21

4 1 0
                                    

Karşımızda bize oldukça sinirli bakan bu yaratığa karşı içinde derin bir kızgınlık vardı biz buraya ait değildik burada tutsak tutulmaya hakkımız yoktu.

Derin bir nefes aldı bizi gözleriyle tek tek süzdükten sonra "Buradan çıkan bir daha hiç bir yere adımını atamaz bunu bilmeniz gerekiyordu dünyaya asla dönemezsiniz burada kalmanız için ya ölmeniz ya da muhafız olmanız gerekir size iki seçenek sunuyorum ya burada kalıp Cehennem Muhafızı olursunuz ya da acılı ölümün kollarına bırakırsınız kendinizi. Seçim sizin istediğinizi seçin aksi takdirde dünyaya dönmeniz imkansız asırlardır süre gelen bu kuralı çiğneyemeyiz."

Eren burada muhafız olduğu için Nisa ve benden bahsediyordu. Nisa'yla saniyelik bakışımızdan biz ne halt ettik der gibi bakıyordu bana, hayatımız tam anlamıyla bok yoluna gidiyordu iki seçenekte bizi bitirecek türdendi ilk seçenek hiç bilmediğimiz hiç tanımadığımız bir yerde yaşamak üstüne üstlük buraya hizmet etmekti ikincisi ise acılı bir ölüm oysaki dünyada hala uzun bir yaşamımız olabilirken ama dünyaya gitme seçeneğide sanırım imkansızdı.

Nisa derin bir nefes çekti içine ve bana dönüp "Ölmeye hazır değilim Emirhan." Bu cümle bir çok yıkım bir çok yaşanmışlığı geride bırakmak istemediği içindi ve bende ne yazıkkı buraya gelirken ölmek seçeneklerim arasında yoktu önümüzdeki yaratığa dönüp "Biz yeni Cehennem Muhafızlarıyız dedim." Nisa onaylar şekilde başını sallamıştı. Eren şaşkın bir ifadeyle bir bana birde Nisa'ya bakıyordu sanırım kaderimizi kabullenmiştik artık ileriye dönük planlar yapmanın sırasıydı...

"Yeni muhafız isimleriniz size yarın törenle verilecek eğitiminiz den burada ki en kıdemli muhafız olan Kaden sorumlu onun sözünden hiç çıkmayacaksınız sizin akibetiniz onun elinde artık eğitiminiz tamamlandığında Cehennem layık Muhafızlar olacaksınız."

Buraya geliş amacımız Eren'i bu iğrenç yerden kurtarmaktı ama artık bakıyorumda bizimde artık kurtarılmaya ihtiyacımız vardı...

Taht odasından çıkıp odalarımıza gelmiştik artık muhafız olduğumuz için Nisa ile odalarımız ayrılmıştı ve daha büyük, ihtişamlı ve daha az rutubet kokan bir odaya gelmiştim odanın dekorasyonu siyah ağırlıklıydı tam ortada bir yatak iki yanında küçük komodinler vardı perdeler bordo renk, yer döşemesi garip desenlerden oluşuyordu yatağın hemen karşısında ise simsiyah bir gömme dolap vardı.

Dünyada ki odama nazaran burası oldukça gösterişli ve göz kamaştırıcı duruyordu odanın sağ tarafında ise banyo vardı burası odaya göre oldukça minimal yapılmıştı.

Odayı inceledikten sonra derin bir uyku çekmek için yatağa sokuldum sonuçta yarın oldukça yorucu bir gün olacaktı...

Cehennem Muhafızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin