« Τι κάνεις εσύ εδώ; » ακούστηκε μια γνωστή φωνή από πίσω μου και πετάχτηκα όρθια
Που να χαθείς μαλακισμένο, με κοψοχόλιασες!
Απέναντι μου, σε μια πόρτα του δωματίου που δεν είχα παρατηρήσει μέχρι στιγμής, στεκόταν ο Λουκ με σταυρωμένα χέρια.
« Ε- εγώ δεν...» τραύλισα και χαμήλωσα το κεφάλι μου
Πήρα μια βαθιά ανάσα και ξανασήκωσα το βλέμμα μου.
Τα μάτια μου συνάντησαν τα δικά του και μια ανατριχίλα διαπέρασε το κορμί μου.
« Σου αρέσει;» με ρώτησε κάνοντας ένα ελαφρύ νεύμα προς το μέρος μου
« Ποιο πράγμα; » ρώτησα αλλά δεν απάντησε
Ήξερε ότι είχα καταλάβει τι εννοούσε.
Έβαλα μια τούφα των μαλλιών μου πίσω από το αυτί μου και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το σώμα μου.
Του έριξα μια γρήγορη ματιά και άρχισα να περιπλανούμαι στον χώρο παρατηρώντας το καλύτερα.
Στάθηκα μπροστά από το γραφείο του και άπλωσα το ένα μου χέρι αγγίζοντας απαλά με τα ακροδάχτυλα μου το κατάμαυρο ξύλο.
« Φορτισμένο » είπα αποφεύγοντας να τον κοιτάξω
Δεν απάντησε αλλά το ένιωσα να πλησιάζει προς το μέρος μου.
Στάθηκε από πίσω μου,τόσο κοντά μου που το άρωμα του πλαισίωσε όλες μου τις αισθήσεις.
Οι άκρες των δαχτύλων του άγγιξαν τον γυμνό μου ώμο και άρχισαν να κατεβαίνουν αργά σχηματίζοντας ένα μονοπάτι σε ολόκληρο το χέρι μου μέχρι που έφτασαν στα δικά μου δάχτυλα τα οποία βρισκόντουσαν ακόμα πάνω στο γραφείο του.
Η παλάμη του σκέπασε την δικιά μου και με το άλλο του χέρι παραμέρισε τα μαλλιά μου στο πλάι αφήνοντας την μία πλευρά του λαιμού μου ακάλυπτη.
Έσκυψε κοντά στο αυτί μου και άφησε μια καυτή αναπνοή.
« Φορτισμένο; » ψιθύρισε σαν να μου έλεγε: Εξήγησε μου τι εννοείς με αυτό.
Έμεινα σιωπηλή για λίγο προσπαθώντας να σκεφτώ τις κατάλληλες λέξεις.
« Φορτισμένο με συναισθήματα » ήταν το μόνο που είπα
Θα ορκιζόμουν ότι σταμάτησε να αναπνέει για λίγο και αμέσως μετά απομακρύνθηκε από κοντά μου.
Γύρισα απότομα προς το μέρος του και τον είδα να ξαπλώνει χαλαρά στο κρεβάτι του κοιτάζοντας αδιάφορα το κινητό του.
YOU ARE READING
Make Hate
Romance« Σε μισώ, όσο δεν έχω μισήσει ποτέ κανέναν στην ζωή μου. Στο ορκίζομαι.» του είπα ψυχρά « Σε αγαπάω » « Μην τολμήσεις να το ξαναπείς αυτό. Δεν με αγαπάς. Αυτό δεν είναι αγάπη, Λουκ! » η φωνή μου έσπασε Το στόμα του άνοιξε και έκλεισε, ανίκανο να πρ...