"Her seferinde hayatım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçecekse, senle olan anılarımı tekrar tekrar görebilmek için her gün ölmeye razı olurum."
Yazara Ait
☁️☁️☁️
19.08.2023
İmer Varlıklı
"Araz Nart: Merhaba İmer. (12.30)
Nasılsın? (12.30)
Bugün buluşabilme şansımız var mı? (12.30)"
Telefonumun bildirim sesi üç kere üst üste yankılandığında kum torbasının önünden çekilip dişimle sağ elimdeki eldivenin çıtçıtını ayırdım ve eldiveni çıkarıp yere bıraktım. Diğer eldiveni boştaki elimle çıkarırken masanın üzerindeki telefonumun yanına çoktan gelmiştim. Bildirim ekranında Araz'ın adını gördüğümde mesajları oradan okumadan direkt sohbete girdim.
Hadii! Daha dün balıkçıya gitmedik mi? Ohoo! Birader, biz hep böyle dip dibe mi olacağız be? Çevrimiçi yazısını izlerken aramaya karar verdim. Banka oturup görüntülü sohbeti başlattıktan saniyeler sonra Araz'ın yüzü ekranıma geldi.
"Naber müdür?" Uzatarak sorduğum soruya gülmesiyle bakışlarım dudaklarına kaymıştı.
Bir erkek neden bu kadar kibar olur ki? Gülerken bile kibar olmaya çalışıyor...
"İyidir, sizden naber?" Nabere bile mesafe ekleyen adamdan olur mu? Olmaz olmaz.
"İyi. Buluşmak istemişsin." Biraz 'sen hayırdır' tavrımla sorduğumu fark etsem de geri almak için çok geçti.
"Şey... Eğer müsait değilsen sorun yok." Gözlerindeki kırgınlık ekrandan bile belli olunca sıkıntıyla boştaki elimi enseme atıp etrafa bakındım. Bir iş merkezinin deposundaki spor salonundaydım ve burası gerçekten Araz gibi insanların hoşlanmayacağı bir yerdi.
"Sana nerede olduğumu göstereyim, sen karar ver." Teklifimi kabul ettiğinde arka kamerayı açıp etrafı gösterdim. "Burası bana özel, aslında seneler önce kapatılacaktı da ben mani oldum. Günlük 4 saatlik yaptığım antrenmanlardan birindeyim ve programımı bozmayı sevmiyorum. Yani gelmek istersen gel, son iki saatim kaldı. Sonra çıkar bir şeyler yaparız. Ama gelmek istemezsen de iki saat sonra senin ayarlayacağın bir yere gelebilirim."
Göstermem bitince tekrar kamerayı kendime döndürdüm. Araz her yere dikkatle bakmış, şaşırmıştı.
"Yani disiplinli spor yaptığın vücudundan belliydi ama böyle bir yer beklemiyordum. Rahatsız olmazsan tabii ki gelirim." Ona veda edip aramayı sonlandırdığım gibi konumu attım ve telefonumu bırakıp eldivenlerimi tekrar giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteriz Beyefendi
RomanceMuhteriz: İnce düşünceli olduğu için aşırı düşünceli davranan, kimseyi kırmamak için kendi kırılan insan. Hayatım hiçbir zaman genç bir kızın yaşayabileceği bir hayat olamadı; babamın işleri yüzünden defalarca kaçırıldım, alıkonuldum, ablamın gözler...