~9~

461 10 1
                                    

Od tamtego zdarzenia minął jakiś tydzień. Właśnie siedzę w domu i przeglądam instagrama gdy w oko wpada mi artykuł.

,, Młody piłkarz FC Barcelony Pablo Gavi widziany z dziewczyną na plaży. Czy to zwykła przyjaciółka czy ktoś więcej"

Bez zastanowienia kliknęłam w artykuł a na samym początku były zdjęcia gdy Gavi mnie obejmuje. Szlag. Chciałam wyłączyć telefon gdy nagle przyszło mi powiadomienie.

_amiima_
Kiedy chciałaś nam powiedzieć co? A może wogule?

@ov_ania
O co ci chodzi?

@_amiima_
Tak jak zwykle ty
O niczym nie wiesz a może
Te artykuły ci odświeżą pamięć?

,, Piłkarz FC Barcelony widziany z dziewczyną na plaży. Kim jest ta tajemnicza śliczność?"

Obiecałaś że to tylko przyjaciel twoich przyjaciół i nic was nie łączy a tu nagle zostajesz sfotografowana przez paparazzi w objęciach pieprzonego gaviry.

@ov_ania
Jezu ami uspokuj się to tylko zdjęcia i plotki

@_amiima_
Nie kurwa złamałaś zasadę numer 1. To koniec naszej przyjaźni. Pa

@ov_ania
Ej nie żartuj sobie
Ami!!!

To koniec mojej przyjaźni z Amelka i Tomkiem. Poprostu ZAJEBIŚCIE mi się życie układa. Przez resztę dnia leżałam i oglądałam jakiś serial na netlix.

Następnego dnia

-wstawaj śpiochu- zaczął krzyczeć Aleks i skakać po łóżku- Kurwa Anka wstawaj albo twoje kosmetyki idą się uczyć latać- zaczą krzyczeć Aleks na co ja się odrazu zerwałam z łóżka- i co nie można było tak odrazu?
- A weź się lecz Aleks- powiedziałam I poszłam so łazienki załatwić swoje potrzeby- a wogule kto cię tak nauczył tak mówić?- zapytałam gdy wyszłam z łazienki.
- wiesz co mama mnie woła-powiedział i wyszedł na co ja się zaśmiałam. Na śniadanie zjadłam tosty francuskie i popiłam sokiem pomarańczowym. Dzisiaj wybrałam o taki outfit

 Dzisiaj wybrałam o taki outfit

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

a

makijaż zrobiłam lekki bo nie widziałam potrzeby aby malować się mocno. Dzisiaj umówiłam się z Sirą do galerii. Z Sirą mamy bardzo dobry kontakt chyba nie ma dnia w którym nie wymieniliśmy chociaż jednego SMS. Właśnie skończyłam malować rzęsy gdy dostałam sms od Siry że mam wychodzić więc tak też zrobiłam zabierając po drodze telefon,portfel i błyszczyk truskawkowy. (KOCHAM TRUSKAWKI:)).

- Hejka- odrazu przywitałam się z Sirą
- Cześć- odpowiedziała i ruszyliśmy do galerii.

Po drodze rozmawialiśmy o jakiś głupotach, śpiewaliśmy i się wygłupialiśmy. Pierwsze 2 godziny spędziliśmy na zwiedzanie sklepów i wybieraniu sobie ubrań. Oczywiście nie mogło się odbyć bez wrzucenia jakiegoś na instagrama

@ov_ania

Z @sira_martinez😘❤

polubiło to: @sira_martinez i 432 789 inni

Komentarze wyłączone
______________________________

@sira_martinez

Z @ov_ania 🌼

polubiło to: @ov_ania i 1 765 345 inni

Komentarze wyłączone
_____________________________________________
_______

I jak wam się podoba książka?
I co myślicie o Amelce i Tomku?

El tiempo cura las heridas || Pablo Gavi ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz