MEDYA GÖZÜKÜYOR DEĞİL Mİ
-
"Ömerin kocasıyım." Herkes şokla döna kalmışken ömerin korkusu artmıştı geri dönmek istemiyordu.
bir kaç dakikanın ardından sessizliği boza yine baran olmuştu.
"Ömer kalk gidiyoruz." Dediğinde ömer başını annesinin göğsünden kaldırıp başı dik bir şekilde barana baktı.
"Hiçbir yere gelmiyorum defol git burdan." Dediğinde baran sinirlenmeye başlamıştı.
"Ömer ya güzellikle gelirsin yada zorla ve emin ol zoru kullanmak benim için daha kolay." Dedi sert ve keskin bir sesle.
ömerin anne ve babası şaşkın bir şekilde durup olayı idrak etmeye çalışıyorlardı. ve bu sadece bir kaç dakika sürmüştü tanımadıkları adam oğullarını götürmekle ilgili konuştuğu için bu onlar için son damlaydı.
"Siz kimsiniz ve ne istiyorsunuz oğlumdan onu hiçbir yere götüremezsiniz polisi çağırmadan çıkın bu evden hemen." Dedi net bir ses tonuyla.
baranın dudaklarında alayla bir sırıtma ortaya çıktı. koltuğa oturup yayıldı.
"Karıcım ailene evlendiğimizi söylemedin mi? Beni mi bekledin söylemek için yoksa." Dedi alayla. Ömer koltukta yayılan adama nefretle bakıp yüzünü buruşturdu.
"Baran git burdan istemiyorum seni anlamıyor musun." Dedi sitemle.
"Seni almadan gideceğimi gerçekten düşündün mu karıcım."
"Oğlum noluyor bu adamın söyledikleri doğru mu." Dedi babası. Ömer babasına bakıp konuştu.
"Doğru." Dedi.
"Ne demek doğru ömer sen mardine annen hasta diye gitmedin mi nasıl oldu bu." Dedi annesi stresle.
"Mardine götürülmemin sebebi annemin hasta olması değilmiş. bu adamla evlenmem için götürmüşler beni oraya annem hasta falan değilmiş. evlenmem için beni tehdit ettiler ve bende evlenmek zorunda kaldım." dedi titreyen sesiyle.
baran bacak bacak üstüne atmış ömeri dinliyordu gözlerini bile kırpmadan.
"Yani şimdi sen bu adamla evlisin öyle mi."
"Evet bu adamla evliyim." Dedi ömer barana bakarak.
ömerin babası duyduklarından sonra sinirle barana döndü.
"Çık evimden." Dedi sert çıkardığı sesle.
"Ömeri almadan hiçbir yere gitmem." Dedi baran net sesiyle.
Adam oğluna baktı annesine sıkıca sarılmış oturuyordu koltukta. Tekrar barana dönüp dişlerini sıktı.
"Benim oğlumu almak için cesedimi çiğnemen gerekiyor." Dedi keskin sesiyle.
baran ayağa kalkıp adamın tam karşısında durdu.
"İnan bu benim üç saniye mi alır." Dedi baran acımazsız sesiyle. Sonra ömere dönüp kolundan tutup kaldırmaya çalıştı. Annesine sıkı sıkı sarılmış ömer bu baskıyla annesine daha çok sarıldı.
Adam baranın kolunu tutup oğlundan ayırdı.
"Çek ellerini oğlumun üzerinden. Polisi aramadan çık git evimden." dedi.
Baran adamı takmayarak hala oturan ömere baktı.
"Ömer üç saniye veriyorum emin ol yapıcaklarımdan sonra yine benimle geleceksin o yüzden zorluk çıkarmadan kalk." Dedi ömer başını annesinin göğsünden kaldırıp ayağa kalktı ve baranın tam karşısında dikildi. Baranın boyu uzun olduğu için kafasını kaldırmak zorunda kalıyordu.