Γαμώτο, γαμώτο, γαμώτο!!!
Τι στον διάολο κάνουν εδώ αυτά τα μαλακισμένα?
Ούτε μία ήσυχη μέρα δεν μπορώ να περάσω θεέ μου; Μα τι στο καλό έχω κάνει και με βασανίζεις;
Επιθεώρησα με μία γρήγορη ματιά το τραπέζι και πήρα μία κόφτη ανάσα.
Η Θάλεια, στην μία άκρη,μιλούσε με τον Μάρκο και η Καλλιόπη, στην άλλη άκρη, με τον Γιώργο ενώ ο Νίκος και ο Άρης ,στην μέση, έβγαζαν φλουμπέτες από τα νεύρα!
Ήθελα να γελάσω για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου αλλά συγκρατήθηκα επιστρέφοντας στην πραγματικότητα.
Το βλέμμα μου στάθηκε στα γνωστά πράσινα μάτια ,των οποίων ο κάτοχος φαινόταν έτοιμος να ξεκινήσει τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο!
Ο Λουκ καθόταν ακριβώς απέναντι μου έχοντας το βλέμμα του καρφωμένο στο χέρι του Πάνου το οποίο συνέχιζε να βρίσκεται γύρω από τον καρπό μου.
Μόρφασα αμέσως και τράβηξα το χέρι μου απότομα από το κράτημα του.
Το βλέμμα του Λουκ στράφηκε αμέσως στο πρόσωπο μου και η φλόγα στα μάτια του κόπασε λιγάκι.
Μέχρι που ο μαλάκας από δίπλα μου άνοιξε το στοματάκι του.
« Λοιπόν, που θα πάτε διακοπές; » ρώτησε αλλά δεν του απάντησε κανείς
« Και πως και θα πάτε όλοι μαζί; Σοφία, νόμιζα ότι δεν τον συμπαθείς» πρόσθεσε πιο σιγανά γνέφοντας προς το μέρος του Λουκ
Πάρ'τα μαλάκα!🖐🏻
Ακούμπησε τις παλάμες του στα μπράτσα μου αλλά τραβήχτηκα αμέσως σηκώνοντας τα φρύδια μου από την ενόχληση.
Απομακρύνθηκα από κοντά του, έκανα το γύρο του τραπεζιού και κάθισα δίπλα στον Λουκ.
Τον κοίταξα απολογητικά αλλά εκείνος δεν αντέδρασε.
« Κάνεις λάθος. Θα έλεγα το αντίθετο για την ακρίβεια » είπε και με μία κίνηση με έβαλε να κάτσω πάνω στα πόδια του
Γούρλωσα τα μάτια μου από την έκπληξη, όπως και οι υπόλοιποι γύρω μου, και στράφηκα απότομα προς το μέρος του ζητώντας εξηγήσεις αλλά εκείνος είχε καρφώσει το βλέμμα του απέναντι.
Ο Πάνος μας κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω, μένοντας λίγο παραπάνω στο πρόσωπο μου, και σχημάτισε με τα χείλη του μια ευθεία γραμμή.
Περίμενα να πει κάτι αλλά αντί για αυτό άκουσα τον Νίκο από τα αριστερά μου να γρυλίζει.
YOU ARE READING
Make Hate
Romance« Σε μισώ, όσο δεν έχω μισήσει ποτέ κανέναν στην ζωή μου. Στο ορκίζομαι.» του είπα ψυχρά « Σε αγαπάω » « Μην τολμήσεις να το ξαναπείς αυτό. Δεν με αγαπάς. Αυτό δεν είναι αγάπη, Λουκ! » η φωνή μου έσπασε Το στόμα του άνοιξε και έκλεισε, ανίκανο να πρ...