Son olarak hayvanın cansız bedenini de kazana attığı sırada bir duman açığa çıkmıştı..
Nisa çeşitli tılsımlar söylerken gözlerimin karadığını hissettim, sanırım düşündüğüm şey oluyordu.
Cehenneme yolculuk başlamıştı...
Saniyelerin ardından kasvetli, dehşet sıcak ve bi o kadar bunaltıcı hava bizi karşılamıştı.
Bizi diyorum çünkü Nisa'da benimle gelmişti.
Aslında bir takıma onun gelmesi huzursuzluğumu azaltmıştı yanımda buralardan anlayan birilerinin olması hiçte fena olmazdı doğrusu.
Etrafıma baktığımda her yer sönmeyen ateşin dumanlarıyla kaplıydı nefes almak işkenceden farksızdı.
Öldükten sonra da nefes alamadığın için ölülerin az da olsa bu konuda şansı olucağını düşündüm sonuçta biz buraya kanlı canlı insan bedeninde gelmiştik ve hala hayattaydık.
Bunu yapabilen başka insanlar da var mıydı acaba?
Kafamı Nisa'dan tarafa çevirdiğimde o da etrafı inceliyordu mimiklerinden ne kadarda dehşete düştüğünü aynı zamanda ne kadar büyülendiğini görebiliyordum bu kız kafayı mı yemişti, hayır hayır o başlı başına bir deliydi.
Yerlerde kaynayan lavlar vardı ve biz bi kayalığın üzerinde duruyorduk.
Nereye gideceğimizi ya da ne yapacağımızı bilmiyorduk ,Eren'i nasıl bulacağımız onun nerede olduğunu hepsi bir sırdı.
Birden derisi siyah pullardan oluşan devasa cüsseli bir yaratık çıktı karşımıza"Sizde kimsiniz böyle ?"
"Asıl sen kimsin?" Dedi Nisa."Ben Cehennem Muhafızı Kaden Cehennem'e gelenlerle sorumlu bir muhafızım."
Nisa'nın gözleri fal taşı gibi açılmıştı hemen yaratığa dönüp "Bizim bi arkadaşımız da buraya gelmiş olmalı onu gördünüz mü acaba ismi Eren."
Muhafız ciddi bir ifadeyle "Şu yeni gelen Cehennem Muhafızını mı soruyorsunuz?"
Nisa hemen atlayarak "Evet o o bizim arkadaşımızdı ona ne olduğunu ve nasıl bulabileceğimizi biliyomusunuz?"
"O kadim ruhlar tarafından dünyadan buraya getirtildi bir Cehennem Muhafızı ölürse yerine dünyadan insan ararlar ve arkadaşınız da bunun kurbanı. Kadim ruhlar en ücra köşelere saklanırlar ve en zayıf kurbanı seçerler eğer kurban güçlü olursa onu manipüle etmek daha da zorlaşıcağı için sizin arkadaşınızda sanırım ilk yenilen olmuş."
"O şu an yaşıyor mu?"
"Evet yaşıyor eğer bir insan Cehennem Muhafızı olmak için öldüyse bu sadece cehennem'e geçişi kolaylaştırmak için yapılan bir zihin oyunudur."
"Ama ben onu ellerimle öldürdüm bu nasıl mümkün olabilir."
"Zavallı insanlar ne kadar da cahil varlıklarsınız."
Bu kokuşmuş ağızlı muhafız kendini ne sanıyordu böyle!
İyice kıl olmuştum insan gibi soru soruyorduk "Kusura bakma sevgili Cehennem Muhafızı ben dünyada her gün insan öldürmüyorum!"
Nisa kolumdan tutarak sakinleşmem için uyardı o na dönüp "Bizi Eren'e götürebilir misin?"
"Önce sizi efendimizle tanıştırayım o ne yapıcağınıza karar verir."
Efendi de kim oluyordu ve bize ne yapıcaklardı buraya gelmek ölüm mü demekti sonuçta dünya da Cehennem için ölülerin günahlarını çektiği yer olarak bahsederlerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Muhafızları
FantasyAşk insanı kör eder, sağır eder ve kendini durdurmayı bilemezsen yakında tüm duyularını mühürler...