Reggel 8 óra van, néztünk két részt a Hazug csajok társaságából, majd mivel Javonnak 9kor kezdődik az edzése úgy gondoltuk ideje lemenni a konyhába.
-Kávét?-kérdezte Javon.
-Nem, köszi! Már ittam!-mondtam leülve a pulthoz.
-Mégis mikor?-kérdezte furcsálva.
-Kb 6kor, amikor felkeltem!-vontam meg a vállam.
-Minek kelsz fel te ilyen korán?-nézett rám tágra nyílt szemekkel és a kávéjába kortyolt.
-Drága Wanna, nem rég jöttem ide. Az időeltolódás miatt még mindig nem tudok normálisan aludni. Ausztráliában sem tudtam, itt se fogok egy ideig-mondtam oktatva Javont.
-Oké tanár néni, elég lesz! Legalább reggelit kérsz?-kérdezte a szekrényböl kivivé a müzlit.
-Na ez a beszéd Javon! Azt a csokisat kérem!-mondtam mutatva a csokis müzlire.
-Varázsszó?-kérdezte vigyorogva.
-Add ide!-mondtam irronikusan.
-Nem ez az!-mondta és megvonta a vállát.
-Jó! Kérlek!-mondtam a szememet forgatva.
-Ez se jó!-mondta Javon mosolyogva. Kiverném a fogait.
-Akkor mégis mi?-kérdeztem tőle unottan.
-Wanna, drágam Wanna!-mondta nevetve a srác.
-Nem vagy vicces Wanna! Add már ide- mondtam és kivettem a kezéből.
-Oké, nem kell erőszakoskodni. Itt a tej tessék!
-Köszi! Imádlak!-mondtam és küldtem neki egy puszit. Adott egy kanalat is és így elkezdtem enni. Egy idő múlva megúntam, hogy a kajámba lóg a hajam, ezért felkötöttem kontyba, majd ismét neki láttam az evésnek. Mikor Javon rám nézett, félre nyelte a müzlit.
-Kitty! Mi a fasz? Az mióta van neked ott?-mutatott rám.
-Mi?-néztem rá tágra nyílt szemekkel.
-A nyakad! Ki szívta ki?-kérdezte perverzen.
-Mi? Nekem nem i..... Bazd meg....-nem mondtam semmit csak elővettem a telefonom és megnéztem hogy nagyon vészes e. Hát....lehetne rosszabb is.
-Ki volt az?- kérdezte Javon ismét.
-Nem számít!-legyintettem egyet.
-Na jó! Elegem van, hogy mindig azt mondod mindegy vagy nem számít! Mert nem mindigy. Akarom tudni ki tette ezt. Nagyon nem mindegy! Az a Levi gyerek? Valaki a parton vagy hol? Vagy Jaden?-mondta idegesen.
-Nyugi, nyugi! Nem nagy szám! Csókolóztam egy sráccal és odáig fajult, hogy kiszívta a nyakamat!-mondtam csillapítva a fiút.
YOU ARE READING
Egy Új Élet Veletek
RomanceA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...