Odaya vardığımızda içimi rahatsız eden bi duygu kapladı, burası ne kadar iğrenç bi yerdi böyle sıcaktan kavrulan ciğerlerim nefes almamı daha da zorlaşıtırıyordu.
Ağlamak , içimdeki huzursuz duyguları çekip çıkarmak istiyordum ama bu şuan mümkün değildi.
Kendi rızamla bile isteye gelmiştim buraya ve çocukluk edip küçük düşemezdim.
Arkadaşımı ne pahasına olursa olsun onu bu cehennemden kurtaracaktım.
Tabii ki Alya'nın burada ne işi olduğunu buraya nasıl geldiğini öğrendikten sonra...
Nisa bıkkınlıkla ranzalı yatakların oraya doğru gitti ve kendini yatağa attı "Düşünsene burada yaşadığını ne ızdırap dolu olurdu ama." Nisa kıkırdadığında ifadesiz suratımla ona baktım.
"Ne kadar da kötümsersin Emirhan, bu lanet yerde bile seni güldürmeye çalışıyorum."
Bomboş gözlerle Nisa'ya bakıp "Arkadaşımı kurtarmak için geldiğim bu cehennemde sevdiğim kadını uzun zaman sonra ilk kez en son görmeyi beklediğim yerde görüyorum ve sen benden gülmemi mi istiyorsun Nisa !?"
Öfkeden deliye dönmüştüm asıl aklımı karıştıran Alya 'ya bir efendi gibi davranılmasıydı nasıl oluyordu da buraya gelebiliyordu hemde canlı bir bedende...
Nisa "Özür dilerim, benim kötü bi niyetim yoktu." Deyip arkası dönük bir şekilde yatağa uzandığında bende üst yatağa tırmanıp biraz dinlenmek için gözlerimi kapadım.
Ertesi Gün
Sabah olunca direkt yataktan kalkıp Eren'i aramak için şatonun uzun koridorlarında yürümeye başladım.
Tahmin ettiğim kadarıyla bu katta muhafızlar kalıyordu.
Tek tek odaları gezip en son girmediğim odanın kapısı Aralık bir şelide duruyordu içeri doğru adımladığımda Eren tam karşımda kanlı canlı duruyordu oysaki kendi ellerimle onu öldürmüştüm onu bu şekilde gördükten sonra gözlerinden akan yaşları tutamadım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım o benim canımın bir parçasıydı, kardeşimdi , arkadaşımdı, sırdaşımdı...
Ardından koşup Eren'e sarıldım onu o kadar özlemiştim ki ağlamam daha da şiddetlendi o da bana sıkı sıkı sarılıp "Hiçbir şey senin suçun değildi Emirhan kendini sakın suçlama bu benim kaderim di lütfen sana kızgın veya kırgın değilim sen buna zorunlu tutulsun ve ben kendi rızamla beni öldürmeni istedim zaten muhafız olan kişiler öldükten sonra bedenlerine geri gelebiliyorlar yani aslında ben ölmedim merak etme."
Eren'den biraz uzaklaşıp suratına baktım nasıl canlı olduğunu aklım almıyordu, burayı aklım almıyordu , muhafızları, cehennemi ,cezalı ruhları...
Ama onun sağ olmasına hiç olmadığı kadar çok sevinmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem Muhafızları
FantasyAşk insanı kör eder, sağır eder ve kendini durdurmayı bilemezsen yakında tüm duyularını mühürler...