Κεφάλαιο 34ο

100 4 0
                                    

Νίκος pov:

ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΆ ΈΧΕΙ ΑΥΤΌΣ Ο ΦΛΏΡΟΣ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΗΣ?

Η Θάλεια με έσπρωξε ελαφρά και γουρλώσε τα μάτια της αντικρίζοντας ποιος στεκόταν στο κατώφλι του σπιτιού της.

Αυτός ο Θάνος, Σταύρος, Μάνος, δεν ξέρω πως σκατά τον λένε και ούτε θέλω να μάθω, την κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω.

Μάρκο τον λένε ρε ηλίθιε! Αλήθεια ρε; Σοβαρά; Μπορεί να μην έχω ξανανιώσει και πιο στα αρχίδια μου στην ζωή μου!

Και για μισό λεπτό αυτός γιατί την κοιτάει και του τρέχουνε τα σάλια, δεν κατάλαβα;

Ο χλεχλές με κοίταξε υποτιμητικά. Ποιος; Ο χλεχλές. Ποιον; ΕΜΈΝΑ!Και στράφηκε ξανά προς το μέρος της Θάλειας αγνοώντας την παρουσία μου.

« Τι κάνεις εσύ εδώ;» τον ρώτησε η Θάλεια βάζοντας μία τούφα μαλλιών πίσω από το αυτί της

Έμεινα για λίγο να την κοιτάω, είναι τόσο γλυκιά όταν ντρέπεται...

Πήρα το βλέμμα μου από πάνω της, με χίλια ζόρια, και κοίταξα τον άλλον τον πανίβλακα που στεκόταν μπάστακας εκεί πέρα.

« Θέλω να μιλήσουμε » της είπε και κόντεψα να σκάσω στα γέλια

« Για ποιο πράγμα;» τον ρώτησε εκείνη παραξενεμένη

Με κοίταξαν και οι δύο για μια στιγμή και εγώ σήκωσα το φρύδι μου.

Ε τι να κάνω δηλαδή?

« Για εμάς » είπε και το χαμόγελο μου έσβησε κατευθείαν

Όπα όπα όπα, για κάτσε λίγο... Τι είπε αυτός ρε? Θέλει να μιλήσουν για αυτούς, και να πούνε τι, δηλαδή?!

« Και αυτός τι κάνει εδώ πέρα;» την ρώτησε γνέφοντας προς το μέρος μου

ΚΡΑΤΆΤΕ ΜΕ, ΘΑ ΤΟΥ ΛΙΏΣΩ ΑΡΧΊΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΕΙ!

« Αυτό που θα έπρεπε να κάνεις εσύ » είπα ειρωνικά

Δεν φτάνει που την άφησε να ξεπαγιάσει έχει τα μούτρα να έρχεται εδώ, ο γελοίος!

Η Θάλεια χαμογέλασε ενώ εκείνος απλά με κοίταξε νευριασμένα σφίγγοντας τα χέρια του.

« Θάλεια, σε παρακαλώ. Θέλω να σου πω κάτι » είπε γυρνώντας προς εκείνη

« Ιδιαιτέρως » πρόσθεσε και το μάτι μου γυάλισε

Η Θάλεια με κοίταξε για λίγο δαγκώνοντας το χείλος της.

Της έκανα νόημα ότι αν συνεχίσει να μιλάει θα τον σκοτώσω και εκείνη γύρισε προς το μέρος του.

Make HateWhere stories live. Discover now