31 bölüm

2K 113 99
                                    

İntikam insanı harekete geçiren güçlü bir duygusal tetikleyicidir.

Size zarar veren hayatınızı tamamen siktirip atan birine acıyı iliklerine kadar hissedeceği bir ders vermektir.

tüm hayatım boyunca hiç böyle berbat hissetmemiştim.

Herkesten herşeyden nefret ediyorum.

Sırtım duvara yaslı dizlerimi kendime çekmiş oturuyordum. Kapı sesi geldiğinde o tarafa dahi bakmamıştım.

Adım sesleri yaklaştıkça yumruklarımı sıkıyordum. Onunla aynı havayı solumak zoruma gidiyordu.

"İyi misin." Dedi sakin bir sesle.

Kendimi tutmayıp güldüm. Hatta kahkaha attım. Başımı dizlerimden kaldırıp yüzüne baktım. Kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.

"İyi miyim." Dedim kahkahalarımın arasından. "Bir bak etrafına bana bak iyi miyim sence." Dedim yüzümde ki kahkahayı silip yerine sinir ve nefret ekleyerek.

"Ne hissetiğini biliyo-" diyecekken hızla ayağa kalkıp onu durdum.

"Bilemezsin." Dedim net bir şekilde. Bakışları yüzümde gezindi. "Ne hissettiğimi bilemezsin."

"Bana kızgınsın anlıyorum, ama yapma bunu artık." Dediğinde delirecek gibi oldum.

"Ben mi yapıyorum. Sen kendinden habersiz misin yoksa direkt aptala mı yatıyorsun." Dediğimde yüz hatları gerildi.

"Beni burada zorla tuttuğun yetmezmiş gibi hala beni suçlu görüyorsun dimi. Herşeyin sorumlusu benim huzursuzluk çıkartan benim." Dedim bir adım yaklaşarak. "Sana asla boyun eğmeyeceğim. Ben senin etrafında ki bir dediğini iki etmeyen insanlar hiç değilim."

"Olamazsın zaten." Dedi bir anda. "Onlar kadar değersiz değilsin gözümde." Dediğinde dudaklarım alayla kıvrıldı.

"Bu mu değerli halim baran hancıoğlu." Dedim iki kolumu açarak. "Seni istemeyen birini zorla yanında tutarak mı gösteriyorsun değeri."

"Neden burada olman gerektiğini sende çok iyi biliyorsun ömer." Dediğinde yüzümde ki alay soldu.

"Evet biliyorum o şerefsiz babam olacak adamın beni hiç düşünmeden onda bir çöp kadar değerim olmadığı için buradayım." Dedim sesimin titremesine izin vermeyerek.

"Ama ne var biliyor musun." Dedim bir kaç adım daha yaklaşarak. "Sen o adamdan hatta şuana kadar tanıdığım ömrümün sonuna kadar nefret edeceğim birisin." Dedim elimle göğsünü ittirerek.

Başını eğip gözlerini kapattı. Derin bir nefes alıp gözlerini açarak bana baktı.

"Sana kendimi böyle biri olarak hissettirdiğim için üzgünüm. Ama benide anla eğer buradan gidersen narin ve tarığı öldürmem gerek." Dedi zorlukla.

"Hayır gerekmiyor. Sen istediğin herşeyi yapabilecek guçtesin ama sen beni burada tutmak için hiçbir bok yapmıyorsun." Dediğimde başını iki yana salladı hızla.

"Keşke sandığın gibi herşeyi yapabilecek güçte olsaydım." Dediğinde hiçbir şey demedim. "Sana istediğin şeyi vermeyi çok isterdim."

"Sen bana istediğim şeyi vermek istiyorsan git kendini öldür." Dediğimde yüzünde ki duygu değişimine şahit oldum.

"Ölmemi gerçekten istiyor musun." Dedi sakin bir sesle.

"Evet." Dedim hiç düşünmeyerek. Başım dik bir şekilde gözlerinin içine bakıyordum. hiçbir şey söylemeden arkasını dönüp çıktı odadan.

TUTSAK bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin