⚫🌿◽🍃🔳SAFER AYININ SON ÇARŞAMBA GECESİ NAMAZI⚫🍃◽🌿🔳
▪ *SAFER AYININ SON ÇARŞAMBA GECESİ NAMAZI*
(12 Eylül Salı'yı, 13 Eylül Çarşamba'ya Bağlayan Gece)
▪SAFER ayının son ÇARŞAMBA gecesi (Akşam ile İmsak Arası) veya gündüzünde; 2 rekat namaz kılar, şöyle ki; Her rekatta 1 FATİHA'dan sonra , 11 kere İHLAS süresi, okuyup selam verilir.. Namaz bittikten sonra da 7 kere istiğfâr (Estağfirullah) edip. Sonra Ellerini kaldırarak, 11 defa Salât-ı Münciye (Salaten Tüncina) okunur ve sonrasında ise ("inneke alâ kulli şey'in kadîr") zikri eklenir.. Bundan sonra: "Beni ve efrâd-ı âilemi ve bilcümle mü'minleri yer ve gök afatlarından ve cemî belâlardan muhâfaza buyur yâ Rabbî!" diye duâ edilir.
▪NOT: Niyeti şöyle yapabilirsiniz: ( Niyet ettim YARABBİ senin Riza-ı Şerifin için, SAFER ayının son ÇARŞAMBA gecesi namazını kılmaya ) demeniz yeterlidir.🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿
▪ *SAFER AYININ SON ÇARŞAMBA GÜNÜ NAMAZI*
(13 Eylül Çarşamba Günü)
▪Safer Ayının Son Çarşamba Günü Şerlerden Kurtulmak ve Bütün Belalardan Muhafaza Olmak İçin Kılınacak Namaz. Mutlaka Kılmaya Çalışalım ve Sevdiklerimize Duyuralım!
▪İmâm-ı Rabbânî (Kuddise Sirruhû)nun babasının ve evvelce kendisinin de mensûbu bulunduğu Çeştiyye Tarîkatı meşâyihından Şeyh-i Kâmil Ferîdüddîn Genc-i Şeker Hazretleri'nin, tarîkatın müessisi ve evliyânın reîsi Hâce Mu'înüddîn-i Çeştî (Kuddise Sirruhû)nun evrâdından nakline göre; her sene üç yüz yirmi bin belâ gökten yere nâzil olur, bunların hepsi de safer ayının son çarşambasında vâki olur. Bu yüzden o gün senenin günlerinin en çetin geçen günü olur.
▪SAFER ayının son ÇARŞAMBA günü ( sabah ile ikindi arası ). 4 rekat namaz kılar, şöyle ki; Her rekatta 1 FATİHA'dan sonra 17 kere KEVSER süresi, 5 kere İHLAS süresi, 1 kere FELAK süresi, 1 kere NAS süresi okuyup selam verilir..
▪ÖNEMLİ NOT: Namaz bittikten sonra da 7 kere istiğfâr (Estağfirullah) edip ellerini kaldırarak aşağıda zikredilen (selâm âyetlerinden oluşan) duâyı okur.. Selâm âyetleri okunduktan sonra, "Safer Ayının Her Günü Okunacak Duâ" okunur ve peşinden de 11 defa Salât-ı Münciye(Salaten Tüncina) okunarak terkip tamamlanır. Allâh-u Te'âlâ keremiyle onu o gün yağan bütün belâlardan muhâfaza eder ve o günden îtibâren bir dahaki senenin tamâmına kadar çevresinde hiçbir belâ dolaşmaz.
___________________
▪ *SON ÇARŞAMBA GÜNÜ NAMAZINDAN SONRA OKUNACAK*
ÂYET-İ KERÎMELER VE DUÂLAR (SELÂM ÂYETLERİ)
E'ûzu bi'llâhi mine'ş-şeytâni'r-racîm.
Bi'smi'llâhi'r-rahmâni'r-rahîm.
"Selâmun 'aleyküm ketebe rabbüküm 'alâ nefsihi'r-rahmeh. (En'âm, 54) Selâmun 'aleyküm bi-mâ sabertüm fe-ni'me 'ukbe'd-dâr. (Ra'd, 24) Selâmun 'aleykümu'dhulû'l-cennete bi-mâ küntüm ta'melûn. (Nahl, 32) Ve selâmun 'aleyhi yevme vulide ve yevme yemûtü ve yevme yub'asü hayyân. (Meryem, 15) Ve's selâmu 'aleyye yevme vulidtü ve yevme emûtü ve yevme üb'asü hayyâ. (Meryem, 33) Selâmun 'aleyke se-estağfiru le-ke rabbî innehu kâne bî hafiyyân. (Meryem, 47) Ve's selâmu 'alâ meni'ttebe'a'l-hüdâ. (Tâ-hâ, 47) Ve selâmun 'alâ 'ibâdihi'llezîne'stafâ. (Neml, 59) Selâmun 'aleyküm lâ-nebteği'l-câhilîn. (Kasas, 55) Selâmun kavlen min rabbi'r-rahîm. (Yâsîn, 58) Selâmun 'alâ Nûhin fî'l-'âlemîn. İnnâ ke-zâlike neczî'l-muhsinîn. İnnehû min 'ibâdinâ'l-mü'minîn. (Saffât, 79) Selâmun 'alâ İbrâhîm. Ke-zâlike neczî'l-muhsinîn. İnnehu min 'ibâdinâ'l-mü'minîn. (Saffât, 109-111) Selâmun 'alâ Mûsâ ve Hârûn. İnnâ ke-zâlike neczî'l-muhsinîn. İnnehümâ min 'ibâdinâ'l-mü'minîn. (Saffât, 120) Selâmun 'alâ İlyâsîn. İnnâ ke-zâlike neczî'l-muhsinîn. İnnehu min 'ibâdinâ'l-mü'minîn. (Saffât, 130) Ve Selâmun 'alâ'l-mürselîn. (Saffât, 181) Selâmun 'aleyküm tıbtüm fe'dhulûhâ hâlidîn. (Zümer, 73) Selâmun hiye hattâ metla'i'l-fecri. (Kadir, 5) Allâhümme bârik fî şehri's-saferi vahtim le-nâ bi's-sa'âdeti ve'z-zaferi."
___________________▪ *BU DUÂNIN AKABİNDE 11 DEFÂ OKUNACAK SALÂT-I MÜNCİYE*
Salat-ı Münciye Duası (Salaten Tüncina): Bi'smi'llâhi'r-rahmâni'r-rahîm.
Allâhumme salli alâ seyyidinâ Muhammedin ve alâ âli seyyidina Muhammedin salâten tüncînâ bihâ min-cemî'il-ehvâli vel âfat. Ve takdî lenâ bihâ cemîal hâcât ve tutahhirunâ bihâ min-cemîi's-seyyiât ve terfe'unâ bihâ inneke a'lâ'd-deracât ve tubelliğunâ bihâ aksâ'l-ğayât min cemiîl-hayrâti fî'l-hayâti ve ba'del-memât birahmetike yâ Erhame'r-Rahimîn. Hasbunellahu ve ni'mel vekîl, ni'mel mevlâ ve ni'me'n-nasîr. Ğufraneke rabbenâ ve ileyke'l-masîr.
___________________
▪MÜHİM HATIRLATMA: İslamiyet'te gün akşam ezanı ile biter, gece başlar. Yatsı namazından sonra, kılınacak nafile namaza "gece namazı" denir. (Gece kılınan nafile namazlarda 2 rekatta bir, Gündüz kılınan nafile namazlarda 4 rekatta bir selam vermek daha faziletlidir) Niyeti şöyle yapabilirsiniz: ( Niyet ettim YARABBİ senin Riza-ı Şerifin için, SAFER ayının son Çarşamba günü namazını kılmaya ) demeniz yeterlidir. Bilmediğiniz sûrenin yerine aynı sayıda İhlas Sûresi okuyabilirsiniz, bu hüküm umûmîdir.
___________________🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿
▪ *SAFER AYININ SON ÇARŞAMBA GECESİ*
*BİR SENELİK BELALARDAN*
*KORUNMAK İÇİN OKUNACAK DUALAR*
(12 Eylül Salı'yı, 13 Eylül Çarşamba'ya Bağlayan Gece)
▪Safer ayının son çarşamba gecesi, (akşam namazından) sonra bir senelik belalardan korunmak için okunacak dualar:
▪12 KERE: Fatiha Sûresi
▪100 KERE: Besmele-i Şerif ( Bismillâhirrahmânirrahîm )
▪100 KERE: ("Bismillahillezi la ye dürru me'asmihi şey'ün fil ardi ve la fis semai ve hüves semi'ül alim")
▪100 KERE: ("La havle ve la kuvvete illa billahil aliyyil azim")
▪27 KERE: Kadr Sûresi: Bismillahirrahmanirrahim.. İnnâ enzelnâhu fî leyleti-lkadr. Vemâ edrâke mâ leyletu-lkadr. Leyletu-lkadri ḣayrun min elfi şehr. Tenezzelu-lmelâ-iketu ve-rrûhu fîhâ bi-iżni rabbihim min kulli emr. Selâmun hiye hattâ matla'i-lfecr.
▪100 KERE: ("Ya Halık")
▪100 KERE: ("Sübbuhun Kuddüsün")
▪Sonunda şu salevât-ı şerife okunur: "Allahümme salli âla seyyidina muhammedin nebiyyil ümmiyyi ve âla alihi ve sahbihi ve sellim teslima"
▪NOT: Tesbihatlar Namazın İçinde Olmadığından yüzüne bakarak okunabilir.🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿🍃🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükut 7. Seri ( Kaymakam Beyin Küçük Yari )
EspiritualNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... " Ve rüzgar dinince f...