6 bölüm

4K 154 48
                                    

şu an çaresizliğin en büyüğünü yaşıyordum. Elimden hiçbir şey gelmemesi beni çok ağır yaralıyordu hissiz bir şekilde oturduğum masada gözlerimin dolması ve kaderime razı gelmekten başka bir seçeneğim yoktu.

ailemi sevdiğim adam için bunu yapmam gerekiyordu.

bana verdiği fotoğraflarda annemle babama silah çekilmişti ve onlar bundan habersiz konuşup gülüşüyorlardı.

ve en önemlisi canımı en çok yakan şeyin denizin fotoğrafında ise denizin bir erkekle sarmaş dolaş öpüşüp koklaştığıydı. silah çekilmemişti ama bu benim canımı daha çok yakmıştı.

şu an hiçbir şeyi duymuyordum sağır olmuşum gibi nefesim bile kesilmişti ruhsuz bir şekilde duruyordum.

yan darafımda duran adamın beni durtmesiyle kendime geldim ve nikah memurunun dediği şeyi tekrarlamasını bekledim.

siz ömer özdemir Baran Hanoğlunu eş olarak kabul ediyor musunuz?

bir süre bekleyip derin bir nefes aldım.

kaderime razı geldiğim bu günü asla unutmayacağım.

bu çaresizliğin kalbimde açılan yarayı asla UNUTMAYACAĞIM.

"Evet." dememle odada büyük bir alkış koptu derin derin nefes almaya çalıştım güçlü durmam gerekiyordu kendim için en önemlisi ailem için.

imzaları attıktan sonra memurun "sizleri karı koca ilan ediyorum" duraksadıktan sonra yan tarafımda duran adama bakıp "öpebilirsiniz" dedi.

resmen bana karı demişti piç.

avuç içimi kaşırken tedirgin bir şekilde ellerime bakıyordum yan tarafımda ki adamın ayaklanmasıyla yerimde durmaya devam ettim.

insanlar hala bize bakamaya devam ediyordu neyi bekliyorsunuz s*ktir olup gidin artık.

yan tarafımda ayakta duran adam elini koluma atıp "kalk" dediğinde ilk kalkmadım ama sonra kolumu kaldırmaya çalışınca daha fazla direnmedim va kalktım.

Ayağa kalkmamla elini belime atıp hızla kendine çekip dudaklarıma yapışması bir oldu. ben hareketsiz bir şekilde dudaklarımı sıkıcı kapatmışken o dilini dudaklarımın üzerinde gezdirdi istemsizce minik sadece onun duyabileceği bir inleme bıraktım.

odada büyük bir alkış koptuğunda hızla kendime gelip elimi göğsüne atıp kendimden ittim.

geri çekilip yüzüme baktı ben kaşlarım çatık bir şekilde ona bakarken o dudaklarında bir sırıtmayla dudaklarını yalamıştı.

"oğul odanız hazırdır gidipte dinlenin yorulmuşsunuzdur" diyen kadınla ona bakıp kafasını salladı.

adını bilmediğim kadın bana dönüp "gel oğlum seni götüreyim baranda gelir." dedi ben bir ona bir yanımda duran adama baktım.

Ona bakmaya devam ederken gözlerini bir kaç kez kırpıştırdı. Ne ondan izin beklediğimi mi sanmıştı. Sinirle kaşlarımı çattım ve kadınla beraber yürümeye başladım arkamda bıraktığım adamın sırıttığına yemin edebilirim.

kadın bana odayı gösterdiğinde teşekkür ettim ve gitti.

odaya girdiğimde geniş bir odaydı. çift kişilik bir yatak giysi dolabı komedin koltuk takımı ve bir kapı vardı banyo olduğunu düşünmem uzun sürmedi.

Yatağa bakmaya devam ederken aklıma gelen şeyle kaşlarım çatıldı.

ben şimdi o adamla aynı odada aynı yatakta mı kalacaktım.

imkansız.

asla ama asla yatmam.

tam bir ağa değil mi🤌🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tam bir ağa değil mi🤌🏻

————————————
kısa bir bölüm oldu ama vaktim oldukça gelmeye çalışıyorum:( yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın

TUTSAK bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin