Normal derslerden sonra akşam All Might'ın girdiği temel kahramanlık dersine katıldık. Gruplar hâlinde bir binada villain vs hero kapışması yapıldı.
İlk karşılaşmada Uraraka ve Midoriya'nın takımı, Bakugo ile Lida'nın takımına karşı yapıldı. Uraraka ve Midoriya'nın takımı kazandı fakat Midoriya karşılaşmanın sonunda bayıldı. Revire götürdüler. Aklım ne kadar onda kalsa da derste olduğum için yanına gidemiyordum.
Ne kadar güzel şanstır ki ben de Shoto'nun takımındaydım. İkimiz, kuyruklu tilki ve sihirbaz gibi görünmez olan bir kıza karşıyız. All Might'ın 'Başla!' komutuyla binaya girdik. Toprağın üstünde olsaydık nerede olduklarını anlayabilirdim fakat böyle bir durumda yapacağım pek bir şey yoktu.
Shoto umursamazca geldi ve, "Dışarı çık, bu çok tehlikeli" diyerek yüzüme bakmadan ilerledi.
Kaşlarımı çatarak yanına geldim. "Beni boşver. Tehlikeliyse de olan bana olur." diyerek devam ettim.
İç çekti ve sağ elini duvara koydu. Buz oradan başlayarak hızla yayıldı. Ayağından da yayılıyordu. Çok havalısın be yakışıklım!
Ayaklarımın etrafı donmuştu. Arkasına bir bakış atarak bana baktı. Sırıttım. "Özgünlüğün muhteşem buz adam!" diyerek ayağımın etrafındaki buzları yok ettim. O donduracakken ayakkabılarımdan dizlerime kadar etrafını toprakla kaplamıştım. Buza dönüşen topraktı. Toprağı yok edince buz da yok oldu.
Yanına geçip yürüdüm. "Onları hareket edemez hâle getirdin değil mi? O zaman yerlerini de bulmaya ben çalışayım." diyerek elimi buzun üstüne koydum. Yayılan toprak binayı buzun üstünden sardı. Gözlerimi kapatarak toprağın neresinde olduklarını hissettim.
Sırıtarak Shotoya döndüm. "Dördüncü katın koridorun sonunda sağdaki odadalar." dedim. Toprağı geri çektim. Buzun erime riski vardı sonuçta.
Shoto bana baktı. "Dışarı çık daha fazla üşüme gerisini ben hallederim." diyerek yukarıya doğru çıktı. Yine onu dinlemeyerek arkasından geldim. Bastığım yerleri çamur yaparak soğuktan korunmaya çalışıyordum. Binanın içi ne kadar buz gibi olsada!
Rokete benzeyen şeyin olduğu yere vardık. Üşümüştüm. Shoto gitti ve rokete dokundu. Tüm buzlar erimişti ve şimdi de çok çok sıcaktı. Shoto, kuyruklu tilkiye bakarakta, "Kusura bakma. Yeteneklerimizin arasında büyük fark var." diyerek çıktı gitti.
Ben de gülümseyerek kuyruklu tilkinin yanına gittim. "Buz adama takma sen. Şu kuyruktan kesinlikle ben de isterdim. Bence çok şanslısın. Bir bina içinde onun özgünlüğü daha elverişli sadece." diyerek yanından ayrıldım.
"Kahraman Takımı kazandı!" diyen All Might'ın sesi ile gülümsedim.
Shoto'nun buz tarafını tıklatarak, "Kazandık bay buz adam! Keşke karşı takımda olsaydım! Kendini beğenmişlik neymiş gösterirdim sana!" diyerek yanında yürümeye başladım.
Bana döndü. "Yeteneğin güzel. Karşı takımda olsaydın daha iyi olurdu." dedi.
Kaşlarımı çattım. "Ateş özgünlüğünü kullanarak solundaki buzu eritsene! Tamam böyle de çok karizmatik duruyorsun ama üşürsün."
Derin bir nefes verdi Shoto. "Benim özgünlüğüm buz. Ateş değil." diyerek gitti.
Dudaklarımı büzdüm. "Bir insan hiç mi hatırlamaz? Unutulduysam hatırlatmamalıyım." diyerek diğerlerinin yanına gittim.
Sıra Kirishima'nın takımındaydı. Arkasından ittirdim. "Yürü kızıl kirpi! Kazanamazsan bana yemek ısmarlarsın!" dedim. Kirishima maçı kazandı.
Yanıma gelerek gülümsedi. Ben de ona gözlerimi kısarak baktım. "Niye kazandın ki? Bir yemek ısmarlasaydın hiç fena olmazdı!" diyerek homurdandım.
Çakma Pikachu da mor saçlı bir kızla birlikte takım olarak karşılaştı ve kazandı. Herkes oldukça iyiydi. Midoriya baya gaz vermiş olmalı.
Öğleden sonraki derslere brokoli kafa katılmadı. Bakugo çantasını alıp sınıftan çıktı. Gidip kolunu tuttuğumda bana ölümcül bakışlar atıyordu.
Derin bir iç çektim. "Tamam yıllarca yendiğin çocuğa yenilmek onur kırıcı biliyorum ama çok sinirlenme. Eğer sinirini geçirecekse benimle dövüşebilirsin." dedim.
Başını başka tarafa çevirdi ve elimden kurtuldu. "Tch. Git kendi işine bak kahrolası!" diyerek gitti. Sinirini brokoli kafadan çıkarırsa işler iyi gitmeyebilir.
Yerime oturduğum sırada içeriye brokoli kafa girdi. Kolu sargılı ve boynuna asılıydı. İyi görünüyordu. Herkes geldiği gibi başına toplanmıştı zaten. Çakma Pikachu da bu sefer Uraraka'nın peşindeydi ama Uraraka Midoriya'nın yanına gidince hayalleri talan oldu.
Midoriya da bakugo'nun arkasından gitti. Ben de gidip Shoto'nun yanına oturdum. "Buz adam, sınıfta etkilendiğin kız var mı? Şimdi bence Yaoyorozu güzel kız. Başka, bir de Jiroyu sevdim de o sahipli. Uraraka da sahipli. Mina da sahipli. Ya hepsi sahipliymişki zaten. Görünmezi görmedik zaten. Tsu var da o da yok onu geçelim. Sadece Yaoyorozu var." dedim düşünceli bir ifadeyle.
Sonra kaşlarımı çatarak Shotoya döndüm. "Yaoyorozu dikkatini çekiyor mu?!" dedim endişeyle.
Bir süre düşündü sonra da, "Zeki ve durum değerlendirmesinde oldukça iyi birisi. Düşünme kabiliyeti oldukça güzel bir kız." dediğinde derin nefesler alıyordum. Bu etkilenmiş mi demek oluyordu?!
Bir hışımla kalktım. Zorla gülümseyerek, "ben gideyim artık." dedim ve Kirishima'nın yanına giderek kolundan tutup sınıftan çıkardım. Hâlâ kolumu bırakmadan götürüyordum.
Binadan çıktığımızda soru dolu bakışlarını bana yöneltti. Kolunu bıraktım. "Hadi gidelim Kirishima. Biraz parkta oturalım senle nasıl fikir? Var mı yakınlarda bir park?" dedim hızlıca.
Kirishima kaşlarını hafif çattı. "Yakınlarda bir park var. Oturalım birlikte. Hatta dur Denkiyi de çağırayım." diyerek telefonuyla görüştü. Beraber parka gittik oturduk. 1-2 dakika sonra çakma Pikachu da gelmişti.
Oflayarak Çakma Pikachu'nun elindeki krakerden bir kaç tane alarak yedim. "Shoto geldi bana Yaoyorozuyu övdü!" dedim birden.
Çakma Pikachu ile Kızıl Kirpi bana baktı. Çakma Pikachu sırıttı. "Güzel kız ama ha. Şey-" diyeceğini bitirmeden kafasına vurdum.
Dudaklarımı büzerek banka oturdum. Onlarda yanıma oturdular. İç çektim. "Yaoyorozudan etkilendin mi diye sorduğumda bana kızın zekasını övdü! Şimdi ondan hoşlanmış mı oluyor!?"
Kızıl kirpi bir süre düşünüp sonra cevap verdi. "Kız zeki. Sana sadece nasıl birisi olduğunu anlatmış olabilir." dediğinde biraz rahatladım.
Başımı eğdim. "Hiç hatırlamadı. Ben senin yıllar önce sözünde durmayıp bıraktığın arkadaşınım da diyemem. Unutulmuş birisini hatırlatmaya lüzum yok."
Çakma Pikachu kolumu omzuma koydu. "Çok güzel sevmişsin be Kanae. Helal olsun sana!" dediğinde gülümsedim.
Aklıma gelen şey ile kıkırdadım. "Sen Jiroyu nasıl seveceksin onu da göreceğiz Çakma Pikachu!" dememle kolumu anında çekti ve eli ayağına dolaştı.
Yutkundu. "O kadar belli oluyor mu ya? Ama kız çok güzel." dediğinde gülümsüyordu.
Banktan kalktım. "Gitmem lazım a dostlar. Takemi nii-sana yemek hazırlayacağım." dedim. İkisi de kalktı.
Kirishima yanıma geçti. "Evlerimiz aynı yerde beraber gidelim." demesine başımı olumlu anlamda salladım.
Denkiye el sallayarak evin yolunu tuttuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto Todoroki X Reader
Short StoryCan sıkıntısından başladım okuyun seversiniz belki :) ~Okuyucular ve okuyacak olanlar, kitabı final yapmış varsayıyorum ve devamını özel bölüm olarak atacağını bilmenizi istiyorum. Evet, uygun değildi ama sınavım yüzünden çok uzun bir ara var ve bu...