Κεφάλαιο 56ο

88 5 0
                                    

ΠΡΟΣΟΧΉ(φιλική συμβουλή από την συγγραφέα): αυτό το κεφάλαιο είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΌ, αναμένονται σκηνές ακατάλληλες για κάτω το 18 ετών. Και εσύ κάτω τον 18 είσαι ρε βούρλο. Εσένα τώρα ποιος σου μίλησε; ... Α δεν απαντάς τώρα ε;

(Επίσης αν σε λένε Θάλεια και είσαι φίλη μου σου προτείνω να παραλείψεις αυτό κεφάλαιο... Λοβ γιου Θαλάκι 😁🫶🏻)

Νίκος pov:🔞🤭

Διακόψαμε το φιλί μας για να πάρουμε οξυγόνο χωρίς να χάσουμε την οπτική επαφή μας.

Την κοίταξα βαθιά στα μάτια, όπως και εκείνη εμένα, σαν να προσπαθούσαμε να διαβάσουμε ο ένας την σκέψη του άλλου.

Τα χείλη της μισάνοιξαν και χωρίς να χάσω ευκαιρία κάλυψα το στόμα της με το δικό μου παρασέρνοντας την σε ένα κτητικό φιλί.

Αυτά τα χείλη...

« Πήδα » μουρμούρισα χωρίς να διακόψω το φιλί μας και τα πόδια της τυλίχτηκαν γύρω από τους γοφούς μου

Τα χέρια μου κατέβηκαν λίγο πιο χαμηλά αγκαλιάζοντας τις καμπύλες της και ένα βογγητό ξέφυγε από τα χείλη της.

Την έσφιξα  περισσότερο πάνω μου αποζητώντας περισσότερη επαφή.

Άλλο ένα βογγητό βγήκε από το πανέμορφο στοματάκι της, και αυτή την φορά τα δάχτυλα της άρχισαν να τραβάνε απαλά μερικές τούφες των μαλλιών μου.

Ξεκόλλησα τα χείλη μου από τα δικά της και άρχισα να σχηματίζω ένα μονοπάτι από υγρά φιλιά κατά μήκος του λαιμού της.

Σταμάτησα σε ένα σημείο λίγο πάνω από την κλείδα της και κλείδωσα το στόμα μου εκεί.

Χμμμ, ναι θα της αφήσω σημάδι.

Για να ξέρουν μερικοί μερικοί σε ποιον ανήκει...

Συνέχισα το μονοπάτι μου μέχρι που τα χείλη μου συνάντησαν το ύφασμα του μαγιό της.

Αυτό το μικροσκοπικό μαγιό... Πάνω στο μαυρισμένο σώμα της... Θεέ μου, με τρέλανε από το πρώτο δευτερόλεπτο!

Απομάκρυνα ελάχιστα το πρόσωπο μου από το δέρμα της και την κοίταξα στα μάτια ζητώντας την άδεια της για να συνεχίσω.

Δίστασε για λίγο στην αρχή αλλά έγνεψε καταφατικά.

Χωρίς να χάσω δευτερόλεπτο πέρασα τα χέρια μου γύρω από τον σβέρκο της τραβώντας με μία λεπτεπίλεπτη κίνηση το λεπτό κορδόνακι του μαγιό.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Make HateWhere stories live. Discover now