"Aynı kişiyi bulmaya çalışıyoruz. Bu işte ortağız, büyücü."⚔️
Sabahın yeni ışıkları odanın büyük camına vururken yavaş yavaş gözlerimi araladım. Göz kapaklarımdaki ağırlık beni zorlarken bir ayağımı yorgandan dışarıya sarkıttım.
Soğuk olan hava ile ayağımdan tüm vücuduma yayılan üşüme ile diğer ayağımıda sarkıtıp yatağın ucuna oturdum. Dün gücümü kullandığım için yorgun düşmüştüm. Neyseki saraya kadar gelebilmiştim. Elimle gözlerimi ovalayıp ayağa kalktım. Başım hafif dönerken esnedim.
Dün Lucas'la bir plan yapmıştık. Bu yüzden bugün çok fazla yapılacaklar vardı.
İlki ise Kral Vitorja ile görüşmek.
Buraların yerlisi olamayan ben kral ile görüşmek isteyecektim. Hepsi kafayı yediğimi düşünecekti. Kafamı iki yana sallayıp üzerimi giyindim. Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Boynum giydiklerim ile kapanırken ek olarak kapatmaya gerek kalmamıştı. Saçımı da arkada topuz yapıp önden iki tutam bırakıp odadan çıktım.
Yemek odasına gelip içeri girdim. Şansıma hepsi buradaydı. Sakince selam verip Keitha'nın yanına oturdum. Herkes sakin ve sessiz bir şekilde yemeğe başladıklarında onlara ayak uydurdum.
" Kılıcımı gören oldu mu? Hiçbir yerde bulamıyorum." Dedi Keitha herkese hitaben. Ben yediğim şeyi sertçe yuttum. Kahretsin kılıcı yerine koymayı unutmuştum.
Dük kafasını iki yana sallarken Düşes bilmiyorum dercesine omuz silkti. Bakışlarım Hadrian'ı bulunca oralı bile olmadığını gördüm.
" Kılıçımı sen mi aldın Hadrian." Demişti Keitha bakışları Hadrian'ın üzerinde gezerken." Senin absürt kılıcınla ilgilenmiyorum." Demişti Hadrian sert bakışlarını Keitha'ya yollarken.
" Hadrian." Dedi Düşes uyarır gibi. Hadrian annesine dönerken düşes beni göstermişti. Bu bakış bari misafir varken yapma bakışıydı." En son nereye koyduğunu hatırlıyor musun Keitha?" Dedi Dük.
" Bir kaç saatliğine mahzende bırakmıştım." Demişti Keitha. Dük Kai kafasını salladı." Hizmetlilerden birine söylerim sarayı arasınlar." Demişti Dük Kai. Keitha kafasını salayıp hafif gülümsedi. Herkes tekrar sessizliğe gömülürken dudaklarımı araladım.
" Afedersiniz Dük ama sizden bir ricam olacak." Dedim çatalımı bırakırken. Dük Kai kafasını sallayıp bana onay verince devam ettim.
" Kral Vitorja ile görüşmek istiyorum." Dedim. Masadakilerin bütün hareketleri dururken devam ettim." Davette yaşanan olay ile ilgili." Dedim. Dük Kai bir süre beni inceledi." Neler biliyorsun?" Dedi Dük Kai elini önünde birleştirip. Yavaşça dudaklarımı araladım.
" Suçlunun yerini bulmuş olabilirim." Demiştim. Keitha'nın bakışları anında bana dönerken Dük Kai beni onayladı." Bir görüşme ayarlayacağım."
⚔️
"Suçluyu nasıl buldun Andrea?" Dedi Keitha yemek odasından çıktığımdan beri arkamdan gelip beni soru yağmuruna tutarken.
" Buldum işte Keitha." Dedim kestirip atarken. Aniden kolumda hissettiğim el ile durdum." Bana düzgün bir açıklama yapmak zorundasın Andrea." Demişti Keitha benim önüme geçerken." Açıklama?" Dedim. Hiçbir açıklama yapmak zorunda değildim.
" Saraydan dışarı çıkmadan suçlu birini bulmana imkan yok." Dedi kollarını önünde bağlarken. Derin bir nefes aldım.
Gelde açıkla şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN RUHU
FantasyBazı gerçekler vardır, insanın canını yakacak. Bazı gerçekler vardır, insanın kurtuluşu olacak. Bu iki gerçekleri tatmak ise bir hayata bedeldir. Ben bunları bile bile bir hayatı feda etmeyi seçmiş, geleceğimi sonsuza kadar karanlığa boğmuştum. Kara...