36 bölüm

1K 72 65
                                    

hepimiz yoğun bakımın önünde beklemiş doktorun çıkıp bir haber vermesini bekliyorduk.

Sibel teyze bir an olsun göz yaşlarını durdurmamıştı lanetler edip duruyordu bunu yapan kişiye..

yani barana.

yeniden gelip tüm düzenimi altüst etmişti hep olduğu gibi.

Tam yeni bir sayfa açtım derken beni yine bulup sorun çıkartıyordu gözü her karardığında karşısında ki hiç kimseyi görmüyordu.

Oysa değiştiğine biraz olsun inanmıştım kendi içimde miran bana iki yıl boyunca ben istemesem bile baranla ilgili bilgi vermişti.

Kendiside demişti değiştim demişti ama o hiçbir zaman değişmezdi insanlar kolay kolay değişmezdi.

Ama iyiler hep iyi mi kalırdı?

Yada kötüler hep kötü mu?

mümkün değil miydi iyilerin kötü olduğu kötülerin iyi olduğu.. tabikide mümkündü.

Ama baran hiçbir zaman iyi olmazdı onun kişiliği hiçbir zaman değişmezdi.

"Sen beni hiç görmedin ki aşk dediğim şeyi böyle yorumlayasın. Sen beni gözünde hep berbat biri olarak gördün."

baranın sözleri aklıma geldiğinde sıkıntıyla bir nefes verdim.

bana o kadar çok şey yaşatmıştı ki onu görmeme hiç izin vermemişti.

Şuan bu hakdeysek bunun tek sorumlusu barandı. O böyle yaptıkça hem benim hem onun hemde başkalarının hayatları mahvoluyordu.

Tek bir çözüm vardı Baran'ın buradan gitmesi.

Doktor içerden çıktığında hepimiz etrafında toplandık.

"Doktor bey oğlum nasıl." Dedi Cengiz amca eliyle Sibel teyzenin elini tutarken.

"Oğlunuz gayet iyi çok darbe aldığı için vücudunda yaralar var serum bağladık bu gecelik burda kalması gerek yarın taburcu işlemlerini başlatabilirsiniz." Dedi gülümseyerek. Sibel teyze duyduklarıyla şükür ederek Cengiz amcaya sarılıp tekrar doktora döndü.

"Oğlumu görebilir miyim doktor bey." Dedi heyecanlı sesiyle.

"Görebilirsiniz ama çok kalmayın lütfen dinlenmesi gerek." Dediğinde onaylayıp demirin kaldığı odaya girdik.

Demirin bakışları zorlukla bize döndü bir gözü tamamen mosmor olmuştu baran gerçekten iyi dövmüştü.

"Oğluşum yavrum." Dedi Sibel teyze oğlunun yüzüne dokunurken.

Demir yüzünde hissettiği temasla tısladı. Sibel teyze hızla elini çekip demirin yanına oturdu.

"O baran denen herif niye yaptı sana bunu hemde yeni iş imzalamışken." Dedi Cengiz amca sinirle.

"Şuan bu konu hakkında konuşmak istemiyorum baba." Dedi Demir babasına bakarken.

"Ne demek konuşmak istemiyoru-" diyecekken Sibel teyzenin araya girmesiyle Cengiz amca duraksadı.

"Oğlumun kafasını şişirme iyileşince konuşursunuz zaten tutukladılar adamı cezasını çekecek." Dedi Sibel teyze oğluna bakmaya devam ederken. "ayriyettende verirsin cezasını Cengiz." Diye ekledi Cengiz amcaya dönerken.

Ellerimi yumruk yapmaya başladım ne yapacaklardı.

"İyi misin oğlum." Dedi Cengiz amca bu sefer oğluna bakarken. Demir tek çocukları olduğu için üzerine çok titriyorlardı.

TUTSAK bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin