1

56 5 4
                                    

Çok ıssız bir yer

Hayalini edemeyeceğin kadar ıssız hemde ..

Benim adım Emirhan sıradan bir ailede dünyaya geldim. Çocukluğum çok güzeldi ailemle her yaz tatile giderdik en sevdiğim şey ise her akşam yapılan aile sohbetleriydi..

Çocukluğumdan kalan en güzel anılardan bunlar tabii bir de can dostum Erenim vardı onunla çok küçük yaşta tanışmıştık her şeyimi onunla paylaşırdım beraber güler beraber ağlardık..

Tabii bu yakınlığımız bu güne kadar devam ediyor o benim can dostum...

Günlerden salı, bugün Eren'le buluşucaz bana anlatması gereken çok önemli bir şey varmış açıkçası merak etmedim de değil. Hemen hazırlanıp evden çıktım.

Yaklaşık 10 dakika sonra buluşma noktasına gelmiştim Eren'de hemen karşımda dikiliyordu ..

Bir banka oturduk ve anlatıcağı şeyin ne olduğunu merak etmiştim çünkü anlatırken o kadar heyecanlıydı ki istekli olmayanı bile heyecanlandıracak türden di.

"Hadi Eren çatlatma insanı."

"Tamam ya ammada sabırsız çıktın  anlatmaya başlıyorum , şimdi ben bir yer duydum herkes perili falan diyor hatta bu yer için burası terk edilmiş bir hastaneymiş rivayete göre morgdaki cesetler geceleri canlanıyormuş."

"Ne saçmalıyorsun Eren bunun yalan olduğu aşikar çocuk gibi bir de gidip bakalım diceksin herhalde."

"Şey aslında bunun gerçek olduğunu bende düşünmüyorum ama bizim içinde bir macera olur ha ne dersin. Kaç yıllık arkadaşınım beni mi kırıcaksın."

"Tamam öyle olsun, bak ama inandığımdan değil senin için giderim haberin olsun."

"Yarın yol hazırlığını yap o zaman."

Cehennem Muhafızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin