Capitolul 28

461 79 17
                                    

Nirvana:

Atunci cand decorul devine clar si ajung in dormitorul lui Zagreus,ma urc pe pat si il privesc putin neliniștita. Deși poveștile celor din familia Chronis m-au convins ca exista lucruri mult mai rele pe lumea asta,tot ma ia ba cu frig,ba cu calduri fiindca vreau sa ma deschid complet in fata zeului.
Stiu ca o sa rămână langa mine si mai stiu faptul ca nu o sa ma judece,dar tot îmi e greu sa o fac. Tot imi este frica si inca reuseste sa imi curga putin chin si rușine prin vene din cauza lucrurilor pe care am fost capabila sa le zic sau sa le fac.
-Daca nu ești pregatita acum,psychi mou...putem sa o lasa pe mâine,sopteste imediat ce se așază pe saltea langa mine.
Inspir adanc si imi oblig mintea sa nu mai creeze tot felul de scenarii,iar in momentul in care reusesc sa o reduc la tăcere pentru cateva secunde,ii prind obrajii in palme si imi pironesc privirea in a lui.
-Ai spus ca poți pătrunde în mintea mea,zic,iar vocea imi suna putin disperata.
-Pot,raspunde scurt.
-Atunci fa-o. Dupa...zic si inghit cu dificultate. Dupa lamureste-te singur daca merit iertare sau nu.
Zambeste bland in coltul gurii,apoi ma prinde de umeri și ma împinge usor ca sa ma las pe spate. Urca deasupra mea imediat ce spatele meu atinge așternuturile si incep sa tremur din cauza emoțiilor.
-Calmeaza-te psychi mou...indiferent de ce am sa vad,tot langa mine ai sa-ti găsești sfârșitul.
„Sper...fiindca acum câteva ore am aflat ca sunt si nemuritoare. Lucru ce nu ma prea incanta daca am sa raman singura pe fata pământului daca el se hotărăște sa renunte la noi."
-Respira agapi mou,imi cere cu glas duios. O sa fie bine...am sa fac sa-ti fie si sa ne fie bine.
Fac ce-mi cere,iar cand ochii lui incep sa sape adanc in ai mei,nu durează mult și ii simt prezenta inauntrul meu. Scotoceste in amintirile mele si trece de cele pe care nu de mult i le-am povestit,dupa se opreste exact la una ce face pielea sa se înfioare pe mine.
„Am zis ca am facut si am spus lucruri aiurea la viata mea,iar acum ca imi convine sau nu trebuie sa ma deschid in fata sa cu riscul de a-l pierde,dar merita sa stie adevărul. Merita sa stie in ce se baga. Dupa ce o sa se lămurească singur despre ce e vorba,o sa vedem dacă am sa ajung sa gust din Rai sau dacă am sa ma afund si mai mult in adancurile Iadului."

*****

Nirvana:
Cu 7 ani in urma...

-Sa nu crezi dracu ca n-am observat lucrul asta de cand dormi cu mine sub același acoperiș!ma rastesc la el.
-Ce lucru?intreaba nonsalant.
-Ca pleci o data sau de doua ori pe luna fără sa știe nimeni pe unde naiba iti pierzi timpul!raspund tot pe un ton ridicat.
-N-am voie?pune întrebarea chicotind si isi aprinde o tigara in casa,deși mama urăște sa simt fumul,insa lui nu-i pasa,iar eu in momentul asta am niște draci mai mari decât mine din cauza geloziei ca sa-i mai atrag atenția asupra acestui lucru.
Incep sa tremur in timp ce il privesc ca o turbata,iar el in loc sa ma calmeze,ranjeste in schimb in coltul gurii și imi face cu ochiul.
-Stai calma,Ivana...nu e nimic din ce iti imaginezi tu.
-Ah,nu?intreb si mijesc ochii spre el din cauza neîncrederii. Atunci explica-mi unde naiba pleci?
-Ma întâlnesc cu niște vechi prieteni,raspunde degajat.
-Atunci...ia-ma cu tine,ii cer si surade rautacios.
-Nu!mi-o taie,iar eu ii trantesc o privire urata.
-Nu?marai din adancul gatului.
-Calmeaza-te,imi cere si bufnesc intr-un ras sec.
-Daca vrei sa o fac,ma iei cu tine,insist si oftează plictisit.
-Ivana,am treburi mult mai importante de făcut decât sa am grija de tine.
-Te întâlnești cu alta?intreb si simt gelozia cum imi arde mai tare venele numai la gandul ca nemernicul ar putea avea pe una care sa o mai viziteze din cand in cand,iar acum îmi baga în ochi doar un motiv aiurea ca sa poată iesi din casa.
-Nu fi ridicola,Ivana,plescaie din buze.
-Daca nu e asa,atunci de ce nu ma iei cu tine?intreb,iar vocea mea se ridica spre final cu câteva octave.
„Nu imi pasa ca ne pot auzi angajații casei,fiindca stiu ca s-au prins de ceva timp ca exista o atracție între mine și Darko,dar nimeni nu îndrăznește sa deschidă gura si sa spună un cuvânt alor mei pentru ca le e frica de dracul ce sta la cativa metrii in fata mea."
-Mergi în camera ta,Ivana. Am sa ma intorc in cateva ore si promit ca am sa te rup,imi spune in schimb si o iau razna.
-Merg cu tine!!! Ce e atat de greu de înțeles???zbier la el si imi dau seama cât sunt de penibila,dar nu imi pasa.
Sunt disperata dupa el,iar faptul ca de atatia ani tot pleacă de langa mine si pentru cateva ore in care eu nu știu nimic de el,efectiv ma termina.
„Stiu...sunt vai de capul meu,dar a ajuns sa-mi fie necesar. Sunt dependenta de el si stie lucrul asta. Stie cat de slaba am ajuns sa fiu în fata lui,iar eu la randul meu stiu foarte bine ca adora lucrul asta. Sunt disperata si-mi displace enorm sentimentul ce am ajuns sa-l simt de cativa ani încoace,insa nu pot fi altfel cand vine vorba de el."
-Nu te pot lua cu mine,Ivana,raspunde de data asta pe un calm prefăcut si isi priveste ceasul de la mana. Ne vedem în cateva ore,continuă si sangele incepe sa-mi dea in clocot imediat ce se întoarce pe calcaie si iese din casa.
Gelozia o simt cum incepe sa ma manance pe interior atat de mult încât echilibrul meu si asa șubred se spulbera de tot in fata acțiunilor lui.
Inchide usa fara zgomot dupa ce iese din casa si simt obrajii cum imi iau foc cand ma lasa ca proasta singura in hol. Incep sa marai,iar din cativa pasi ajung in dreptul ușii,dupa o deschid cu putere și privirea mea se tinteste pe spatele lui.
Sunt atat de nervoasa in clipa asta,incat daca as putea l-as ciurui doar cu ochii.
In timp ce el se îndreaptă spre masina,mintea mea o ia razna si deja vad imagini cu el in bratele altei fete. Gelozia incepe sa-mi arda pana si ultimul atom din cauza imaginației mele nebune,iar durerea ce o simt pe dinauntru ma mir cum de nu ma pune la pământ. Incep sa tremur incontrolabil si nu mai gândesc cand deschid gura sa vorbesc,insa atitudinea lui relaxata se schimba radical imediat ce-mi aude cuvintele.
-Daca tu pleci acum,eu am sa plec pe veci si n-ai sa-ti cunoști niciodata copilul!
