12

9 2 0
                                    

Ertesi gün olmuştu eski kız arkadaşımın yanına gitmek için konum istiyecektim

Bende numarası olmadığı için hemen Instagrama girip,

"Biraz konuşabilir miyiz?"

Biliyorum bu çok şerefsizce bir durum ama Eren'i kurtarmanın tek yolu bu.

Ben bunları düşünürken telefon titredi ve gelen bildirime baktım.

"Beni terk ettikten sonra ne değiştide konuşmak istiyorsun?"

"Zamanında yanlış kararlar
verdiğimi düşünüyorum
izin verirsen bunu telafi etmek
istiyorum."

"Ne zaman buluşmak istiyorsun?"

"Bugün olsa çok iyi
olur."

"Tamam o zaman konum atıyorum."

Hemen hazırlanmaya başladım çok fazla zamanım yoktu kim bilir Eren cehennemde ne yapıyordu umarım Cehennem Muhafızı olmadan onu kurtarabilirim.

Arabaya atlayıp konumu açtım yaklaşık onbeş dakikalık mesafedeydi.

Eve ulaştığımda kapıyı çaldım, hiç beklemeden açıldı ve uzun zamandır görmediğim yüz beni karşılamıştı.

Aslı.

"Hoşgeldin Emirhan."

Beni içeriye buyur ettikten sonra bende ayakkabılarımı çıkartıp içeri adımladım.

Koltuğa oturduğumuzda "Kahve ister misin? Biliyorum kahveye bayılırdın."

Onun vücut parçalarından birini arayabilirim düşüncesiyle hemen kabul ettim.

"Çok iyi olurdu."

O mutfağa gittiğinde , orta sehpanın üzerinde duran tarağa gitti gözlerim üzerinde saç kılı olabilir düşüncesiyle tarağı elime aldım ve tellerinin arasında dolandırdım parmaklarımı bir şaç tutamı elime geldiğinde zafer gülüşüyle saçı peçeteye sarıp hemen cebime attım.

Birkaç dakika sonra içeriden elinde iki fincan kahveyle Aslı gelmişti.

Birini bana verip karşımdaki koltuğa oturdu "Ee anlat bakalım neymiş bu telafi edeceğin hata."

Cidden kelimenin tam anlamıyla sıçmıştım.

Dersime çalışmadan geldiğim için bu soruyla hazırsız yakalanmıştım.

Bundan kaçış olmadığını anladığımda "Belki tekrar deneyebiliriz ne dersin?"

Gözleri tavşan görmüş gibi açılmıştı.

Kim bilir onun en yakın arkadaşı Alya'yı sevdiğimi duysa dünyası başına yıkılırdı ama hayat bu işte.

"Bunu biraz düşünmem lazım."

İçten içe bir oh çekerek " O zaman ben kalkıyım artık sen düşününce bana haber verirsin."

Ben ayağa kalkınca o da ayaklanmıştı kapıya doğru adımladığımzıda beni geçirdi bende ayakkabılarımı giyip arabama bindim.

Sıradaki hedefim Nisa'yı bulup bu büyü müdür nedir o şeyi yapmak olucaktı.

Cehennem Muhafızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin