A hazaút hamar elrepült. 10-re hazaértünk. Én mikor beértem a nappaliba szinte ráestem a kanapéra és bealudtam. Arra ébredtem, hogy valaki megpuszilja a homlokom.
-Kérlek maradj!- mondtam úgy, hogy azt se tudtam ki az.
-Persze, szívesen!- és befeküdt mellém. De már nem tudom ki.
Reggel 8 Daelo az ébresztőm lesz úgy látom.
Beugrott mögém az ágyba vagyis inkáb valakire, mert az a személy morgolódni kezdett.-DAELOOO-üvöltötte Jaden.-MEGHALSZ!
-Hát te meg mit keresel itt?- kérdezte Daelo.
-Tegnap este megkértem, hogy maradjon itt mer nehéz éjszakám volt-mondtam, majd megpróbáltam kimászni az ágyból, de Jaden visszahúzott a derekamnál fogva.
-Én is odamehetek?- kérdezte Daelo bociszemekkel.
-Gyere öcsi-mondtam Daelonak.
-Öcsi? Hm... Inkább, mint a Daelo. Tetszik ahogy kimondod- mondta Daelo.
-Akkor ezentúl így foglak hívni- majd magamhoz öleltem.
9 kor Javon ébresztett minket.
-Miből hagytok ti ki engem?- nézett ránk morcosan.
-Semmiből, de fiúk valamelyikőtök engedjen már ki-mondtam, de egyik se felelt.-Szupi! Akkor kimászok-mondtam és megforgattam a szemem, majd megpróbáltam kimászni, de Jaden a batáli mancsaival nem engedet. Rácsaptam a kezeire és valahogy kibújtam azok közül.
-Na jössz már?- kérdezte Javon megfogva a vállam.
-Jólvan na! Nem engedtek- néztem rá durcisan.
Lementünk a konyhába, senki sehol.
-A többiek?-kérdeztem ásítva.
-Anya, Apa dolgoznak. Jayla Joshhal, a maradék meg a szobádban-mondta unottan.
-Jayla és Josh? Nem semmi az a kettő!- mondtam belekortyolva a kávémba.
-Hát ja. Amúgy megyünk ma valahova?-kérdezte a fiú.
-Ahh.. Nincs kedvem! Nem hívjuk át inkább Liáékat?- dobtam be az ötletet.
-De! Ez jó ötlet- mondta Javon, de olyan fáradtan.
-Javon ha még egyszer 9 kor keltessz én megverlek-mondta a lépcsőn jövő, szemét törölgető Jaden.
- Neked is jó reggelt!- mondtam neki.
-Ja! Adsz a kavédból?- nézett rám.
-Ahhh...Muszáj?- kérdeztem a szememet forgatva és a fejemet hátra döntve.
-Ja!- mondta majd a kezembe lévő pohárból ivott egy nagy kortyot.- Fuu te! Van az arcodon valami!- mutattam a szája mellé.
-Mivan?- mondta Jaden és Javonnal összenéztünk.-Mivan és hol?- ennél a kérdésénél Javon hátulról lerántotta és a földön tartotta én meg hoztam tejszínhabot, ráültem a hasára hogy ne mocorogjon annyira és az arcára nyomtam a tejszínhabot.
-Engedd el nyugodtan-intettem Javonnak.- Ott van az arcodon egy kis tejszínhab-mondtam és egy ujjammal szedtem le az arcáról tejszínhabot és a szájáhoztettem, Ő meg lenyalta.
-Fuu Kitty, ezt még visszakapod-mondta fenyegetően, majd mikor megpróbáltam felállni a hasáról, Ő megfogott a derekamnál fogva és velem együtt állt fel és lerakott a konyhapultra. Ő közelebb hajolt hozzám, de én elnevettem magam hangosan.
-Töröld már le az arcodról, nem tudlak komolyan venni, főleg így.
-Ezt még visszakapod tényleg, jegyezd meg!- mondta miközben rám mutatott a mutató ujjával.
Lemosta az arcáról a tejszínhabot és a pólójaba törölte meg az arcát. És igen kilátszottak a kockái. Hát azért elég jó a hasa meg kell hagyni.***********
1,5 évvel ez előtt
Augusztus 27.
Ma elmentem Hunorral egy haverunkhoz névszerint Petihez, de mi inkább Petyának hívjuk. Persze mimt mindig, motor ügyben mentünk hozzá. Szegény csöves Petyám szart sem ért a motorokhoz, ellenben Hunorral. Hunor minden felújítást, szerelést maga csinálja meg. Az apukája tanított neki mindent, mert autószerelő, de a motorokat is keni-vágja.
Meg kell hagyni én is értek hozzájuk, mert nagyapával mindig együtt szereltúk a suzukijét, amit kiskoromban KÉK VILLÁM-nak neveztünk el. Hunornak erről nem szóltam, mert szeretem ha azt hiszi, hogy ő legalább ebben jobb nálam.Amíg Ő szerelt én Petyával beszélgettem. Leginkább arról, hogy mikor és kikkel megyünk motorozni és igen, van motorom, már.
-Amúgy hova akarsz tovább menni majd 8-dik után?- kérdezte.
-Nem tudom, talán a Kossuthba vagy az Adyba. Nem tudom. Te mikor döntötted el, hogy oda mész?- kérdeztem.
-Hát...Felvételi előtt nem sokkal-mondta nevetve.
-Kriszta néni mondott neked valamit és te odamentél ugye?- kérdeztem nevetve.
-Jó, lebultak. Kb. ő mondta meg mit írjak be, én csak írtam és kész. De legalább a felvételiben az az 50 pont magy büszkeségem-mondta nevetve és a mellkasára tette a kezét.
Amúgy Petivel egy iskolába jártunk, de most már elment valami gimibe, így nem nagyon fogunm találkozni.
-Hallod Peti!- kiabált Hunor a garázsból.
-Mivan tesó?-üvóltött vissza majd odamentünk.
Az a látvány fogadott, hogy Hunor félmesztelenül ott áll a motor mellett és a kezét törölgeti. Baromi jó teste van. Látszik az a Bözsivel való edzés, atyám.Odamentem hozzá, átkaroltam úgy, hogy nem érdekelt, hogy izzadt megkoszos.
-Végeztem itt tesó, próbáld ki, ha van még valami hívj és jövök-mondta majd odament hozzá és lepacsizott vele, majd megölelte.
-Viszlát Petyám-kiabáltam és a nyakába ugrottam és szorosan átöleltem, ami Hunort nem érdekelte, mert tudta, hogy én Petire csak barátként és ő is rám csak barátként tekint, meg a haverjai vannak olyan fairek, hogy más csaját nem veszik el. Ez az első számú szabályunk a bandában, amiben én vagyok az egyetlen lány. Ez megtiszteltetés.
-Cső-köszöntünk el egymástól, majd amint kiértünk megöleltem Hunort és végig néztem rajta.
-Látom tetszik!- mondta miközben perverz mosollyal nézett rám.
-És ha igen?-mondtam majd megcsókoltam.
********************
-Kitty!!!!!-kiabálta felém Jaden.
-Hah? Mivan?- kérdeztem értetlenül.
-Hallod agyamra mész a.ikor csak magad elé nézel és nem válaszolsz-mondta majd a kezét a combomra tette.
-Először is bocsi, de nem tehetek róla, hogy hirtelen beugranak emlékek, de ez van. Másodszor vedd le a kezed a lábamról vagy eltöröm-mondtam durcisan.
-Jólvan főnökasszony!- mondta Jaden majd levette a kezét a combomról.
Még mindig a konyhapulton ültem, amikor Javon hátulról, hátra fektetett a pulton, majd oldalról felkapott és felvitt a szobájába. Ledobott az ágyára lehuppant mellém.
-Na?- kérdezte Javon.
-Mi na?- kérdeztem.
-Liáék? Jönnek?- mondta, mire eszembe jutott, hogy még nem is írtam nekik.
-Még nem kérdeztem meg tőlük, de majd most!- mondtam és előkaptam a telóm.
Kittus_offical
Szius!😍😍Lius_hlton
Szius!😘😘😘
Mizu?🫠Kittus_offical
Semmi extra! Nincs kedvetek átjönni?Lius_hlton
Még szép!😍😍Kittus_offical
Akkor 1 kor tali itt. A címet úgy is tudjátok már.Lius_hlton
Oksa! Puszi😘Kittus_offical
Puszika!😘
YOU ARE READING
Egy Új Élet Veletek
RomanceA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...