🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷Tuğrul Seyhanlı hayalet lakaplı koca Ramiz'le konuştuktan sonra delirmiş gibiydi. Ramiz endişe içinde " Tuğrul hemen şimdi Yalova'da ki İstanbul fetibotunun orada beni bekle yiğidim... Bu sana bir abi olarak emridir... Konuşacağız yanlış bir şey yapma..." deyince " tamam abi " diye bilmişti boğulacak gibi hissederek. " Evin önünde de misafirler var... Ve Hüma şu halimden şüphelenir çünkü hiç iyi değilim...!" Deyip arka taraftaki camdan rahatlıkla taş duvarlara basarak inmişti.
" Allah sizi bildiği yapsın! Size bunu öyle bir ödeteceğim ki yavaş yavaş yapacağım...! Tıpkı sizin yıllar yılı bana yaptığınız gibi gizlice hemde...!" Deyip köy minibüsüne binip iskeleye gelmişti. Kısa bir süre sonra Ramiz ve yanında bir adam daha gelmişti. Ramiz hiç iyi olmadığı her halinden belli olan Tuğrul'u kucaklayarak " sen çok güçlüsün koca adam... Sadece boyun ve cüssen değil kocaman olan yüreğinde öyle... Ama şu içinde bulunduğun durumu bu kadar kafana takma... Tamam çok zor ama eskide kaldı o kadın senin için " deyip yanında ki adamı gösterip " bak bu Rauf " diyerek yutkunup " Canan'ın bir kurbanı da bu... Seninle evlenmek için de Rauf'u harcamış..." der demez Tuğrul şaşkın bir şekilde " anlamadım abi?" Dedi.
" Gel şöyle otur aslanım..." deyip ilerideki parka yürüdü. Tuğrul ve Rauf'ta sessiz bir şekilde peşinden yürüdüler. Karşılıklı oturdular. Rauf bey hemen söze girdi " Tuğrul bey fazla vaktim yok... O yüzden diyeceklerimi hemen deyip gideceğim eşim ve çocuklarımı merak ederler..." deyip elleri yumruk halinde olan Tuğrul'un elinin üzerine elini dostane bir şekilde koyarak " inan Tuğrul kardeşim sen de benim gibi Allah'ın sevgili kuluymuşsun... O yüzden sakın kendini yakma yeniden evlenmişsin karını da yakma..." dedi.
Tuğrul başını sallayarak " ben o kadını artık umruma bile sallamıyorum... Sadece yıllar yılı bana yapılana kızıyorum..." der demez " çok gençtim bende be Tuğrul kardeşim... Canan 17 yaşındaydı ben 20 yaşında üniversite okuyurdum... Neyse tanıştık temiz aile kızı gibi görünüyordu... Dedim tam benlik ve ailem çok mutlu olur böyle bir geline... Ama nereden bilebilirdim bir iblis olduğunu... Biraz gezip tozduk sonra bana, böyle gezmek bana doğru gelmiyor Rauf... Sende daha okuyorsun... Birbirimizi de seviyoruz... Dini nikah kıyalım...dedi. Ben ya ailelerimiz ne der sen küçüksün ben talebeyim...Dedim. Onlar duymasın senin okulun bitinceye kadar...deyip beni ikna etti çünkü sevdiğimi sanıyordum ve cahildim daha... Neyse gizlice nikahı kıydık..." deyip utanarak " tabbi ki sonucuda ikimizinde isteğiyle birlikte olduk... İlk defasında geçirdiği kaza sonucu olarak bekaretini kaybettiğini söyleyip ağladı rapor gösterdi... Yani o doğru... Bende sorun etmedim kaza bu... Sonra biz tam bir yıl boyunca her buluşmada karı koca gibi yaşadık... Birgün çıktı geldi seni istemiyorum boşa beni... Ben Tuğrul'u seviyorum... O bana yüz vermediği için seninle olmuştum... Ama artık bir umudum var... Ben onunla olmak istiyordum yıllardır...dedi. Razı gelmedim bağırdım çağırdım... Sen bunu çok ağır ödeyeceksin...deyip gitti. Sonra gece beni aradı pişmanım gel konuşalım seni seviyorum...dedi. Bende yurttan kaçıp gittim neşe içinde..." deyip oflayarak " meğersem oyunmuş... Abileri ve babası beni bir güzel dövdüler... Ama Canan'da dayak yemiş belliydi demekki olayı duyunca verdiler payını... Tabii onlarda seni tercih etti damat olarak... Ağzımı açıp konuşacak mecalim kalmadı, kız kardeşimle dahi tehdit ettiler beni ve orada boşattırdılar... Ha tüm bunlar olurken senin üvey annen ve Canan'ın annesi de vardı... Eğer bir yerde bu evlilikten bahsedersen, Tuğrul duyarsa kız kardeşinin başına neler gelir tahmin dahi edemezsin..." dediler. Bende yüreğim yana yana razı geldim... Aptalmışım o zaman niye üzülmüştüm şimdi kendime kızıyorum... Allah beni kurtarmış... Neyse yıllar geçti... Benim okulum bitti mesleğimi icra etmeye başladım şimdi bir otelde müdürüm" deyip gülerek " karım Asmin orada yeni işe aldığım bir çalışandı... Zamanla birbirimize aşık olduk... Ben Canan konusunu anlattım açık bir şekilde... Çünkü yalanla dolanla bir gelecek olmazdı... Asmin'im dürüst davrandığım için daha çok aşık olduğunu söyledi... Ve evlendik... Kaç yıl oldu ben gerçek aşk neymiş karımdan aldım... İki kızımız var ve çok mutluyuz... " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabr-ı Sükut 7. Seri ( Kaymakam Beyin Küçük Yari )
SpiritualeNOT:ÇALINTI VEYA EN UFAK BİR KOPYALAMA DURUMUMDA AVUKAT KUZENİM VE ABLAM TARAFINDAN GEREKEN TÜM YASAL İŞLEMLER YAPILACAKTIR... KURGUMUN HİÇ BİR KURUM VEYA KURULUŞLA ASLA VE ASLA EN KÜÇÜK BİR İLGİSİ YOKTUR TAMAMEN HAYALİDİR... " Ve rüzgar dinince f...