Μπήκαμε μέσα και τους είδαμε και τους δύο να χαζεύουν τα κινητά τους μιας και η ταινία είχε ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ τελειώσει.Κατευθυνθήκαμε προς το μέρος τους και καθήσαμε ανάμεσα τους στον καναπέ.
Ωραία, είχαμε αποφασίσει να τους διώξουμε, αλλά ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΌ ΘΑ ΤΟ ΚΆΝΟΥΜΕ ΑΥΤΌ?
Ο Λουκ μου έκανε νόημα να μιλήσω στον Πάνο και εγώ άρχισα να κάνω διάφορες βλακείες με τα χέρια μου προσπαθώντας να του πω ότι δεν υπήρχε περίπτωση να ξεκινήσω εγώ πρώτη.
Μέχρι που ο Πάνος σήκωσε τα μάτια του από το κινητό και με κοίταξε παραξενεμένος ( στο μεταξύ εγώ έκανα στο βόδι μια χυδαία χειρονομία και εκείνος γελούσε).
Ο Πάνος σήκωσε το φρύδι του και έκλεισε το κινητό του.
« Όλα καλά;» ρώτησε
Εσύ πως τα βλέπεις ρε μεγάλε;!
Γύρισα στον Λουκ και εκείνος μου έκανε νόημα να μιλήσω.
Τι; Γιατί εγώ; Εξάλλου δικιά του ιδέα ήταν, ας ξεκινήσει εκείνος πρώτος!
Ξαναγύρισα στον Πάνο και του χαμογέλασα αμήχανα.
Τον κοιτούσα σαν χαζό για κάνα πεντάλεπτο προσπαθώντας να σκεφτώ τι να πω.
« Έχει ωραία βραδιά » είπα τελικά και άκουσα την παλάμη του βλάκα από πίσω να σκάει στο μέτωπο του
Τι ήθελες δηλαδή να πω ρε μπαμπουίνε; Δεν φτάνει που άρχισα εγώ πρώτη επειδή εσύ ΚΌΤΕΨΕΣ μας την λες και από πάνω!
« Ψοφόκρυο έχει » είπε ο Πάνος μπερδεμένος
Συγγνώμη, το ότι έχει ψοφόκρυο που ακριβώς κολλάει;
Εγώ είπα ότι έχει ωραία βραδιά, όχι ΖΕΣΤΉ ρε ηλίθιε!
« Ναι αλλά ωραίο ψοφόκρυο » είπα και με κοίταξε περίεργα
Μπορούσα να φανταστώ την έκφραση του μοσχαριού από πίσω.
« Μήπως θα ήθελες να πας μία βόλτα στο ωραίο ψοφόκρυο;» ρώτησα τον Πάνο και χαμογέλασα με όλα μου τα δόντια
Με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω σηκώνοντας το φρύδι και τελικά ανασήκωσε τους ώμους του.
« Μπα, καλά είμαι » είπε ξερά
Φφφφφφφφφ.... ΕΓΏ ΌΜΩΣ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ! Ψυχραιμία Σοφία. ΨΥΧΡΑΙΜΊΑ!
« Μα γιατί;» ρώτησα λες και του είχα προτείνει το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο
« Γιατί όπως είπα πριν από λίγο έχει ψοφόκρυο » είπε λίγο πιο δυνατά
« Μα είναι ωραίο » είπα θιγμένα και με κοίταξε παραξενεμένα
YOU ARE READING
Make Hate
Romance« Σε μισώ, όσο δεν έχω μισήσει ποτέ κανέναν στην ζωή μου. Στο ορκίζομαι.» του είπα ψυχρά « Σε αγαπάω » « Μην τολμήσεις να το ξαναπείς αυτό. Δεν με αγαπάς. Αυτό δεν είναι αγάπη, Λουκ! » η φωνή μου έσπασε Το στόμα του άνοιξε και έκλεισε, ανίκανο να πρ...