3

28 3 2
                                    

Bu pis kokan iğrenç şeyi gördükten sonra  direkt midem ağzıma gelmişti..

Erene dönüp baktığımda bu cesedin burada ne işi var dedim.

O da ağzı açık bir şekilde bana bakarken "Buradan hemen gitmeliyiz yok sa bizim sonumuzda bu zavallı adam gibi olabilir" dedi..

Kalbim resmen ağzımda atıyordu hemen koşmaya başladık bir anda gözlerim ağırlaştı ve kendimi yerde buldum.

2 saat sonra

Uyandığımda Erenin yanımda baygın olduğunu gördüm..

Hemen yanına gidip bıraz sarstıktan sonra yavaş yavaş gözünü açtı.

"O da kimdi öyle" şaşkın bir şekilde suratına bakarken..

"Kimden bahsediyorsun burada sadece ben varım."

"Ölen adam, o işte onu karşımda gördüm ayağa kalkmış bana bakıyordu".

"Saçmalama Eren hadi oyalanmayı bırak da bu lanet yerden hemen çıkıp gidelim"

Adımlarımız hızlandığında ve kapıya ulaşamadığımız fark edince duraksadım neden mi? Çünkü her kapıya gitmeye çalıştığımızda gördüğümüz cesedin yanına geliyorduk.

"Emirhan burada ne oluyor , sanırım gittikçe kafayı sıyırıyoruz."

Erene boş boş bakarken zihnimde bir kadının sesi yankılandı..

"Buradan çıkış sadece bir kişi için mümkün , eğer çıkmak istiyorsanız biriniz biriniz boğazını keserek onun kanını içmek zorunda"

Bu ses de ne böyle diye afallarken.

Eren donuk bir surat ifadesiyle bana bakıyordu "Sende duydun değil mi?"

Başımı onaylarcasına salladıktan sonra bu da neyin nesi böyle üstelik bu konuşan kadının sesi sanki bir rüyaymış gibi gelmişti ama ikimize de gelmesi beni baya bir ürkütmüştü açıkçası..

Aradan 1 saat geçti ne telefon çekiyodu ne de sesimiz duyuluyordu..

Hastanenin morgunda sesiz bir şekilde oturuyorduk o kadar çok kaçmayı denemiştik ki artık ikimizde de derman kalmamıştı..

Oturmaktan sıkılıp morgu incelemeye koyuldum.

Ceset koyulan bölmelere gitti gözüm rastgele bir tanesini açtım ve içinde çürümüş bir insan vardı.

Burada ne olmuştu böyle o kadının sesi de neydi öyle her şey çok karmaşıktı üstüme üstlük buradan neden çıkamıyorduk..

Sadece kemiklere bakarken bir anda küçük bir kız çocuğu sesi yankılandı kulaklarımda..

"Benimle oyun oynar mısın?" Sanırım cidden delirmiştim Eren de bana doğru koşarken duydun mu küçük bir kız oyun oynayalım mı diye sordu dedi.

Bende şaşkın bakışlarımla Erene bakarken.

Burada her ne varsa sanırım bizi delirtmeye çalışıyor dedim..

Cehennem Muhafızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin