İyi okumalar.
özledik...
——————————
Ömer.
gözlerimi açtığımda karanlık odada gözlerimi gezdirdim. Telefonumu elime alarak saate baktığımda daha saatin 03:45 olduğunu görmemle yüzümü sıvazladım.
Yutkunduğumda boğazımın kuruduğunu görmemle sehpanın üzerinde duran sürahiye uzandığımda içi boştu.
Yattığım yataktan kalkıp terliğimi giyerek mutfağa girdiğimde dolaptan su çıkartıp bardağa doldurdum.
Bardakta ki suyu içerek arkamı döndüğümde gördüğüm bedenle su boğazımda kalmıştı.
"ohm ohm." Elimle ağzımı kapatarak öksürmeye başladığımda karşımda ki adam kaşlarını çatarak yanıma adımlayıp sırtıma vurmaya başladı.
"Dikkatli içsene suyu çocuk musun." Diyerek yumuşakça sırtıma vurup yüzüme bakıyordu iyi miyim diye.
Rahatlamaya başladığımda hızla bir kaç adım gerileyip barandan uzaklaştım.
Uzaklaşmamla baranın eli havada kalmıştı. Yumruklarını sıkarak elini indirdi.
"N-ne işin var senin burda." Dedim mutfak kapısına bakarak.
"Seni almaya geldim." Demesiyle bakışlarım tekrar ona döndü. İçimde tedirginlik oluştu.
"Seninle gelmiyorum baran." Dedim elim titremeye başlarken. Dudakları kıvrıldı.
"Sana gelir misin diye sormadım benimle geleceksin istesende istemesende." Dedi kararlı bir şekilde. Bana adımlamaya başladığında geri geri gitmeye başladım.
O an gözlerim kapıya kaydığında yunusu görmemle içim huzur kapladı.
"Yunus bana yardım et." Diye konuştuğumda yunus alayla sırıttı.
"Sana neden yardım edecekmişim. Hem ait olduğun yere git." Dediğinde şaşkınlıkla yunusa bakıyordum.
Ne diyorsun sen yunus." Dediğimde yüzünü buruşturarak gittiğinde bakışlarım barana kaydı.
İyice yaklaştığında gözlerimi etrafta gezdirdim.
"Yaklaşma bana." Diyerek masada duran bıçağı elime alıp kendisine tuttuğumda duraksadı.
"Bırak onu ömer." Dedi sinirli ama sakin kalmaya çalıştığı sesiyle.
"Defol git evimden." Dedim titreyen elimle bıçağı ona yaklaştırıp sallarken.
"Seni almadan hiçbir yere gitmem. Şimdi bırak onu." Dedi kararlı bir ses tonuyla.
"ÖLÜRÜMDE SENİNLE GELMEM DEFOL EVİMDEN." Diye suratına doğru bağırdığımda o boşluğumdan yararlanıp bıçağı elimden alıp yere attı.
Sert soluklar alarak kolumu tutup beni kendine çektiğinde elinden kurtulmaya çalıştım ama nafileydi.
"Bir daha sakın bağırma bana. Şimdi yürü." Dedi beni sürüklemeye başlarken.
"Gelmeyeceğim baran bırak beni. BABA KURTAR BENİ ANNE." diye bağırdığım ama kimse beni duymuyor gibiydi.
Gördüğüm her yere tutunup beni yürütmesine engel olmaya çalıştım ama olmuyordu.
"Yürü diyorum sana hadi." dedi baran beni kolumdan tutup peşinden sürüklerken.
"Baran nolur bırak istemiyorum." Dedim hem ağlayıp hemde yalvarırken.