Anne

178 8 3
                                    

Gözlerimi revirde açtım. Sağ kolum alçıdaydı. Yanımda Bakugo ile Midoriya yatıyordu. Bakugo uyanmıştı ama Midoriya hâlâ baygındı.

Gülümsedim. Benim uyandığımı daha fark etmemiş Bakugoyu korkutmak amacıyla gözlerimi kapattım ve gizlice yanımdaki bardağı yere attım. Gözlerim kapalıydı yani ben baygındım. Bir bardak düşüp kırıldı. Kesin altına edecek!

"Hayalet misin aptal! Ben senden korkar mıyım lan?!" diye bağırdı. Hayalet sanmış olmalı. Bir de bana hayal gücü yüksek diyorlar. Bakugo'nun da bir farkı yok.

Yüksek bir patlama sesi ve kırılma sesleri gelince korkuyla sıçradım ve yatağın üstüne çıktım. "Oğlum dünyanın sonu erkene alınmış benim haberim yok! Ne oluyor?!" diye bağırdım.

Etrafı incelediğimde parçalanmış bir kapı, kırılmış masa, ve yerde parçalara ayrılmış bardakları gördüm. Facianın içinde de Bakugo duruyordu. Çok da sağlamdı. Gülümsedim, "Yok daha dünyanın sonu gelmemiş." dedim ve yataktan yavaşça indim.

Kaşları çatık Bakugo, "Sen ne zaman uyandın sakat?!" diye çınladı.

"Az önceki çakma dünya patlamasında uyandım."

"Reviri görünmez herifler basmış! Değişik işler dönüyordu! Dua et sana zarar vermelerine izin vermedim!"

"Keşke onlar zarar verselerdi. Korkudan 1,80 yere kapanıyordum."

"İyilikten de anlamıyorsun nankör karı! Kes sesini!" diyerek çıktı odadan. İç çektim. Midoriya'nın uyanmış olduğunu fark ettiğimde ayağa kalktım.

Midoriya, "Ölüyordum."

"Evet az önceki patlama tarzı zelzele ölümcüldü."

"Yok. Yani tabii o da var da All Might ile savaştan bahsettim."

"Ya brokoli kafa hiçbir şeyin yok. Sen benim koluma baksana! Kırıldı! Etrafına bak, revirdeyiz. Ben hep hastanede oluyordum. Revirdeysek ölüm yoktur. Kafana takma kazandık zaten." dedim gülümseyerek. O da gülümsedi ve beraber ayaklanarak revirden çıktık.

Aizawa Sensei ve öpücük atan nineyi görünce yanlarına gittik. Aizawa Sensei bize döndü, "Uyanmışsınız. Bakugo?" dedi.

Kıkırdadım, "Reviri görünmez adamlar basmış da onlarla dövüştü sonra da sinirlenip çıktı. Nerede bilmiyorum. Çok da sağlamdı." dedim.

Aizawa Sensei iç çekti, "Her gün size birileri mi geliyor? Geçenlerde de öcüden bahsetmiştiniz. Baş belasısınız." dedi. Ayıp ya! Benim gibi birisi hiç bela olur mu?!

Öpücük atan nine, "İyisiniz çocuklar. All Might fazla abartmış ama neyse ki hiçbirinizde kalıcı bir hasar yok. Kanae sen de kolunu yarından itibaren kullanabilirsin." dediğinde nineye sarılıp öpebilirdim. Bu sefer uzun süreli zorunlu dinleme yoktu!

Nineye teşekkür edince gitti. Aizawa Senseiye döndüm, "Sensei kimler kazandı?" dedim. Hadi Çakma Pikachu, Kızıl Kirpi! Kazanında tatildeki kampa beraber gidelim! Shoto kesin kazanmıştır. Gerçi Yaoyorozuyla takım birliği yapamadılarsa kaybetmiş de olabilirler. Hayır ya kazanmıştır. Of!

Aizawa, "Kaminari, Mina ve Sero geçemedi." dediğinde başımı eğdim.

Derin bir nefes aldım, "Ulan Çakma Pikachu beceremedin mi?" diye mırıldandım. Geriye kalanlar kazanmış oluyordu değil mi? Shoto kazanmış! Helal olsun benim yakışıklıma ya!

Doğrulup Senseiye gülümsedim ve Midoriya ile sınıfa geçtik. Sırama oturdum. Kiri mutluyken Denki ile Mina hüzünle sıraya kapanmıştı. Denki'nin kafasına vurdum, "Üzülmesene aptal! Altı üstü bir kamp!" Dedim.

Shoto Todoroki X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin