#26

461 26 5
                                    

Pisząc ten rozdział słucham piosenek "Red flags" xD (polecam)

**✿❀ ❀✿**


Siedziałem na kolanach blondyna całując go namiętnie. Jego dłonie praktycznie od razu trafiły na moje pośladki. Oczywiście nie miałem nic przeciwko temu, wręcz odwrotnie, pragnąłem jego dotyku ma każdej części mojego ciała.
Moje dłonie za to powędrowały z jego ramion pod koszulkę, którą od razu z niego zdjąłem. Oczywiście z jego pomocą. Nie przepadam za bardzo długimi grami wstępnymi co dałem Bakugo do zrozumienia po przez poruszenie biodrami tóż na jego członku, który jak czułem stał już na baczność.
Starszy zrozumiał mój przekaz i również zdjął ze mnie górną część ubioru, która wylądowała bezszelstnie na podłogę.
Nie przerywając naszych pocałunków Katsuki odwrócił nas tak, że teraz to on był nade mną. Nie protesowałem.
Zgiąłem nogę w kolanie aby jeszcze bardziej zachęcić blondyna do działania. Już po chwili mojego oraz jego spodnie spadły na ziemię z dźwiękiem uderzającego paska o ziemię. Odgłos metalu rozniósł się po pokoju dając znać, że zostaliśmy w samych bokserkach.
Dłonie Bakugo błądziły po całym moim ciele. Od klatki piersiowej po uda. Jedna ręką finalnie skupiła się na masowaniu mojego członka.
Aby nie pozostać w tyle sięgnąłem do bokserek kochanka ściągając je z niego do kolan. Złapałem jego penisa i powoli zacząłem poruszać dłonią.
Starszy popatrzył w moje oczy i uśmiechnął się szeroko. Wstał na chwilę przez co byłem zmuszony puścić jego przyrodzenie. Zrzucił z siebie bokserki a potem zdjął moje rzucając je w kąt pokoju.
Ponownie zawisł nade mną. Oboje byliśmy w pełnej okazałości. Nie było już możliwości do wycofania się. Byliśmy tylko my, nasze bijące serca, szybkie oddechy oraz rozgrzane ciała.
Katsuki już bez zbędnego obijania się otworzył prezerwatywę i nałożył ją na swojego twardego już penisa.

- Potrzebujesz rozciągania? - Popatrzył na mnie z pod przymkniętych powiek by następnie znowu popatrzeć na swoje ręce by widzieć co robi.

- Nie. - Powiedziałem pewnie. Położyłem dłonie na jego brzuchu. - Możesz od razu przejść do rzeczy.

- Skoro tak mówisz. - Wzruszył ramionami. Złapał za moje biodra by wsunąć pod nie swoje uda abym był wyżej.

Zamknąłem oczy i odwróciłem głowę w prawą stronę czekając na ruch kochanka. Nie musiałem długo czekać, już po chwili poczułem jak Katsuki wchodzi we mnie swoim penisem.
Z moich ust wydobył się głośny jęk przyjemności pomieszanej z lekkim bólem.
Starszy poczekał chwilę abym się przyzwyczaił. Po paru minutach zaczął się we mnie poruszać.
Oddałem się w całości przyjemności. Wsłuchałem się w ciche stęki blondyna oraz dźwięk obijania się dwóch ciał o siebie.
Wszystko sprawiało mi wiele przyjemności co raczej kochanek dostrzegł oraz usłyszał.
Nie długo nam zajęło aż oboje doszliśmy. Ja na swój brzuch z głośnym jękiem, a Katsuki za to w prezerwatywe.
Gdy zatrzymał ruchy wyszedł ze mnie. Zdjął gumkę, zawiazał ją i wyrzucił do kosza obok łóżka. Sięgnął po chusteczki higieniczne by pomóc mi wyczyścić brzuch.
Rzucił biały przedmiot na ziemię a potem się położył obok mnie.

- Całkiem interesująco wyglądasz podniecony. - Objął mnie ramieniem.

- Oj zamnkij się...

//////

WIEM, CHUJOWE XD

A mogłem pracować na kasie ~Bakudeku~ /18+\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz