BARAN HANCIOĞLU.
koltukta içki içip düşüncelere dalmıştım ömer'i bu evliliğe zorlamıştım hemde ailesiyle tehdit etmiştim ama buna mecburdum.
hem kardeşimin yaşaması hemde onun için.
eğer bu evliliği kabul etmeseydim hem kardeşim ölecekti hem ömer'i öldürmek zorunda kalacaktım ve ben bunu istemiyordum.
her ne kadar kabul etmesi benim için zaman aldıysa ki çok olmadı ama bana naptı bilmiyorum ama ona karşı bir şeyler hissetmeye başladım.
güldüğünde gözlerinin kısılması içimi titretiyor minik bedeni kollarımda oyuncak bebek gibi duruyor benim bebeğim.
Ben ona bu kadar aşıkken onun başkasını sevmesi kalbimi acıtıyor hele ki onu aldatmasına rağmen onu benden üstün görmesi sinirlerimi bozmuştu.
geçmişinde yaşadığı her şeyi silecektim tek bir iz bile kalmayacaktı geride bakacağı.
hayır bunun onun düşündüğü yoldan yapmayacaktım asla masum insanları öldürmem.
benim yapacağım şey ömer'i kendime aşık edip kendime bağlamam onun dünyası olmak istiyorum sadece beni görsün diğer her şeye kör olsun.
bardakta kalan son içkiyi yudumlayıp ayağa kalktım saate baktım saat dört buçuktu muhtemelen ömer uyumuştu o yüzden sessizce odayı gidip üzerimi değişip yatacaktım.
aynı odada aynı yatakta yatmayacağımızı direttiği için koltukta yatacaktım ama çok yakında onunla yatmam için bana yalvaracaktı.
odanın kapı koluna elimi götürüp yavaşça aşağıya indirdim.
içeri girdiğimde yerde oturur pozisyonda başını elini üstüne koyup uyuyan ömer'e baktım.
resmen yerde uyuya kalmıştı hem odadan kovuyor hemde güzelim yatakta uyumuyor.
sırıtıp yanına doğru adımladım. yanına geldiğimde dizlerimin üzerine çöküp açıkta olan yüzüne baktım.
Elimi yüzüne götürüp ilk saçını geriye attım sonra yüzünü okşamaya başladım.
her zerresi özenle çizilmiş gibi eşsizdi. nerdeydin daha önce.. bu güzelliğini benden sakladığın için canını çok fena yakacağım.
Elimin yüzünde olduğu beden hafif titrediği için üşüdüğünü anladım ve bir elimi diz altından diğerini beline koyup havaya kaldırıp kucağıma aldım.
"Immhh sıcacık"
Kucağımda olan beden mızmızlanıp boynuma sokulmuştu bu görüntü sırıtmama neden oldu. Tam bir bebekti.
Kucağımda olan bedenle yatağa doğru adımladım ve onu nazikçe yatağa uzandırdım üzerini örtüp yüzüne düşen saçlarını arkaya attım.
daha fazla dayanamadım bu tatlı görüntüye ve açıkta olan yanağına bir öpücük bıraktım.
şeker misin.
biraz daha bakarsam dahasını yapmaktan korktuğum için banyoya gidip üzerimi değiştirdim ve koltuğa gidip yattım.
uykum olduğu için uykuya dalmam kısa sürdü.
yarın nasıl bir gün olucağını düşünmeden.
———————-
Kısa oldu(Vote ve yorum atmayı unutmayın.