Bunu yapabilirdim, ne pahasına olursa olsun Eren'i o cehennemden kurtarabilirdim..
Ama nereden başlayacağımı bilmiyordum bu yüzden Nisa ile çalışmaya karar verdik..
Hiç zaman kaybetmeden onu o yerden tez vakitte çıkarmalıydık. İlk adım olarak günah işlemekten başlamalydım bunu nasıl yapacağımı, ne gibi günahların beni cehenneme götüreceğini bilmiyordum.
Nisa'nın uzun araştırmalarından sonra vardığı sonuç büyüye dayalıydı bana bir insana büyü yapmanın cehenneme yolcu olmak için en kolay yol olduğundan bahsetmişti. Nisa 'nın annesi bir şamandı ve bu konularda oldukça ustaydı.
Ondan alıcağım derslerle bir insana büyü yapıp cehenneme gitmeye hak kazanacaktım. Bundan o kadar da korkmuyordum açıkçası, çünkü söz konusu can dostumdu onu öylece kendi menfaatlerim için alevlerin içine atamazdım bu bencilce olurdu.
Ertesi günün sabahı hiç vakit kaybetmeden Nisa 'nın annesinin evine doğru yola koyulmuştuk. Bir an önce bunu yapmak istiyordum , bir insana zarar vermek için elbette heyecanlı değildim ama söz konusu benim kardeşimdi..
Eve vardığımızda Nisa önden giderek kapıyı çaldı , Nisa annesiyle beraber yaşamıyordu ayrıca aralarının da pek iyi olduğu söylenemezdi..
Ben bunları düşünürken hemen ardından kapı açıldı. Kadın orta yaşlarda göz altlarında sürmeleri olan dağınık saçlı bir kadındı.
Hemen kendimi tanıttım "Merhabalar, efendim ben Nisa 'nın üniversiteden arkadaşı Emirhan Çelik."
"Memnun oldum genç adam gelin geçin böyle." Ağır adımlarla ilerliyor ilerlerken evi de incelemeyi ihmal etmiyordum normale göre oldukça loş bir ışık , ağır tütsü kokuları burnumda geziniyordu.
Salona vardığımızda deri koltuklar karşıladı bizi hepsi yeni gibi sapasağlamlardı ama bi o yanan da oldukça eski görünüyorlardı nostaljk bir aurası vardı bu evin.
Vakit kaybetmeden Nisa konuya girdi "Biliyorum her ne kadar beni görmeyi sevmesen de önemli bir konuda hakkında yardımını istiyecektik."
Cümlesini bitirdiği sırada ben konuşmaya dahil oldum "Efendim, rahatsızlık verdiğimiz için üzgünüz ama benim arkadaşımın başı belada ve bize sadece siz yardım edebilisiniz."
"Arkadaşım þu an Cehennem Muhafızları denilen kişiler tarafından esir alınmış durumda ve Cehenneme gidip onu tekrar ait olduğu yere Dünya 'ya getirmek istiyorum ve bunun için bir günah işlemem gerekiyormuş ve benim seçtiğim günahım ise birisine büyü yapmak olacak , bu konuda kimse elinize su dökemez doğrusu bu yüzden sizden bu ilmi öğrenmeye geldim eğer sizde kabul ederseniz ."
Kadının derin iç çekmesinden dolayı bu sorumun yanıtsız kalacağı konusundaydım.
"Bir şartla size yardım ederim." Doğrusu şartla bile olsa kabul ettiğine oldukça şaşırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Muhafızları
FantasyAşk insanı kör eder, sağır eder ve kendini durdurmayı bilemezsen yakında tüm duyularını mühürler...