Can dostum , o benim can dostumdu diye sayıklamaya başladım..
Hıçkıra hıçkıra ağlarken nefesime hakim olamıyordum , ben bunu nasıl yaptım , nasıl yapabildim .
Yıkılmıştım , hemde hiç olmadığı kadar kardeşim gibi gördüğüm insanı kendi ellerimle öldürmüştüm , dudaklarımı yaladığımda hissetiğim demir tadı içimi dağladı ben bunu nasıl yaptım..
Ama o ses her neyse ona bunun intikamını ödetecektim.
Hırs dolu düşüncelerle sürücü koltuğuna geçtim arabayı çalıştırdım ve o kadını aramaya yola koyuldum.
Bize yardım edebilecek tek kişi oydu ve nasıl bir şeyin içindinde olduğumuzu idrak edemiyordum..
Küçükken meraktan büyüler ve ruhlarla ilgili bir takım araştırmalar yapmıştım ve benim büyükannem bu işlerle uğraşan bir kadındı sanırım merakım bu yüzden di..
Tanıdığım bir medyuma gidip olanı anlatıcaktım ve arkadaşımı o cehennemden kurtarıcaktım ..
Tanıdığım medyum benim üniversiteden arkadaşımdı adı Nisa' ydı yanlış hatırlamıyorsam..
Bir dükkanı vardı insanların falına bakıyordu ve aynı zamanda bu konularda oldukça bilgiliydi.
Okul yıllarımızda sınıftakilerin hep falına bakardı ben fala çok inanmasam da bazılarının söylediklerine göre çok yetenekliydi.
Hemen konuma dükkanının adını yazıp gösterdiği ilk mekana tıkladım "Ruhlar Durağı" adı biraz ürkütücüydü doğrusu.
Bir kaç saatin ardından dükkana ulaşmıştım içeriye girdiğimde "Bakar mısınız ?" Diye seslendim..
İçeriden Nisa gelip "Görüşmeyeli epey uzun bir zaman oldu ha ?"
"Çok acil bi konu hakkında konuşmamız lazım." Dedim.Hemen masalardan birine oturup en başından sonuna kadar anlatmaya başladım olan biteni , içimde bi umut vardı Eren'i kurtarıcağım adına buna kalpten inanıyordum ..
Nisa "Olamaz." Diye sayıklama başladı.
"Lütfen bir şey yapabileceğimizi söyle Nisa ." Biraz durdu ve söyliceklerini toparlamaya çalıştı.
"Cehennem muhafızları dünya ya döndü." Dedi birden tüylerim diken diken olmuştu bu da ne demekti böyle!
"Cehennem muhafızları ne demek!" Diye söyledim.
"Cehennem muhafızları hakkında çok bir bilgiye rastlanmaz bana da annem anlatmıştı , annem bir büyücüydü ve bu konulara oldukça yatkındır. Onlar saf kötülüğün vücut bulmuş halidir Şeytanın hizmetkarıdırlar ve ara sıra dünyaya gelip kuytu köşelerde avlarını beklerler ve en savunmasızını buldukları an öldürülmelerini sağlarlar , öldürdükleri kurbanlar şeytanın huzuruna çıkar ve onlarda birer Cehennem muhafızı olurlar."
Şok olmuş şekilde Nisa'ya bakıyordum bunlar doğaüstü olaylardı ve insanın aklı almıyordu .
"Onu nasıl kurtara biliriz." Diye sordum.
"Onu kurtarmanın tek bir yolu var Cehenneme girebilecek kadar suç işlemen ve bazı ritüeller ile Cehennem kapılarına ulaşman lazım eğer yeteri kadar şuç işlemezsen kapılar açılmaz ve arkadaşın da sonsuza kadar Şeytanın kölesi olarak yaşar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Muhafızları
FantasyAşk insanı kör eder, sağır eder ve kendini durdurmayı bilemezsen yakında tüm duyularını mühürler...