19

9 2 0
                                    

"Cehennem Leydiside ne demek oluyor Nisa!?."

Sinirlerim alt üst olmuştu sevdiğim kadın nasıl bu lanet yere gelebiliyor nasıl buranın saygı duyulan birisine dönüşebiliyordu aklım almıyordu cidden.

"Cehennem Leydisi , Cehennem Lordunun kadını olarak bilinir efsanelerde. Ben küçükken annem anlatırdı; bir gün Cehennem Leydisi kana susamış bir şekilde dünyada ki bütün insanları muhafız olarak avlayacak ve dünyanın sonunu getirecekti tabii ki bu efsane olarak anlatılırdı ama şimdi görüyorum ki bu apaçık gerçek bir olgu."

"A-ama Alya sıradan bir kızdı üniversitede sıradan bir hukuk öğrencisiydi geleceği de oldukça parlaktı bu nasıl olur, nasıl buraya gelir..."

"Alya' nın annesi Amber onu dünya ya insan bedeninde götürmüştü zamanı gelince de onu Cehenneme götürücekti ve dünyayı kendi ellerine alma planına başlayacaktı."

"Amber kim tam olarak." Diye sordu çaprazımda oturan Eren.

Nisa bıkkın bir nefes vererek "Eski Cennet Tanrıçalarından birisi artık cennet cehennemin boyunduruğu altında nedeni ise Amberin eski Cennem lorduna olan aşkı yüzünden.

Aşk insanı kör eder, sağır eder ve kendini durdurmayı bilemezsen yakında tüm duyularını mühürler.

İşte bu yüzden birine kendini çok kaptırmamak , gözünü açık tutmak gerekir Amber'de kendini Aaron'a çok fazla kaptırmıştı ve kendisine yapılan ihaneti kaldıramamıştı Aaron kendi krallığı için Amber'i satmıştı sırf kendi hırsları, kendi çıkarları için ve bu yüzden aralarında bir savaş başladı ve Amber krallığını kaybetti ama aynı zamanda da tek aşkını kendi elleriyle öldürdü -Ne derler bilirsin; insan öldürür sevdiğini- Aaron'un ölmesiyle Cehennem Amber'in ellerine geçti ve sırf Aaron'a inat tüm dünyayı kendi dizlerinin üzerine çöktürtecek ve bunu yapmadan da durmayacak."

"Belkide cehennem cennete olan aşkından yanıyordur." Dedim içimden mırıldanarak.
Daha sonra Nisa anlatmaya devam etti...

"Benim annemde bir zamanlar Amber için çalışmış hatta onun en güvendiği insanlardan birisiymiş annem ama savaş çıkınca annemin güvenliği açısından kendi kızıyla beraber annemi dünyaya götürmüş ve annem bir adamla evlenmiş sonuçtada ben ortaya çıkmışım."

Nisa'nın bu dediğine üçümüzde baya bir gülmüştük sanırım çok uzun zamandır böyle keyifli gülmüyordum.

Ama durumumuzun içler acısı olduğuda apaçık ortadaydı...

Eren Nisa'ya dönüp "Şimdi ne yapacağız dünyaya geri dönmemizin bir yolu var mı?"

"Bunun bir tek yolu var buranın düzeni , kuralları Cehennem Lordunun emirleri tarafından gerçekleşilir yani anlayacağınız o ne isterse o olur bunu ona sormaktan başka şansızımız yok ama çok umutlanmayın derim Cehennem Lordu Otis'in çok katı kuralları vardır asla kurallarının çiğnenmesini istemez ve biz bunu yaparak onun kurallarından bir tanesini çiğnemiş olacağız ;

1.KURAL: Asla ama asla Muhafızlar ihanet edemezler.

2.KURAL: Muhafızlar sadece benim emirlerini uygularlar.

3.KURAL: Cehenneme bir kez Muhafız olarak gelen birisi asla dünya ya tekrardan dönemez.

"İşte bizim çiğneyeceğimiz kural 3. Kural ve bu üç kural Otis için kendi canından bile önemlidir çünkü bu kurallar onun itibarını belirler Cehennem Muhafızları olmadan Cehennem bir hiçtir ve Cehennem demek Otis demektir...

Cehennem Muhafızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin