27.Bölüm

9 1 0
                                    

~

"Bir göz yaşı, akıtılan kan ve bunun laneti."

Yıllar önce yapılan hatalar bir aileyi yaşadığı saraya zincirlemişti. Artık hayatlarını mutsuz sürdüren bu ailenin küçük oğullarının üzerine atılan iftirayla trajik bir ölümle karşı karşıya kalmışlardı."

~

Bir lanet kapılarını ölümün sessiz fısıltısıyla çalmıştı.

Hepsine şahit olan tek bir kişi vardı.

Prens Viktor...

️⚔️

Elindeki kitabı büyük bir dikkatle okuyordu, siyah uzun saçları olan küçük çocuk. Daha sekiz yaşındaydı ve yaşıtlarına göre oldukça farklı bir kişiliğe sahipti. Zaten kendisinde bir farklılık olduğunu o da biliyordu. Bulunduğu salonun kapısı gürültüyle açıldı. Dikkatini hiçbir şeyin dağıtmasına izin vermeyerek kitabını okumaya devam ediyordu.

"Bakin burada kim varmış? Kendisini Vitorja'nın gelecek Kralı olacağını zanneden küçük Viktor!" Duyduğu alaycı ses ile başını kitaptan kaldırıp önündeki koltuğa kendini atan büyük abisine baktı Viktor. Abisi hep böyleydi. Kendisi büyük olduğu için tahta geçecek kişi de ondan başkası değildi. Bu yüzden küçük kardeşleriyle sürekli alay ederdi. "Sadece kitap okuyorum." Diyerek kendini savundu.

"Daha sekiz yaşındasın." Abisinin cevabi ile kafasıyla onayladı onu. "Bu yüzden daha fazla kitap okumalıyım." Abisi aldığı cevaptan memnun olmamış gibi hızla atılarak kardeşinin elindeki kitabı hışımla aldı. Küçük Viktor ne olduğunu anlamadan elindeki kitap alınınca hafif sendelemişti.

"Dövüş sanatları mı?" Diyerek ona alaycı bakışını yollayan genç Vitorja'ya baktı." Gerçekten mi Viktor? Senin yaşın için değil bu kitaplar." Kitabı arkaya doğru savurup yere fırlatmıştı. "Peter abi!" Diye hızla yerinden kalktı Viktor. Abisinin bu hareketi onu sinirlendirmişti. "Peter değil Lord Peter!" Diyen abisi ile dişlerini sıktı Viktor.

"Sen daha on beş yaşındasın ve babam hala sağlıklı! Sana Lord demeyeceğim!" Bu cümleler ile genç Vitorja yerinden doğrulmuştu. Sinirli adımlarla kardeşine yaklaşırken bulundukları odanın kapısı gürültüyle aralandı. "Neler oluyor burada?" Diyen ikinci genç varis Prens Chris ile ikilinin bakışları kapıya dönmüştü. Viktor gördüğü ikinci abisi ve ondan bir yaş büyük ablası ile burundan soludu.

Genç varis başı dik içeriye girerken arkasındaki Prenses Gia küçük adımlarla salona girdi. "Ne olacak Viktor yine kafayı yedi!" Diyen abisi Prens Peter ile Viktor yumruklarını sıkmaya başladı. Her zaman böyle oluyordu. Ne zaman büyük abisi onu sinirlendirip bağırmaya başladığında suçlu hep o oluyordu. "Ben bir şey yapmadım!" Viktor karşı çıktığında ikinci abisi Prens Chris'in keskin kırmızı gözleri ile karşılaştı.

"Bana kitap fırlattın!" Prens Peter'ın söylediklerini yine inkar etmek için ağzını açmıştı ki ikinci büyük abisi Chris araya girdi. "Viktor bu kadarı da fazla! Artık bu hareketlerine bir son vermelisin." Viktor duydukları ile yumruklarını daha da sıktı. "Ona kitap falan fırlatmadım. O elimdeki kitabı alıp yere attı!" Artık gerçekten öfkelenmeye başlamıştı.

"Yeter Viktor, seni anneme söyleyeceğim." Prens Chris'in söyledikleri ile öylece kaldı Viktor. "Hayır abi, lütfen onu anneme söyleme. Zaten annemiz çok hasta, lütfen." Prenses Gia'nın söyledikleriyle Prens Chris ona dönmüştü. "Annemiz hasta değil Gia. Sadece kendini halsiz hissediyor." Diyerek kardeşini sertçe uyarmıştı.

KARANLIĞIN RUHUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin