15

8 2 0
                                    

Bir kaç dakikanın ardından devasa bir şatonun önündeydik kasveti ve ruhuma işlediği rahatsız hissiyatı beni tedirgin ediyordu kapkaranlık rutubet kokan pis bir yerdi burası...

"Demek Cehennemin şatosu böyle birşeymiş!"

Nisa'nın bağırarak söylediği cümleye karşılık olarak hafif bir tebessüm ettikten sonra "İçeriye girdiğimizde efendi ve leydiye saygılı davranın onlar konuş demeden ağzınızı açmayın sakın!"

Pis, kokuşmuş, iğrenç yaratığa somurtarak baktım bu bizi ne sanıyodu kim oluyordu da annecilik taslıyodu bize!?

Bunları düşünürken karşımızdaki asma zincirlerle donatılmış demir kapıya bakakalmıştım hem ürkütücü hemde garip bir şekilde büyüleyici bir ürkünçlüğü vardı.

İçeri adımladığımız kapını iki yanına dikilmiş muhafızlar karşılamıştı bizi, onları es geçerek sağa doğru döndük ve kasvetli koridordan geçtik ve bir kapının önünde durduk.

"Siz burada bekleyin ben efendiye sizin geldiğimizi haber verip geliyorum."

"Soz borodo bokloyon Bon ofondoyo sozon goldoğomozo hobor vorop goloyorom."

"Kokuşmuş suratlı muhafız."

Ben bunları söylerken Nisa yanımda gülme krizinden az kalsın ölüyordu.

"Ya ne var hiç tanımadığımız bir yere geldik ve bu kendini bilmiş yaratık bize abicilik taslıyor ne yapsaydım dizimi kırıp tabi efendim siz ne derseniz o olur mu deseydim!?"

Nisa artık nefes alamayacak haddeye gelmişti "Gülmekten çenem ağrıdı Emirhan ya."

"Sen bana gülmeyi bırakta Eren'i nasıl kurtarıcaz biraz ona kafa patlat Muhafızlar konusu da sen benden daha bilgilisin!"

Nisa'ya da sinirlenmiştim şimdi üstümde gereksiz bir gerginlik vardı herkese çatmak yakıp yıkmak istiyordum...

Ve bunun sadece Eren'i nasıl kurtarıcağımızı bilmememden kaynaklı bir gerginlik olduğunu düşünüyordum.

Bize yaklaşan muhafızı gördüğümde bütün sinirim geri yerine gelmişti "Efendi içeride sizi bekliyor mazeretinizi sunun ve sakın bir deliliğe kalkıp onun lafını bölmeyin yoksa ölmeden ölüme gidersiniz benden söylemesi."

Nisa'ya doğru eğilip "Bu çok bilmiş muhafız birazdaha konuşursa elimden bir kaza çıkıcak haberin olsun."

Nisa kıkırdarken birden kapı açıldı ve tam karşımızda oturan muhafızdan daha da çirkin, suratı iğrenç ve çok garip bakan bir yaratık daha karşımıza çıktı.

Onun ne olduğunu az sonra öğrenecektik ve biraz daha içeri girdiğimizde gözlerime inanamadım bu bu nasıl olabilirdi böyle!??

Cehennem Muhafızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin