5

16 2 0
                                    

"Lanetlendikde ne demek oluyor?!!"

Tüylerim diken diken olmuştu bu duyduğumuz sesler , gördüğümüz bu yazı her şey gitgide daha da netleşiyordu..

"Bu duyduğumuz sesler burada ölen insanların ruhlarına ait , buraya izinsiz girdiğimiz için bizi lanetlediklerini düşünüyorum."

Eren bu konularda bilgilidir eskiden beri metafizik ile ilgili araştırmalar yapardı..

Gerçekten gözümle görmesem kulağımla duymasam Erene inanıcağımı sanmıyorum ama bi söz vardır. "İnsan başına gelince anlıyor olan biteni."

Bunu mırıldandığımda Eren bana dönüp "Burdan çıkışımız sanırım onların isteğini yaparsak gerçekleşecek." Dedi

İlk duyduğumuz ses geldi aklıma "Burdan çıkmanın yolu birimiz birimizin boğazını kesip kanını içtiğimizde gerçekleşicek ama bu çok saçma bizden neden böyle bir şey istiyolar ki."

"Bunlar cehennemden gelmiş kötü niyetli varlıklar onların bölgesine izinsiz girdiğimiz için intikam alıyorlar ve birimizin ruhunu sonsuza dek cehenneme hapis edecekler."

Ama bunu ikimizde yapamazdık , yapmazdık!!!!

"Ölümümün bu pis yerde olucağını söyleseler gülüp geçerdim." Dedim

Çok perişandık , elimizden hiç bir şey gelmiyordu , belkide bunların çoğu hayaldi? Belkide şuan bunların hepsi bir rüyadır?

Erene dönüp "O cehennemden kaçış şansımız var mı ?" Diye sordum o da bilmiyorum anlamda dudağını büktü..

"Varsa bile bunu tek başımıza yapma şansımız yok bir medyuma ihtiyacımız var."

"Ayin yaparak belki ufak bir şansımız olabilir."

Delirmiş gibi hissediyordum, ne olacaktı ikimizde burada ölecekmiyiz?

Dünden beri hiç birşey yememiştik, su içmemiştik.

Gerçekten çok acıkmıştık ama yapacak hiçbir şeyimiz yoktu.

-1 Hafta Sonra-

Getirdiğimiz yemekleri yemiş , aynı şekilde suyumuzuda bitirmiştik .

Ya açlıktan ölecek ya da birimizi...

Hayır o cümleyi düşünmek bile istemiyordum..

Morgda ki ceset kokusuna artık bünyemiz alışmış , gözlerimiz ise cesetleri görmeye..

Kelimenin tam anlamıyla delirmiştik.

Eren birden bana bakarak "Beni öldür." Dedi

Gözlerim faltaşı gibi açılmış ona bakıyordum.

"Saçmalama Eren bunu yapamam." Dedim

Aklıma bir fikir gelmişti ,kardeşim gibi gördüğüm arkadaşımının ölümüne göz yumamazdım .

Bir kaç gün önce konuştuğumuz konu aklıma gelmişti. Hemen lafa girerek

"Cehennemden kaçış şansımız olabilir demiştin ve sen bu konularda daha bilgilisin eğer onların istediğini yapıp buradan çıkarsan bir medyuma gidip hem kendini hemde beni kurtara bilirsin."

Gözleri büyümüştü , ağzı açık bana bakıyordu.

"Emirhan iyi düşün ya ikimizin ölümü ya da beni öldürüp ikimizin kurtulması."

Birden ağlamaya başladı "Sanki hergün birini öldürüyormuşum gibi rahatlıkla anlatıyorsun bu planı , nasıl olucak kurtulabilecek misin? O bile kesin değilken bunu istemen." Durdu ve ağlamaya devam etti.

"Emirhan bunu yapmazsan ikimizde açlık ve susuzluktan ölücez!??"

Cehennem Muhafızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin