34 bölüm

2.1K 120 68
                                    

İyi okumalar:)

İyi okumalar:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💫

şimdi ne olacaktı.

Yıllar önce onunla zorla evlendirildiğimde hissettiğim gibi hissediyordum.

Beni öldü sanan adam gözünü bile kırpmadan beni izliyordu. Aramızda üç beş masa uzaklık olsa bile tam gözlerimin içine bakıyordu.

Ama çok farklıydı bakışları duruşu.

O inatla gözlerimin içine bakarken ben ona bakmaya cesaret edemiyordum. O gücü kendimde bulmuyordum.

Bakışlarımı ondan çekip gözlerimi onun olmadığı her delikte gezdirdim. Onu görmesem bile onun bakışlarını üzerimde hissediyordum.

Bana bakması beni rahatsız etmiyordu ama anlamdıramadığım bir duygu hissettiriyordu.

"Kanka şu adam seni gözleriyle yedi." Diyen yunusla bakışlarımı ona çevirdim.

"Kim." Dediğimde Yunus parmağını kaldırarak baranı gösterdiğinde hızla eline vurup indirdim.

"Napıyorsun gerizekalı." Dedim masada ki içkiyi alıp içerken.

"Naptım ya kim dedin gösterdim." Dedi çocuk gibi.

"İyi bok yedin." Dedim masada ki içkimi elime alırken.

İçkimi içmeye devam ederken ışıklar kapandı mekanda loş bir ışık hakimken bir şarkı çalmaya başladı. Herkes eşini kaldırıp dans etmeye başlarken boş bakışlarla etrafa bakıyordum.

"Dans edelim mi." Duyduğum sesle yan tarafımda elini bana uzatan Demir'e baktım.

"Yok teşekkür ederim." Dedim reddetmeye çalışarak. İtiraz etmeden elini indirdi ve yanımda durdu.

"Oğlum hadi dans edin." Diyen annemle ona baktım.

"İstemiyorum annecim." Dedim istemediğimi belli ederek ama o itiraz edip rica etmeye devam ettiği için onu kırmak istemeyerek Demir'e döndüm.

Elleri cebinde Bana gülümseyerek bakan Demir'e bakıp elimi uzattığımda elimi tutup piste doğru adımladı.

Bir eliyle elimi havada tutarken diğer elini belime koyup kendine çekti. Bende koluna tutunuyordum.

Biz dans ederken yan tarafımızda duran bedenlere baktım. Gördüğüm bedenle kaşlarımı çattım.

Baran Demir'in beni tuttuğu gibi bir çocuğu tutuyordu. Baranın gözleri üzerimdeyken dans ettiği kişi baranın ağzına düşecek gibiydi.

kaşlarımı çattım. İstemsizce sinir olmuştum.

Demir'e baktığımda bana gülümseyerek baktığını gördüm.

"Ee bu kadar yeterli teşekkür ederim." Dedim zorlukla gülümsemeye çalışırken.

"Rica ederim bana eşlik ettiğin için ben teşekkür ederim." Dedi nazikçe başımı salladım.

TUTSAK bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin