Siz Ege'nin kusuruna kalmayın. Çok tokat attı geçen ama yapacak bir şey yooook. Sjdbdjsbdj. Ha bir de bir kaç şey olabilir +18 lik olay ama yine de siz bilirsiniiiiiz :3. Uyarırım mutlaka.
Mikolas Deniz
Evet, çok güzel bakıyordu bana. Daha önce hiç böyle bakmamıştı. Normalde böyle sahnelerde sonrasında hemen öpüşme olur değil mi hehe?
Hayır, bu asla olmadı.
Biraz bakıştıktan sonra pastamıza geri döndük. Hakikaten bir oturuşta ikimiz koca bir pastayı bitirmiştik. O da yemek yemeyi seviyormuş demek hehehe. Az daha ağaçlara bakıp kalkmaya koyulduk. Ve Ege:
"Mikolascığım, bundan sonra artık beni istediğin zaman bana ulaş. 1 hafta beklediğin gibi manyak işlere kalkışıp bekleme. Sonra özlüyorsun beni de bana sarıyorsun. Aklından öpme sahneleri falan geçer o beyin onları sever." dedi.
"Tamam tamam, ama senden bir isteğim var, bunu lütfen ciddiye al ama."
"Buyur?"
"Her dakika ağzıma sıçma lan üzülüyorum sonra."
"Yaa sen buna mı üzülüyorsun yavruuum." dedi ve sarılıp belimi sıvazladı.
"Tamamdır Mikolas, o zaman sonra görüşürüz. Olur mu?"
"Tabii ki Ege Atalanta, sonra görüşelim." dedim ve ona onun sevdiği sırıtışı yaptım. Enteresan ama Ege'nin sırıtışıma hayran kaldığına eminim. Nedense seviyordu.
"Yaw şöyle sırıtma aaaa, sonra saçma sapan hallere giriyor beynimde."
Bu da onun ispatı niteliğinde.
Son kez sarılıp -evet bol bol sarılıyoruz kıskanın ehe- vedalaştıktan sonra ben direkt eve ışınlandım. Yürüyemezdim. Çünkü yürürsem Ege Atalanta manyak gibi sevinçten kahkahalarımı izlemek zorunda kalacaktı.
O kadar mutluydum ki evde mal mal hoplayıp zıplıyordum. Şarkı açtım kendimce. Ben de az buz Eurovision bilirdim. Sürekli dinlenirdi bizim evde. Özellikle nostaljileri çok severdim. 80 sene öncesi falan. Acayip sarıyorlardı.
Normal şartlarda çok slow şarkılar sevmem. Sadece mutsuz zamanlarıma girdim mi baya sağlam dinlerim. Ama şimdi mutluydum. Hakikaten ben niye şu an mutsuzluktan bahsediyorum ki? Ege ile buluşmuşsun, bundan daha güzeli ne var ki?
Ege Atalanta'nın dediği gibi ben ona aşık değildim bu arada. Tamam o gün çıplak gözükmüş, direkt bağlantı numarasını almış falan olabilirim ama bunlar da aşk belirtisi değildir yani. Bence.
Gece artık iyice etrafı karartmıştı. Benim de uyuma saatim gelmişti. Direkt yatağa koştum ve "cup" diye atladım. Az kalsın kırıyordum orasını biz geçelim. Uyumam sadece iki dakika sürmüştü. Sonra:
+18 UYARISI MİLLET
"Bir şehrin merkezinde yürüyorum. Sonra sahil kısmına sapıyorum. Hava kararmış, gece ama burada gece hayatı var ondan çok da fark etmiyor insanların kalabalıklaşması sanırsam. Bir bara sapıyorum. 2 tane kokteyl söylüyorum. Evet, ikisini de alıyorum ve geniş koltuklardan birine oturuyorum. Millete bakıyorum ve herkes dans ediyor. Kiminin eli diğerinin belinde, kimi öpüşüyor falan, normal barlar işte. Sonra orada Ege Atalanta'yı görüyorum. Ona kokteyli gösterip yanıma çağırıyorum. O da yanıma oturuyor ve bana yaklaşıp beni öpmeye başlıyor.
Ben de ona karşılık veriyorum tabii ki. Belli bir süre sonra dillerimiz birbirimizinkine değmeye başlıyor. Ve daha da yakın olmak için Ege Atalanta kucağıma oturuyor. Bana daha da çok sırnaşıyor ve dilini daha da oynatıyor. Bir süre sonra da inlemeler başlıyor. Benim aletim onun poposuna değmeye başlayınca Ege dayanamayıp kalkıyor ve elimden tutarak bizi barların boş odalarından birine sokup bir de beni yatağa atıyor. Ondan sonra ilk üstünü yavaşça soyuyor, ardından da bana geçip beni de deli ediyor. Beni iyice soyup bir şey bırakmadıktan sonra kendi pantalonunu çıkarıyor. Kalan boxerıyla da üstüme atlıyor. Oldukça dikleşen aletime o güzel ve pürüzsüz poposunu sürtüyor. İkimiz de iyice azıyoruz. Sonra Ege çekmeceden kondom ve kayganlaştırıcıyı çıkarıyor. Kondomu aletime takıp kayganlaştırıcıyı sürüyor ve kendi boxerını çıkarıp kendi içine girdir-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
21. Hafta
Genç KurguVe giderken arkamdan bir laf duymuştum: "Sanırsam hayatıma yeni bir manyak kattım." Kendisi de bir manyak olan Ege Atalanta'nın 2100 yılında geçen aşklı meşkli, sübliminal mesajlı hikayesi karşınızda...