Kapıların açılmasıyla içeriye adımlamıştık gördüğüm şeyle beraber bir kaç adım geri atmak istedim ama beni tutan bir çift kol buna engel oldu.
Karşımda gördüğüm devasa beden beni şoka uğratsa da yanında gördüğüm kişi daha da şok olmama neden olmuştu.
"Alya!"
Şaşkına dönmüş bir şekilde bir Alya'ya birde Şeytanın ta kendisine bakıyordum, o burada ne arıyordu üstüne üstlük Emirhan hala onu unutamamışken.
"Alya senin burada ne işin var?"
O da şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu herhalde görmeyi beklediği en son kişi bendim.
Yanımda ki kokuşmuş muhafız bana dönüp "Lilith majesteleriyle nasıl konuşuyorsun sen."
Bir yanımda ki muhafıza bir de Alya'ya bakıyordum Lilith'de kim oluyordu ve Alya buraya nasıl gelmişti?
Karşımda duran siyah derili yaratık bana bakarak "Yeni Cehennem Muhafızı şatoma hoş geldin."
Cevap beklemden "Kaden seni odana götürsün ayrıntıları daha sonra konuşucam."
En son Alya'ya bakıp kapıdan çıkmıştık katran gibi duvarlara baktıkça içim kararıyordu.
Merdivenlerden çıkıp bir odaya geldiğimizde kapının önünde durduk.
Az önce Şeytanın salondayken muhafıza seslendiği isimle yanımda ki yaratığa seslendim "Kaden Cehennem Muhafızıları tam olarak ne iş yapıyorlar?"
Homurdanarak "Cehennem Muhafızıları Şeytanın ayak işlerini yaparlar aynı zamanda dünyada kötülük yapan insanların öldükten sonra geldi yer yani Cehennemde düzeni sağlarlar buranın bir parçası olurlar yani Cehennem Muhafızıları kötülüğün vücut bulmuş halidir."
O anlatırken odaya girmiştik oda her zamanki gibi zifri karanlıktı her yerde Şeytanın simgeleri vardı burası gerçektende korkunç bir yer diye düşündüm içten içe.
"Aynı zamanda muhafızlar dünyadan gelen kötü kalpli insanları cezalandırırlar onlara çeşitli işkenceler çektirirler "
"Ben böyle bişey asla yapmam!"
"Bunu sen seçmedin zavallı insan bu senin kaderindi sen o hastaneye giderek hatayı baştan yaptın ama bilmiyordun ki en zayıfları sendin."
Cümlesini bitirir bitirmez odadan çıktı ve bende sonunda yalnız kalmıştım, hala aklımda deli sorular vardı Alya neden burada ve neden ona Lilith diye sesleniyorlardı?
O buraya nasıl gelmişti ölmüş müydü yoksa bir muhafız mıydı?
Bunları düşünürken günlerdir çektiğim bu ızdırap bana ağır gelmişti, gözlerim ağırlaşmıştı , yavaş yavaş gözlerimi kapattım ve derin bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Muhafızları
FantasyAşk insanı kör eder, sağır eder ve kendini durdurmayı bilemezsen yakında tüm duyularını mühürler...