Se opreste in loc si intoarce in reluare capul spre mine. Ii vad trasaturile fetei cum impietresc,iar ochii negrii sunt sigura ca in momentul asta sunt lipsiți de caldura,chiar daca nu-i vad din cauza faptului ca afara e noapte.
Un mârâit din adancul pieptului ii ridica un colt al gurii in timp ce face stanga imprejur și cu pasi amenințători se apropie de mine.
-Ce ai spus?intreaba nervos și il omor la randul meu din priviri.
-Ai auzit bine ce dracu am spus!zbier înfuriata.
Il aud cum spumega de nervi și inspira furios pe nas cu cat se apropie mai mult de mine,iar eu ma pregătesc sa-i mai torn cateva amenințări doar ca sa ma ia cu el sau sa rămână acasa cu mine.
„Stiu...mi-am pierdut complet mințile,dar e vina lui!!!"
-Ce dracu ai spus?intreaba si ma prinde strans de umeri imediat ce se opreste in fata mea,apoi ma scutura cu putere.
-Am zis...harai ca o turbata. Ca am sa plec. Ori ma iei cu tine,ori ramai acasă,Darko!! Dacă nu...plec si n-ai sa-ti cunoști niciodata copilul!!ii trantesc din nou amenințarea si jur ca imi vine sa-mi dau sigura doua in gura.
„Cat de penibila pot sa fiu??? Cum sa recurg la asemenea amenințări?? Sunt bolnava psihic!! Nu mai am nici o urma de indoiala ca sunt nebuna daca am ajuns sa scot asemenea prostii pe gura!!! Dar il iubesc pe nenorocit,cu toate ca nu o sa poată fi niciodata a meu!!! Fiindca nu putem ieși în lume precum un cuplu cand noi suntem frati vitregi!!!"
-Iti bati joc de mine,Ivana?intreaba pe un ton grav,iar chipul ii e tranformat din cauza furiei.
„Acum seamănă a naibii de mult cu un drac. Unul ce o sa ma nimicească daca îndrăznesc sa mai deschid gura ca sa-l amenint."
-Nu imi bat joc de tine!raspund răstit. Sunt insarcinata. Am aflat saptamana trecuta.
Ochii i se maresc din cauza socului pentru cateva secunde,dupa maxilarul incepe sa-i zvacneasca cu putere și isi ia mainile de pe umerii mei,apoi isi trece degetele nervos prin par.
-Deci?insist si incepe sa maraie. Cum facem,Darko? Ma iei cu tine sau iti iei adio acum de la mine si implicit de la copil?
-Sa te fut!mi-o tranteste enervat la culme.
Ranjesc in coltul gurii,iar el mijeste ochii la mine.
-Mda...nu ca ar fi prima data,nu?replic,iar ochii lui negrii si inghetati ma tranșează bucățică cu bucățică.
-Te distrezi,Ivana?vrea sa stie,iar întrebarea o pune pe un ton marait. Daca e adevărat ca ești insarcinata,ai dat de dracu,moi dorogoy.
-Am dat de dracu de cand ai călcat prima data în casa asta!ridic tonul,apoi pufnesc de cateva ori pe nas. Nemernicul dracului! M-ai făcut sa fiu înnebunită dupa tine si uite in ce hal de situație am ajuns!!!ii scot ochii fiindca stiu cat e de grav faptul ca sunt insarcinata.
-Ah!exclama sec. Tu de excluzi din ecuație printeso?
Mijesc ochii,iar el chicoteste pe un ton rautacios.
-Nu e ca și cand eu nu ma aflu in aceeași situație,Nirvana! Dintre toate femeile ce au roit si roiesc in jurul meu a trebuit la dracu sa ajung sa te iubesc pe tine!!!imi urla cuvintele in fata. Iar acum îmi spui ca ești insarcinata??? Nu!!! De fapt nu imi spui!!! Ma ameninți cu lucrul asta??? Ti-ai pierdut complet mințile???
-Din cauza ta mi le-am pierdut!!urlu la el. Tu m-ai transformat intr-o sclava a taa!!! Datorita ție sunt in halul asta ticalosule!!!
Isi baga o mana in parul meu cand ma aude,apoi imi strange tare șuvițele in pumn.
-Ivana...sopteste pe un ton sumbru aproape de buzele mele. Daca as fi stiut cum dracu sa fac pana acum ca să nu ajungem in punctul asta,as fi întrerupt totul de mult. Dar sunt la fel de stricat ca tine,moi dorogoy. Iar noi doi daca nu ti-ai dat seama pana acum iti spun eu,continua pe același ton jos si ma tinteste cu ochii lui demonici,apoi continua. Noi ne suntem sfârșitul unui celuilalt,printesa.
„Mda...ticalosul are dreptate. Sfarsitul chiar ne e aproape. O sa ne ducem dracu amandoi imediat ce sarcina mea o sa devina vizibila."

Foc pe suflet 🔞 Vol 14 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum