Capitolul 32

410 69 8
                                    

Nirvana:
In urma cu 7 ani...

-Stii ce nu înțeleg eu?il intreb in timp ce stam pe terasa din spate a conacului si așteptam să ne fie servita mâncarea.
-Ce?intreaba relaxat și continua sa tragă din tigara.
-Cum naiba de ai ajuns sa conduci mafia?
Ranjeste.
-Am provocat fostul lider,raspunde,iar ochii ii sclipesc intr-un mod diabolic.
-Asa se procedează?intreb nedumerita.
-Asa am procedat eu.
-Si cum de ai putut sa dai jos de la conducere un cap de mafie?
Din nou ranjeste.
-Pentru ca eu ma lupt pana la ultima suflare,Ivana,iar cand apas pe trăgaci,glonțul nu ratează niciodata locul dintre ochii victimei mele.
Inima in piept o simt cum isi schimba imediat ritmul cand ii aud tonul inghetat,iar dupa ce respir calculat de cateva ori ca sa ma stăpânesc,imi continui interogatoriul.
-Deci...asta înseamnă ca oricine te poate provoca si pe tine?
-Oricine deține scula in pantaloni si are sange in ea. Nu poate sa vina orice amarat sa isi dorească conducerea,Ivana. Trebuie sa fii bazat,iar eu am avut pe ce sa ma bazez. O fi tat-tu primul ministru al federației,dar prin sangele maica-mei a curs sange albastru. Ma trag din ultimul țar al Rusiei,iar oamenii ce au muncit pentru el,au rămas din tata in fiu lângă familia asta timp de decenii. Mama a murit cu titlul de ducesa...deci...si inainte de mafie am avut spate. Eu nu am dat o rublă ruseasca pe titlul lui tat-tu din parlament,desi am știut tot timpul cine este,dar nu am fost curios sa-l cunosc. In timp ce el conducea la vedere,eu dețineam puterea din spate.
-Si cum de te-ai hotărât sa apari la 20 de ani la usa casei noastre?intreb in vreme ce nu-l scap o secunda din ochi.
-M-am gândit ca o sa-mi fie necesara poziția lui in societate,iar acum imi e mult mai ușor sa trag sforile daca sunt inauntrul camerei superioare ale federației,decât inafara ei.
Tac pentru ca vad doamnele de la bucătărie cum se apropie de noi si cu toate ca stiu ca nu au treaba cu ce discutam noi aici,prefer sa-mi tin gura inchisa.
E un lucru ce il am in instinct,fiindca acasă ma feream de toti angajații,dar aici n-ar trebui sa o fac pentru ca domeniul asta e surd,orb si mut cand vine vorba de drac. Toata lumea ii e loiala si nimeni nu scoate o vorba înaintea lui.
Dar dacă ei au o viata a lor pe langa cea de la conac fiindca toti pot sa treacă dincolo de porti,eu sunt captiva pe domeniu chiar daca nu am lanțuri in jurul meu.
V-ati prins de asta,nu? Daca nu,aflați acum. Sunt captiva din prima seara in care Darko m-a adus aici,iar de atunci și pana acum au trecut deja 3 luni.
Ce pot sa zic? Imi vine sa ma bat singura,dar cum știu ca lucrul asta nu ma ajuta la nimic,stau pe curul meu si visez la o scăpare. Fiindca doar o minune m-ar mai putea scoate din mana dracului ce am crezut ca o sa-mi dea libertatea pe pâine. Un lucru ce nu s-a întâmplat nici macar atunci cand stăteam la ai mei acasă. M-a pacalit. Tot timpul m-a dus de nas,iar eu m-am lăsat învăluită de iluzia cu care el mi-a hranit ani de zile mintea.
Problema cea mai rea este ca realizez lucrul asta de fiecare data cand nu e prin apropierea mea sau cand vorbim despre lucruri ce sa ma aducă tot timpul cu picioarele pe pământ. Cum a fost si subiectul cu mafia de mai devreme. Dar uit imediat ce imi zambeste ca un inger sau cand ma atinge ori imi mai plasează cate o tigara „speciala" in gura. Fiindca droguri puternice n-am mai consumat de cand am aflat de sarcina. Insa din cand in cand imi mai da câte o tigara sa fumez ca sa ma amețească putin si sa faca ce vrea cu mine. Dracul asta stie sa-mi hrănească slăbiciunile ca sa ma întoarcă pe dos fara prea multe eforturi. Sunt la mana lui si amandoi suntem conștienți de lucrul asta,insa oricat as vrea sa ma împotrivesc lui,nu am puterea necesara ca sa ies de sub vraja sa. Toxicitatea cu care m-a incarcat pana la refuz,e atrasa de intunericul lui. Mintea mea o ia pe aratura numai cand ii aud vocea sau cand ma atinge. Nimic nu mai funcționează cum trebuie in mine atunci cand el se afla prin apropierea mea. In loc sa-l imping si sa ma îndepărteze cat pot de mult de el asa cum imi impun sa o fac de fiecare data când el e plecat de acasa,eu ma apropii mai mult de el cand revine la conac. Am ajuns sa nu ma mai înțeleg si sa nu ma mai recunosc din cauza dorinței ce o simt pentru el,iar intunericul ce sălășluiește înăuntrul lui ma atrage cu o forță incredibila. Sunt nesatula cand vine vorba de Darko,iar acelasi lucru e valabil și în cazul lui. Ii vad pofta in priviri de fiecare data cand ochii nostrii se întâlnesc,iar comportamentului asta nebun de care dam amandoi dovada nu-i pot găsi nici macar o explicație logica.
