9

10 2 0
                                    

"Cehennem kanyonundan bana sönmeyen ateşin küllerinden getireceksin, eğer elin boş dönersen o gittiğin yere arkadaşınla seni ebediyen hapisederim."

Yutkundum, hem de fazla sesli bir şekilde bu onu kurtarmak için tek şansımdı hiç düşünmeden "Tamam." Deyiverdim.

Ayağa kalktık ve bizi yan odaya doğru götürdü oda karanlık sayılabilecek kadar ışıksızdı yerden bir mum alıp yaktı  ve oda nispeten biraz daha aydınlanmıştı, yerde boy boy kuru kafalar ve cansız hayvan bedenleri vardı.

"Yere çömel bakalım." Dediğini yapıp bağdaş kurarak çömeldim benim elime de bir mum yakıp verdikten sonra kazana benzer büyük bir kap çıkardı dolaptan,  yıldıza benzeyen şeklin üzerine koyduktan sonra adım adım anlatmaya başladı.

"İlk olarak büyüyü yapıcağın kurbanının bedeninden bir parça olması gerekiyor daha sonra bu parçayı çeşitli tılsımlı sözcüklerle döşeyip ve bir hayvanı bu büyü için kurban edersen karşıdaki kişiyi ölüme kadar götürebilir."

Söyledikleri sözler çok ilginç geliyordu hayatımda hep realist bir insan olmuştum ama bu anlatılanlar olağan dışı şeylerdi

İlk olarak bir kurban seçmem gerekiyordu ve bunun kim olacağı konusunda hiç bir fikrim yoktu

Eve gelmiştim ve Instagram keşfetimde dolanıyordum , şu günlerde gündemde olan bir seri katil vardı, eğer ona ulaşabilirsem hem yaptığım bu büyü masum bir insanda etkili de olmazdı buradan bakınca oldukça güzel bir fikir gibi gelmişti ama bu adamın bir uzvunun parçasını nereden bulacaktım bu fikirden de vaz geçmiştim bu büyüyü uygalayabilmek için yakınımdan birisi olması gerekiyordu aksi takdirde herhangi bir insanın uzvunu nereden bulacaktım ki.

Ama şöyle bi sorun da vardı yaşadığım yerde kimseyi doğru dürüst tanıyamamıştım aklıma Nisa da gelmişti ama bana yardım eden birisine niye kötülük yapıyım üstüne üstlük Eren'e üniversitede sırılsıklam aşıktı belki hala şu an eski duygularını taşıyordur o yüzden Nisa seçeneği de elenmişti.

Aklıma eski sevgilim gelmişti geçen günlerde Instagramını stolklarken yaşadığım yere yakın bir yerlere taşındığını öğrenmiştim.

Tekrar konuşma gibi bir şey ayarlayıp uzvundan bir parça alabilirdim belki bir tırnak, saç ya da her ne olursa..

Bu diğerlerine göre biraz daha mantıklı gelmişti arkadaşım için her şeyi yapardım onun katili damgasını yemek hayatımda olan en kötü şey olur.

İyi tarafından bakarsak hala hiç kimse şüphelenmemişti sonuçta hastanenin morgunda bile günlerce kimse bizi aramaya çıkmamıştı.

Ailemle zaten görüşmüyordum ve uzun yıllardır da seslerini bile duymamıştım.

Bana yaşattılarından sonra çok da bi önemi kalmamıştı açıkçası.

Cehennem Muhafızları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin