Derslere girmeye başlamıştım. Şimdi okul bitmişti ve biz Shoto, Kiri ve Çakma Pikachuyla yürüyorduk. Shotoya döndüm, "Çalıştıracaksın beni değil mi Shoto!?" dedim.
Bir nefes vererek bana döndü, "Sormayı bırak artık Miroi. Çalıştıracağım dedim." dedi.
Çakma Pikachu, "Beni de Yaoyorozu çalıştıracak!" dedi sevinçle. Sınıf birincisini bulmuş hemen de ya! Neyse benim Shotom var kıskansınlar!
Kiri, "Ben de sizle çalışsam Kan?" dedi.
Gülümseyerek başımı sallamıştım ki Shoto, "Miroiye anlatmak yeterince zor zaten." dedi. Kaşlarımı çatıp ona döndüm. Bana mı anlatmak zordu!? Bana, benim gibi çok zeki bir kıza! Yalancı pislik!
"Sen benim zekama kurban ol kurban! Benden daha iyi anlayanını bulamazsın bir kere!" dedim. Sonra Kiriye döndüm. "Dört kişi çalışalım biz de. Midoriyalar dolu onlar yok. İmhacı hergeleyi çağıralım!" dediğimde Shoto dik dik baktı.
Kiri sevinçle, "Harika fikir Kan!" dedi.
Kiriyle beraber koridorda koşmaya başladık. Bakugoyu görünce gülümsedim ve Kiriyle beraber yanında bittik.
İki yanında bizi bulan Bakugo kaşlarını çatmış, "Ha? Siz neden geldiniz lan veletler!?" diye gürledi.
Sırıttım, "Rahatsızlık için pardon nii-san! Biz senden yardım istemeye geldik! Sınıf'ın ikincisisin ya nii-san bir el at da çalıştır bizi!" dedim.
Bana kaşları havada baktı, "Nii-san?! Adam olun lan böyle! Yola geleceksiniz hepiniz! Önümde diz çökeceksiniz ezikler! Çalıştıracağım sizi!" dedi alayla gülerken. Kiriyle biz ellerimizi birleştirdik ve gülümsedik.
Bakugoya döndüm, "O zaman akşam sizin odaya geliriz!" dedim.
***
Shotoyu kolundan tutmuş Bakugo'nun odasına sürüklüyordum. "Ne kadar kasın var oğlum senin? Bir götüremedim şu odaya gitti! Şuradan şurası birde!"Shoto iç çekti, "Bakugo-san dağ ayısı gibi bağırıyor. Başım ağrıyacak istemiyorum." diye söylenmeye devam etti. Başımı olumsuz anlamda sallayarak Bakugo'nun odasına girdim.
Kiriyle beraber yatakta oturmuş bize dönmüşlerdi. Bakugo Shotoyu görünce kaşlarını yine kıvırabildiği kadar kıvırdı, "Bu şıllık neden burada lan?!" dedi.
Shoto tam iç çekip geriye dönecekti ki arkasından ittirerek ilerlettim ve kapıyı kapattım. Bakugoya dönüp, "O da bana çalıştıracak." dedim. Bakugo başını başka tarafa çevirip, "Tch!" diye bir ses çıkardı.
Yataklara kare şeklinde oturduk. Solumda Kiri, karşımda Shoto vardı. Shoto önümüzdeki defterden konuyu anlatıyordu. Bense onun gözlerini izliyordum, "Vay be. Çok güzeller." dedim.
Başını defterden kaldırıp bana baktı, "Gen mi?" dedi.
Dalgınlıktan çıkıp gülümsedim, "Hm hm. Genler muhteşem." dedim.
Deftere baktı, "Bana normal geldi." dedi düşünceli ifadeyle.
Bakugo bağırarak araya girdi, "Kaynatmayın lan! Dersinizi çalışın! Sizin yüzünüzden benim konut starasyonum bozuluyor!" dedi.
Başımı olumlu anlamda salladım, "Tamam nii-san. Bir daha senin konut starasyonunu bozmayacağız." dedim. Dersler bitene kadar usluyu oynayalım da sonrası önemli değil.
Shoto anlatmaya devam etti.
***
3 saattir ders çalışıyorduk ve başım matematik işlemleriyle arıza geçiriyordu. Yataktan başımı sarkıtıp ters pozisyona geldim ve başımı tuttum, "Ah! Beynim hiç iyi değil! Her an iflas edip emekliye ayrılabilir!" diye söylendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto Todoroki X Reader
Short StoryCan sıkıntısından başladım okuyun seversiniz belki :) ~Okuyucular ve okuyacak olanlar, kitabı final yapmış varsayıyorum ve devamını özel bölüm olarak atacağını bilmenizi istiyorum. Evet, uygun değildi ama sınavım yüzünden çok uzun bir ara var ve bu...