Σοφία pov:
Μόλις τελείωσα τα μαθήματα μου και είμαι πτώμααααα.
Είμαι μόνη μου στο σπίτι. Ουυυυυυ γιεςςςςςςςςςςς, ουυυυυυ γιεςςςςςςςςςςς!!!
Αχά...
Οι γονείς μου λείπουν στην δουλειά και ο αδελφός μου έχει πάει στον γείτονα μας να κοιμηθεί απόψε οπότε...
HOME ALONE BABE!
Έπλυνα το πρόσωπο μου και κατέβηκα στον κάτω όροφο.
Αφού είμαι μόνη μου λοιπόν, ας το εκμεταλλευτώ.
Πήγα στην κουζίνα και έβγαλα μια σακούλα πατατάκια μπάρμπεκιου από το ντουλάπι.
Τα έβαλα σε ένα τεράστιο μπολ και πήρα μια παγωμένη λεμονάδα από το ψυγείο.
Έπεσα με φόρα στον καναπέ και έβαλα να δω τηλεόραση.
Φφφφφφ μα καλά, 48 ΚΑΝΆΛΙΑ ΈΧΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΚΑΙ ΌΛΑ ΈΧΟΥΝ ΕΙΔΉΣΕΙΣ, ΜΗΝ ΧΈΣΩ!
Να σου πω κάτι, θα δω Nickelodeon, άντε γιατί νευρίασα τώρα!
Τι είναι αυτό καλέ; Ααα Νιντζα- κάτι θα δω!
(...)
Και εκεί που ήμουν έτοιμη να κοιμηθ- εεε εννοώ... Και εκεί που παρακολουθούσα αφοσιωμένη κάτι τετραγωνισμένους νίντζα που γίνονται κάνουνε ζίου ζίτσου, χτύπησε το κουδούνι.
Πωωωω γαμωωωω το κέρατο μου, ποιος στον διάολο είναι τώρα; Όχι τίποτα άλλο, αλλά φοβάμαι μην χάσω και τίποτα από την υπόθεση με τα Νιντζαλίνο.
Αφού έβρισα ολόκληρο το σύμπαν από μέσα μου σηκώθηκα και πήγα να ανοίξω βαριεστημένα.
Στάθηκα μπροστά στην πόρτα και τέντωσα τα καλάμια μου για να κοιτάξω μέσα από το ματάκι.
Μια αντρική φιγούρα στεκόταν από πίσω αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος ακριβώς ήταν λόγω της βροχής που είχε θολώσει το ματάκι της πόρτας.
Το αίμα μου πάγωσε και το συναίσθημα του φόβου άρχισε να με κατακλύζει.
Αχχχχχχχ, έχω φρικάρει τελείως!
Μια ιδέα πέρασε στο μυαλό μου σαν αστραπή και έτρεξα κατευθείαν, κάνοντας παρκούρ, μέχρι την κουζίνα.
Άνοιξα το συρτάρι με τα μαχαιροπίρουνα και έβγαλα από μέσα ένα σκούρο κόκκινο μαχαίρι 🔪 , το οποίο πιθανότατα είναι για να καθαρίζεις φρούτα αλλά εγώ θα το χρησιμοποιήσω για να καθαρίσω άνθρωπο αν χρειαστεί!😈
YOU ARE READING
Make Hate
Romance« Σε μισώ, όσο δεν έχω μισήσει ποτέ κανέναν στην ζωή μου. Στο ορκίζομαι.» του είπα ψυχρά « Σε αγαπάω » « Μην τολμήσεις να το ξαναπείς αυτό. Δεν με αγαπάς. Αυτό δεν είναι αγάπη, Λουκ! » η φωνή μου έσπασε Το στόμα του άνοιξε και έκλεισε, ανίκανο να πρ...