« Εππππ, τι έγινε Θαλίτσα;» είπε ο Μάρκος μπαίνοντας στο σπίτι
Με πλησίασε και πέρασε το χέρι του γύρω από τον ώμο μου.
« Γειαααα σου Θάλεια » είπαν ο Πάνος και ο Γιώργος που εμφανίσθηκαν πίσω από τον Μάρκο
Ανταπέδωσα τον χαιρετισμό και τους χαμογέλασα.
« Ελάτε » είπα και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι με εκείνους να με ακολουθούν
Εκεί τα κορίτσια χαμογέλασαν μόλις εντόπισαν τους καλεσμένους μας.
Τα βλαμμένα σταμάτησαν να φασώνονται και κοιτούσαν τα αγόρια με μισό μάτι.
Το βλέμμα μου έπεσε στον Νίκο.
Τα χαρακτηριστικά του είχαν σκλήρηνει και είχε κάνει τα χέρια του γροθιές.
Κοιτούσε επίμονα το χέρι του Μάρκου, που ήταν περασμένο γύρω από τον ώμο μου.
« Γεια σου Σοφίκα » είπε ο Πάνος στην Σοφία
Εκείνη φάνηκε να νευριάζει αλλά δεν το άφησε να φανεί ούτε λεπτό.
« Έλα Πανούλη, κάτσε μαζί μου » του είπε εκείνη ναζιάρικα και εκείνος κάθησε αμέσως δίπλα της
Ο Γιώργος στο μεταξύ είχε κάτσει δίπλα στην Καλλιόπη και της ψυθήριζε κάτι στο αυτί ενώ αυτή γελούσε.
Έπιασα τον Μάρκο από το χέρι και τον έβαλα να κάτσει στον καναπέ.
Με τράβηξε κοντά και με έβαλε να κάτσω στα πόδια του.
Ξαφνιάστηκα λίγο είναι η αλήθεια...
Άκουσα ένα γρύλισμα από δίπλα μου και γύρισα προς τον Νίκο.
Τα μάτια του είχαν μαυρίσει ενώ μια φλέβα είχε πεταχτεί στον λαιμό του έτσι όπως έσφιγγε πάνω του την Άννα.
Τον αγνόησα και γύρισα στον Μάρκο.
« Τα παιδιά;» ρώτησε ο Πάνος αναφερόμενος στον Νίκο, τον Λουκ, και τον Άρη
« Από εδώ, ο ηλίθιος, ο πανηλίθιος και πανευροπανηλίθιος » είπε η Σοφία και γελάσαμε ενώ τα βλαμμένα την κοιτούσαν με νεύρα
(...)
Βλέπαμε πλέον την ταινία και πραγματικά δεν έχω νιώσει πιο άβολα στην ζωή μου.
Κάθομαι ακόμα πάνω στον Μάρκο ενώ ο Νίκος με έχει φάει με το βλέμμα του.
« Εγώ πάω λίγο τουαλέτα » ψιθύρισα στον Μάρκο και εκείνος έγνεψε
Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο, το οποίο παρεμπιπτόντως δεν έχω ιδέα που βρίσκεται.
YOU ARE READING
Make Hate
Romance« Σε μισώ, όσο δεν έχω μισήσει ποτέ κανέναν στην ζωή μου. Στο ορκίζομαι.» του είπα ψυχρά « Σε αγαπάω » « Μην τολμήσεις να το ξαναπείς αυτό. Δεν με αγαπάς. Αυτό δεν είναι αγάπη, Λουκ! » η φωνή μου έσπασε Το στόμα του άνοιξε και έκλεισε, ανίκανο να πρ...