Este. Felkeltem kb éjfélkor. Időeltolódás, hogy utálom. Na de, hamár mindenki alszik akkor én megyek lent körbenézni. Valamiért úgy derengett, hogy a garázsban nagyon sokat lógtam apával és segítettem neki szerelni a motorját meg a kocsit amit felakart újítani. Annyira lelkes volt. Már majd nem befejezte amikor hazamentünk. De többet nem jöhetett vissza ide. Amikor beléptem a garázsba még mindig ott volt az a szép piros kis ezer éves camaroja. Mindig azt mondogatta, hogy majd egy napon én is vezetni fogom.
Körbenéztem és megláttam Sky motorját amit 9 éve vett apa neki 25.szülinapjára. Ekkor eszembe jutott miért is ne vihetném el egy körre? Megkerestem a kulcsát es kis dobozkába volt a camaro kulcsa mellett. Levettem Sky bukósisakjat, amibe mindig is szerelmes voltam olyan szép az a fekete sisak lila,kék csíkokkal az oldalán. Maga a motor sem semmi. Egy fekete, neon kék motorról beszélünk. Hallottam pár motorost este, gondolom hasonló banda lehet, mint ami Magyarországon volt.
15-17 éves srácok alkotják és én az egyikbe mindig is fűlig vele voltam zúgva, volt is köztünk valami de nem jött össze, mert visszamentem New Yorkba. Na mikor kerestem már a garázs ajtó nyitóját, hallom, hogy valaki kinyitja a házba vezető ajtót.-Mit csinálsz te ulyen későn? És a legfőbb kérdés miért ilyen hagosan?!!!- mondta rekedtes hangon egy srác.
-Öhh már bocs, de te ki is vagy- kérdeztem mert nem láttam fejét.
-Javon-mondta és ásított egy nagyot.
-Jaaa! A másik iker!-itt felnevettem kínomban.
-Tényleg még nem beszélgettünk! Csá, én Javon vagyok- mondta és nyújtotta a kezét.
-Hello! Én meg Kitty-mondtam, majd kézfogás helyett lepacsiztam vele.
-Amúgy te mit is csinálsz hajnali 1 kor itt?!- kérdezte tágra nyitott szemmel.
-Ja, csak körbe néztem és úgy gondoltam elviszem egy körre Sky régi motorját, hamár az enyém nincs itt- mondtam majd kerestem tovább a kapcsolót.
-Oké?? És most mit keresel?- kérdezte ezzell a ,,már megint mit csinál?" nézéssel.
-Az ajtó nyitóját- mondtam, de ekkor kinyílt az ajtó.- Ja! Kösz- mondtam, majd megöleltem és mentem a motorhoz.
-Látszik, hogy rég nem jártál itt- mondta gúnyosan nevetve.
-Hahaha. Nevessük ki azt aki nem talál valamit. Na de én mentem- mondtam és intettem felé egy viszlát jelet.
-Várj!- mondta hangosan.
-Mire?!- kérdeztem idegesen.
-Veled megyek- mondta majd levett a polcról egy sisakot.
-Ez ugye csak egy vicc?- kérdeztem nevetve.
-Nem! Veled megyek!- mondta majd arréb lökött a motortól és felült rá.
-De ne már haver! Miért nem mehetek egyedül??- mondtam es karba tettem a kezeimet.
-Mert nem ismered a környéket és ha elveszel az senkinek se lesz jó. Plusz nem hagyom, hogy tönkre tedd ezt a motort és magadat- mondta arogánsan.
-Hogy mi?!!!- mondtam tágra nyitott szemekkel.- Először is, én nagyon is jól vezetek és nem lenne baja se a motornak se nekem. Másodszor annyira nem lehet eltévedni és ha nem is tudnám az utat van telóm, azon megnézem. Harmadszor is nincs szükségem bébiszitterre. Attól még, hogy 3 évvel fiatalabb vagyok nálad az nem azt jelenti, hogy okosabb, ügyesebb és bölcsebb vagy nálam vagy tapasztaltabb- mondtam dühösen.
-Jólvan na! És mivan ha azt mondom, hogy nem vigyázni akarok rád, hanem csak elmenni motorozni?- kérdezte.
-Áhhh! Először én aztán meg te vezetsz- mondtam és ezzel a lendülettel eléültem a motoron.
ESTÁS LEYENDO
Egy Új Élet Veletek
RomanceA nevem Kitti Simon. 14 éves vagyok. Anyámat Skynak hívják, vele nem vagyok túl jó kapcsolatba, de ez nem is érdekel. Ausztráliából jött Amerikába. Apukámmal itt New Yorkban találkozott, aki Magyarországból származik. 7 éve halt meg apa. Azóta Sky-j...