Efectiv acționăm din instinct cand suntem unul lângă celalalt.
"Am mai zis...sunt stricata,fiindca altfel nu pot sa-mi explic de ce naiba stau la cheremul lui. Nici o femeie normala la cap,nu ar sta intr-o astfel de situație. Ar cauta o cale. Ar infrunta pe toată lumea. Ar face ceva. Nu ar sta ca mine si doar ar visa la o zi în care sa se întâmple o minune ca sa poată scapa din colivie. Ar găsi o modalitate sa rupă gratiile ca sa-si ia zborul cat mai departe de el. Dar eu nu! Eu trebuie sa ma las vrajita de drac si sa-i cad la picioare de fiecare data cand are el chef. Ce femeie normala ar accepta asa ceva? Sa stie ca e tinuta captiva,dar cu toate astea sa stea acolo si sa caute motive sau scuze pentru ca nu poate sa miște un deget? Probabil nici una,dar eu se pare ca sunt excepția de la regula. Fiindca ma complac si accept sa traiesc o viata ce nu ma împlinește 100%. De ce? Pentru ca imi este frica in primul rand. Frica de el ca m-ar omorî daca as incerca sa fug si frica pentru ca,dacă as reuși sa scap,ce m-as face fără el? Sunt dependenta de Darko,iar asta nu mai e nici o surpriza pentru mine sau pentru el,iar el mizează foarte mult pe dependenta ce ne leagă. Stie ca indiferent de situație,mereu am sa tânjesc dupa el. De ce? Fiindca e conștient ca nu sunt normala la cap! Si imi e ciuda pentru ca sunt atat de slaba. Uneori as vrea sa nu-l fi cunoscut niciodata,dar de cele mai multe ori mi-ar fi frica sa trăiesc fara intunericul lui. Stiu!!! Se numește nebunie...dar nu am afirmat nicidoata ca eu sunt întreaga la cap. La mine vorba aia,unde-i bine nu-i de mine,unde-i rau,hop și eu,chiar ma definește in totalitate. Martor imi e trecutul. Am cazut din lac in puț,dar ma complac in tot rahatul asta pentru ca,frica e mult mai mare decât curajul. Si daca chiar mi l-as găsi si as reuși sa fug de aici,unde m-as duce? E un cap de mafie!! Iar ai mei cu siguranță mi-ar da cu șutul in fund daca m-as intoarce la ei si ar afla ca sunt insarcinata cu dracul...asadar? Ce as putea sa fac? Nu am pe nimeni,iar o parte foarte mare din tara ii sta la dispozitie necuratului. Unde as putea sa ma ascund de ochii lui? Fiindca in libertate n-as putea sa stau. Sunt conștienta ca de as scapa de pe domeniu as avea o ditamai tinta pe spate. Asadar...ce as putea sa fac in situația asta? Sa lupt cu morile de vânt si sa mor sau sa ma supun unei vieți ce nu-mi aduce fericirea absoluta?"
-Maine o sa vina doctorița Annushka sa te consulte,ma scoate vocea lui din ganduri si imi focusez privirea pe mâncarea ce o am în fata,apoi incuviintez din cap.
-Cu ai mei ai mai vorbit?intreb in timp ce prind lingura intre degete si ma apuc sa mananc din ciorba.
-Da. I-am anunțat ca mai durează jumatate de an pana sa ieși din clinica,dar după ce ai sa o faci,vreau sa te duc intr-o vacanta timp de un an ca sa iti iasa de tot din sistem cuvantul drog. Le-am spus ca asta recomanda doctorii. Ca pacientul sa nu se întoarca in acelasi mediu din care a plecat cel puțin un an de zile.
Mi se pune un nod in gat imediat ce ii aud răspunsul si incerc sa-l inghit o data cu lingura de ciorba ce o bag in gura.
„Normal ca s-a gândit la toate! Jumatate de an mai am pana nasc si intr-un an sunt convinsa ca am sa revin la forma inițiala ca nimanui sa nu i se para ceva suspect în legătură cu mine. Dar stau și ma întreb...cum naiba de ai mei cred orice cuvânt scoate dracul pe gura? Da nu verifica și ei? Sau necuratul asta chiar are atata putere incat sa-si facă ploile dupa cum vrea el indiferent de instituție? Chit ca e de stat sau e privata?"
Aleg sa cred ca ambele variante sunt corecte și nu mai scot nici un cuvânt pe buze cat timp mancam,apoi dracu ma conduce in dormitor,iar in momentul in care mainile lui incep sa-mi frământe trupul,mintea mea o ia pe aratura si imi activează toate simturile ca sa tânjesca mai mult după el.
Ma infior cand ma saruta pe gat si las un mic geamăt sa imi părăsească buzele.
Surade,dupa se îndreaptă de spate si isi scoate o tigara din pachet. O aprinde si trage cateva fumuri,dupa mi-o baga intre buze si stiu...sunt terminata. In clipele ce urmează am sa ajung sa fiu din nou o sclava la picioarele lui.
"De-a dreptul grozav,Nirvana! Alta mai proasta decât tine pe pământul asta nu exista. Tu le întreci pe toate."

Foc pe suflet 🔞 Vol 14 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum