oferă bratele lui.
Inchid ochii si ma ghemuiesc la pieptul sau.
Deși imi e strain,ma simt atat de bine în prezenta lui si zambesc cand isi baga nasul in parul meu,apoi ma saruta usor.
„Nu stiu ce e in neregula cu el,dar imi place atat de mult tot ce trezeste in mine. De parca langa el fac cunostinta cu o alta lume. Una intunecata ce-i drept,dar in care ma simt in siguranta maxima.”
CITEȘTI
Foc pe suflet 🔞 Vol 14
FantasyVolumul 14 | Seria Chronis| 1# - 16/08/23 - Zei Intuneric si umbre. Doua cuvinte ce se imbina perfect cu cele doua jumătati de suflet. Dar in timp ce Zagreus stăpânește o parte din lumea de jos,Nirvana ajunge in ea mai mult din cauza tentatiilor. In...