1 bölüm.

9.2K 209 59
                                    

GEÇMİŞ ~

KARIŞIK

celil Ji wan re bêje dema ez bixwazim ez ê kurê xwe vegerînim.(söyle onlara oğlumu istediğimde geri alırım.) diye söyledi kader ağlamalı bir sesle

raweste kader (dur be)

Ne diyo?

Ne diyecek beyim selametle gidin yolunuz açık olsun diyor.

adam elinde ki çocukla gerçek ailesini arkasında bırakarak yürümeye başladı.

ve tabi gerçek annesi ağlayıp çocuğunun adını söylemeye başladı..

"Ömer, ömer" diye ağlarken küçük çocuk ne yaptığını bilmeden ağlayan annesine el salladı.

ŞİMDİ Kİ ZAMAN

Tarık elini tuttuğu kızla koşup bir yerlere saklandı peşinde bir sürü arabalar atlar vardı ve tabiki baran ağa ve babasıda peşindelerdi tarık narini kaçırmıştı konaktan tabiki narin isteyerek kaçmıştı tarık'la ama ağa abisine ve babasına karşı geldiği için ölüm fermanları yazılmıştı.

TARIK VE NARİN AĞZINDAN~

Narin, narin buldular bizi

Tarık ne diyorsun sen

buldular bizi

emin misin

baran ağa buldu beni peşimizdeler hemen kaçmamız lazım

nereye kaçıcaz

allah kahretsin ki bilmiyorum ama bulucaz bir yer narinim.

ben sana dedim burda kalmayalım diye şimdi kaçsak bile hemen yakalarlar bizi

Narinim baran ağa şu an kapıda olabilir anlamıyor musun öldürecekler bizi.

Abim burdaysa çıkıp konuşalım.

narin tam gidecekken tarık hızla kolunu tuttu.

Narin baran ağa dinler mi beni marabasının oğlunu adam yerine koyar mı sanıyorsun kaçmaktan başka çaremiz yok narinim.

kaçmak çare değil tarık kaçmaksakta hemen bulurlar bizi bir yola girdik artık çıkıp konuşucaz abimle dimlemezsede...

Ne dinlemesi narin ağa bu öldürecekler diyorum anlamıyor musun yaşatmazlar bizi..

tarık ve narin konuşmaya devam ederken tam o sırada baran adamlarıyla bulur onları..

baran attan inip adamlarına siz burda kalın diyerek tarık ve narin'in yanına adımlamaya başlar

baran narin ve tarık'la karşı karşıya geldiğinde baran kardeşine bakıp "sen çık dışarı" der

Abi yalvarıyorum kıyma bize bırak gidelim ha

Sana çık dışarı dedim! Narin

Narin tarık'ın önüne geçerek "benide vur töre ikimide öldürmeni emreder"

TUTSAK bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin