Allah cezanı versin polinom, senin yüzünden bölümü saat 11.30da yazıyorum gece. Normal mi bu amk! Neyse, bugün yazamam zannediyordum en azından biraz başlarım -5 Eylül saat 23.28'de başladım yazmaya-
Yazardan
Ege Atalanta ve Mikolas Deniz şarkı listesine bakıp ikizler de bir başlarına sohbet ederken uzun zamandır gözükmeyen ve nerede olduğu da bilinmeyen Daphne koşuştura koşuştura karaoke bara, yanlarına gelir:
"Daphne, kızım nerelerdeydin? Az kaldı şarkıların söylenmesine-"
"Kendimi kaptırmışım alışverişe, saatin farkına varmamışım."
"Sen ona kafede millete bakıp yakışıklı buldum da onu kestim ama dalıp gitmişim desene. Sanki görmedim seni biz kafeye geçerken ki gözlerini. Birine hedeflenmiş, içinden "kalbime işlenmişsin ilmek ilmek" diye mırıldanıyordun resmen. Al bu da ispatı." diyip tele-ekrandan onun odaklandığı resmi gösterir.
"Gıcıksın ya, hemen de çekmiş. Hem sanki sen yapmıyordun zamanında?"
"Zamanında diyorsun yavrum, şimdi bakmıyorum artık. DİMİ DAPHNE?"
"Eh, bilemeyeceğim Ege'cik, geçenlerde Mikolas'la el ele kol kola gezerken gözlerin birine takılmıştı yan-"
"Daphne, ona ikimiz de baktık wolla. Adam baya iyidi, bakmayalım mı? Hem güzele bakmak sevaptır derler." diye araya girdi Mikolas Deniz.
"Ayh neyse, kimin kime baktığını napacaz?" diyip oturdu Daphne. "Eee, kaç şarkı söylediniz ne kaçırdım?"
"Çok da bir şey kaçırmadın canım, çünkü bu iki saf hâlâ karar veremediler. Hayır sanırsın evlenme teklifi edeceksin de plan yapıyorsun Mikolas Deniz." diye cevap verdi Larissa.
"Ulan Mikolas Deniz, sabah Ege'yi çıldırtan sen değil miydin elimde liste var diye. Yazdırsana işte de söyleseniz?"
"Ama napalıığm, daha sırasına karar veremedi-"
"SIRANA BAŞLATMA DA GET İŞTE SÖYLE AAAAAAA! YEMEK TARİFİNDE MALZEME SIRASI VERMİYORSUN ŞARKI İSMİ VERİYORSUN DE GET!" diyen Daphne sonra ikisini de oturduğu sandalyelerinden kaldırıp kıçlarına da tekme savurarak onları sıraya girmeleri için gönderdi. Oradan korka korka giden Ege:
"Lan noldu buna anasını satayım, gene dellendi bu durduk yere." diyerek Mikolas Deniz ile birlikte listeyi vermeye gittiler. Daphne de kızlarla beraber aynı masaya oturup kendisine bir bira söyledi.
"Kızım noldu lan sana? Bu ne gerginlik sinir? Senin derdin var belli." diye konuya girdi Nigella.
"Sorma Nigella sorma. Bir adam keseceğim diye başıma gelmeyen kalmadı. Bir de otelde kayboluşum var. Sonrası mâlum... Neyse, kahve iyi geldi ama, kahveleri cidden kaliteliymiş. Otel fiyatlarına göre de ucuz. Eee, bizim çiftimiz napıyor bakalım? Nasıl araları?"
"Valla, sabahki gerginlikleri yok ama şarkı söyleme konusunda bizim Ege Atalanta'dan emin olamıyorum. Karaoke ile arası en son baya müthiş bozulmuştu."
"Ha evet, Ege'nin bir derdi vardı, neydi?"
"Ya bak şimdi Daphne, Egelanda'yı bilirsin, sesinden oldum olası nefret eder ve asla şarkı söylemek istemez. Ama o gün zor da olsa onu ikna etmeyi başarmıştık... Heh işte, o tam şarkı söyleyecekken gerizekalının biri arkadaşını trollemek için mikrofonun ayarlarını değiştirmiş DJ'den rica edip. Fakat o esnada bu salak insan sırayı tahmin edemeyip tam Egelanda'nın sırasında ayarları değiştirdiği için ve ayarları değiştiren davar da bunu fark edemediği için o ayarlarda kalmış mikrofon. Kimse de müdahale edememiş tabii..."
"Iııı, sonrasını sormaya çok korkuyorum ama anlat bakim?"
"Maalesef Daphne'cim, Ege şarkıyı tam söylemeye başladığı anda çıkan sesi tahmin bile edemezsin. 1 2 dize okuduktan sonra bardaki herkes gülmeye başlayınca da Egelanda'mız utancından kahrolup sahneyi ağlayarak terk etmiş. Ha bir de daha kötü bir detay, o mikrofondan çıkan sesi söylememize rağmen hâlâ kendi sesi zannediyor..."
"Ow, o daha benim yanımda söyleyemezdi, ben duyunca direkt susardı. Şimdi bir de elaleme söyleyeceğim diye kırk yılda bir sahneye çıkıp rezil de olunca hepten söylemeyi bıraktı demek... Yalnız, Ege Atalanta baya rahattı ama o bu tarz durumlarında bayılır bile-"
"EGE ATALANTAAAAAAA'M!!!"
"HASSİKTİR, KIZLAR KOŞUN BAYILMIŞ!"
Daphne'nin anlattığı gibi, olay bire bir yaşanmış, Ege çaktırmamak için elinden geleni yapsa da sonu böyle olmuştu... Soluğu da maalesef revirde alacaklardı...
Eveeeeet, herkesi nasıl da trolledim ama NYAHAHAHAHAHAHA! Revir bölümü benim ağzımdan gelecek o yüzden kısa kestim hehe. Ama şarkı sözünü tutarım korkmayın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
21. Hafta
Teen FictionVe giderken arkamdan bir laf duymuştum: "Sanırsam hayatıma yeni bir manyak kattım." Kendisi de bir manyak olan Ege Atalanta'nın 2100 yılında geçen aşklı meşkli, sübliminal mesajlı hikayesi karşınızda...