#15

835 66 42
                                    

Chłopak o wielu przezwiskach związanych z roślinami dalej nie mógł uwierzyć w słowa drugiego mężczyzny. Przecież są przyjaciółmi! Dlaczego ten nagle zaproponował randkę? Wokół Katsukiego kręci się bardzo dużo dziewczyn, które mają dużo tego i owego. Na jakiej podstawie ma być i chyba jest zainteresowany zielono włosym CHŁOPAKIEM z przeciętną urodą?
Midoriya przecież nie jest modelem, gwiazdą filmową.... Jest zwykłym lekarzem w karetce, który jakoś dużo nie zarabia.
A Bakugo? Wysoki, przystojny, umięśniony blondyn... Innymi słowy Bóg seksu. Mógłby mieć każdego kogo tylko zechce!

To były myśli izuku... Katsuki myślał podobnie. Deku jako urocza kulka, którą wystarczy złapać w ramiona, przytulić i więcej nie puścić. Gdyby tylko mógł oświadczył by mu się nawet tu i teraz!
💚💚💚💚💚💚💚

Kacchan przez cały wieczór odkąd wrócił do domu szukał idealnego miejsca na randkę.
- Restauracja? Zbyt poważnie... Kino? Banalne. Zaproszenie do siebie? Brzmi jakbym chciał go przelecieć... Cholera! - Blondyn uderzył pięściami w biurko a głowę położył na klawiaturze laptopa. Chciał aby było
I. D. E. A. L. N. I. E!  Musi też być ostrożny. W końcu tego krzaka raczej łatwo wystraszyć jeśli chodzi o sprawy sercowe. - A co gdyby.... MAM!


Po około godzinie Izuku dostał wiadomość aby był jutro ładnie ubrany, ponieważ ten przyjdzie po niego około 17:30.
Plan był prosty.
1. Bakugo przyjdzie po Izuku do jego domu.
2. Jutro ma padać więc będą musieli iść pod jedną parasolką, ponieważ wyższy przekona Deku aby ten nie brał swojej.
3. Pójdą do przytulnej kawiarni na pyszne ciasto i kawę.
4. Następnie pójdą do parku i przy zachodzącym słońcu będą szli pod rękę rozmawiając.
5. Przy fontannie namiętny pocałunek przy zachodzie słońca.

Plan idealny. W końcu co może pójść nie tak?
💚💚💚💚💚💚

Niestety plan idealnej randki zdaniem blondyna nie wypalił.
Mama Izuku się rozchorowała dosyć poważnie więc z wyjścia nic nie zostało.
Ale nic nie przeszkodzi blondynowi w podbijaniu serca jego ukochanego!
Katsuki jako gentleman zaproponował swojej damie, iż jej pomoże przy mamie. Nie może zostawić tak delikatnego chłopaka samego sobie!
Może zrobić sobie krzywdę!

Izuku będąc już u mamy wysłał "PRZYJACIELOWI" wiadomość z dokładnym adresem.
Czekać długo nie musiał bo przed drzwiami już czekał zakochany po uszy nerwowy chłopak z bukietem kwiatów w ręku i zrobionymi zakupami w drugiej.

- Katsuki... Nie musiałeś robić zakupów... - Uśmiechnął się rozczulony zielono włosy.

- Oczywiście, że musiałem! A kwiaty są dla Ciebie - Podał mu okazały bukiet kwiatów. - Piękne kwiaty dla pięknego chłopaka!

Blondyn w odpowiedzi dostał całusa w policzek.

Zapowiada się świetny wspólny wieczór!

A mogłem pracować na kasie ~Bakudeku~ /18+\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz