Σοφία pov:
Έχω έναν απίστευτο πονοκέφαλο και δεν θυμάμαι τίποτα από χθες το βράδυ...
Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και κοίταξα γύρω μου. Τι στο καλό; Που στον διάολο είμαι;
Μήπως πέθανα και ήρθα στον παράδεισο; Γιατί νομίζεις ότι εκεί θα πας όταν κούφια η ώρα; Φυσικά! Εγώ είμαι ένας ζωντανός άγγελος! Ναι μόνο τα φτεράκια σου λείπουν... Ακριβώς!
Επιστροφή στο τώρα:
Ιιιιιιιιιιιιιι λέτε να με βίασαν!!! Πολλά θες!
Πήγα να σηκωθώ αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορούσα. Ένιωθα την κοιλιά μου πολύ βαριά.
Μήπως το ότι έφαγα 12 πίτσες, 7 πιτόγυρα και 4 τούρτες δεν ήταν όνειρο αλλά η πραγματικότητα!!!!
Κοίταξα την κοιλιά μου και...
ΤΟ ΒΌΔΙ! Τι μου έκανε ρε το ΓΙΔΙ να τον σαπίσω στο ξύλο;;;; Με βίασε ο μπαμπουίνος!!! Και γιατί φοράω την μπλούζα του; Ιιιιιιιιιιιιιι και αν κόλλησα κάνα μικρόβιο; Ή ακόμα χειρότερα ΜΑΛΆΚΥΝΣΗ;;;;Δεν υπάρχουν και φάρμακα γαμώτο!
«Μμμ» έκανε το μοσχάρι
Σε ξυπνήσαμε ρε ωραία κοιμωμένη; Συγγνώμη!
«Μούξινος» είπα
«Νευράκια;» τι λέει ρε ο βλάκας; Εγώ; Νεύρα; Ποτέ!
«Όχι, εσύ»
«Πως είσαι;» αααα νοιάζεσαι τώρα μαλάκα;
«Πας καλά ρε ΠΑΝΕΥΡΟΠΑΝΗΛΊΘΙΕ?? Λέγε τι μου έκανες πριν σε τεμαχίσω!!!»
« Ω μωρό μου κάναμε πολύ άγριο σεξ. Έπρεπε να ακούσεις πως αναστέναζες το όνομα μου» είπε με ένα πονηρό χαμόγελο στην μάπα του
ΒΑΣΤΆΤΕ ΤΟΎΡΚΟΙ Τ'ΑΡΜΑΤΑ! ΈΧΕΙΣ ΠΕΘΆΝΕΙ ΡΕ ΜΠΑΜΠΟΥΊΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ !
«ΡΕ ΜΑΛΆΚΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ! ΓΟΥΡΟΎΝΙ ΤΗΣ ΚΟΛΆΣΕΩΣ!!! ΓΙΔ...» έβαλε το δάχτυλο του μπροστά στο στόμα μου και με έκανε να σκάσω
Δεν θα τα πάμε καθόλου καλά όμως!!!!
«Σκάσε επιτέλους. Τίποτα δεν κάναμε! Όχι ότι δεν ήθελες απλά ήσουν μεθυσμένη και εγώ δεν τα κάνω αυτά » είπε με υφάκι. Άσε ρε μεγαλόψυχε εσύ.
Κάτσε γιατί με νευρίασε ο ουρακοτάγκος! Ποιον; Εμένα, που δεν νευριάζω ΠΟΤΈ!
«Σιγά μην σε παρακαλούσαμε κιόλας. Κατέβα από το καλάμι σου αγοράκι. Εξάλλου δεν νομίζω ότι θα μπορούσες να με ικανοποιήσεις κιόλας με το αγγουράκι τουρσί σου!» χιχιχι.... Θα σε φτιάξω εγώ πίθηκε!
YOU ARE READING
Make Hate
Romance« Σε μισώ, όσο δεν έχω μισήσει ποτέ κανέναν στην ζωή μου. Στο ορκίζομαι.» του είπα ψυχρά « Σε αγαπάω » « Μην τολμήσεις να το ξαναπείς αυτό. Δεν με αγαπάς. Αυτό δεν είναι αγάπη, Λουκ! » η φωνή μου έσπασε Το στόμα του άνοιξε και έκλεισε, ανίκανο να πρ...