Μόλις χτύπησε το κουδούνι και έχουμε ιστορία πρώτη ώρα!!! Τι ιστορία ρε φίλε πρωί πρωί! Τι χρωστάω να ακούω για τον κάθε τυχάρπαστο που αποφάσισε να κάνει εκστρατεία στην Γουαδελούπη!
Μπήκα στην τάξη και κατευθύνθηκα προς την θέση μου. Έκατσα και κοιτούσα το κενό μέχρι που άκουσα την φωνή του μαλάκα. Τι αμαρτίες πληρώνω θεέ μου;
« Καλημέρα » είπε και κάθησε στην διπλανή καρέκλα.
Ξύπνησα από τον λήθαργο μου και του απάντησα « Που την είδες;!»
« Βλέπω κάποια έχει νευράκια
... »«Ναι και σκάσε γιατί εσύ θα την πληρώσεις»
Ακούμπησα το κεφάλι μου στο θρανίο και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από αυτό. Ήμουν έτοιμη να κοιμηθώ μέχρι που....
Άκουσα την τσιριχτή φωνή της Τόνιας πάνω από το κεφάλι μου.
«Γειαα σου Λουκ μου » είπε και τον φίλησε με δύναμη.
Αυτός την χούφτωσε και την έβαλε στα πόδια του. Έλεος να ξεράσω μου ήρθε! Δηλαδή ΓΚΕΤ Ε ΡΟΥΜ ρε ηλίθια.
Και εκεί που ήταν έτοιμοι να κάνουν παιδιά πάνω στο θρανίο μπήκε επιτέλους ( πρώτη φορά χαίρομαι) η καθηγήτρια στην τάξη.
Η Τόνια σηκώθηκε γρήγορα και πήγε στην θέση της. Στα τσακίδια!!! Μας τα έπρηξε.
Εκεί που παρακολουθούσα ωραία και καλά το μάθημα μου ένιωσα κάτι βαρύ να ακουμπάει το μπούτι μου. Γούρλωσα τα μάτια μου και κοίταξα κάτω...
ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΚΌΨΩ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΤΟΥ ΒΛΆΚΑ! Ναι καλά καταλάβατε το βόδι έχει απλώσει χέρι πάνω μου! Ποιος; ΤΟ ΒΌΔΙ! Που; ΠΆΝΩ ΜΟΥ!
Μου χάιδευε το μπούτι και ήθελα να τον πάρω και να τον πετάξω από το παράθυρο!
Τον κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα αλλά εκείνος γελούσε ελαφρά και κοιτούσε μπροστά.
Γέλα τώρα που μπορείς μαλάκα γιατί θα σου δώσω μια μπουνιά στην μάπα να σου πεταχτούν τα δόντια έξω!!!! Ανώμαλε!!
Δεν έκανα τίποτα απλά προσπαθούσα να συγκρατήσω τα νεύρα μου μέχρι να τελειώσει το μάθημα... Μετά να δεις τι έχει να γίνει...
Επιτέλους χτύπησε το κουδούνι και εκείνος απλά σηκώθηκε και έφυγε. Τώρα θα δεις μαλάκα!
Βγήκα από πίσω του και τον ακολούθησα. Όταν έφτασε στους φίλους του τον ακούμπησα απαλά στην πλάτη. Γύρισε και με κοίταξε σοκαρισμένος. Θα σε φτιάξω εγώ!
Του έπιασα το χέρι και τον τράβηξα προς τις τουαλέτες.
YOU ARE READING
Make Hate
Romance« Σε μισώ, όσο δεν έχω μισήσει ποτέ κανέναν στην ζωή μου. Στο ορκίζομαι.» του είπα ψυχρά « Σε αγαπάω » « Μην τολμήσεις να το ξαναπείς αυτό. Δεν με αγαπάς. Αυτό δεν είναι αγάπη, Λουκ! » η φωνή μου έσπασε Το στόμα του άνοιξε και έκλεισε, ανίκανο να πρ...